10 вересня відбулось 12 засідання виконавчого комітету Долинської міської ради. Насамперед, розпочали з приємних моментів – міський голова Іван Дирів відзначив кращих підприємців громади.
За сумлінну працю, активну життєву позицію, значний особистий внесок у розвиток підприємницької діяльності в Долинській територіальній громаді, зміцнення приватного сектору вітчизняної економіки та з нагоди відзначення Дня підприємця нагородили грамотою міської ради:
- Костюка Ігоря Йосифовича – керівника ТОВ «Костюк-Транс»;
- Сорочку Сергія Ігоровича – керівника ТОВ «Солодка Долина»;
- Гайдука Петра Петровича – приватного підприємця;
- Ковалевича Михайла Ярославовича – приватного підприємця;
- Дитинка Віктора Олександровича – керівника ФГ «Селище».
Відтак, перейшли до розгляду питань порядку денного. Було внесено 51 питання, за пропозицією членів виконавчого комітету два – про стан надходжень коштів від оренди комунального майна та закріплення приміщень за Долинським будинком дитячої та юнацької творчості Долинської міської ради Івано-Франківської області – зняли з порядку денного, а одне додали до розгляду.
Взяли участь у засіданні 23 члени виконавчого комітету.
Про підготовку закладів освіти територіальної громади до нового навчального року та до роботи в опалювальний період доповіла заступниця міського голови Алла Шевченко.
Начальниця Служби у справах дітей Наталія Яремій доповіла про стан соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей на території Долинської територіальної громади.
Наближаються святкові дні – День працівників нафто-газової промисловості та День фізичної культури. З нагоди відзначення цієї події у місті проведуть спортивно-масові заходи. Про це розповіла керівниця комунального закладу «Долинський міський центр культури, спорту і туризму» Юлія Антонів.
Про виконання міського бюджету за І півріччя 2021 року інформувала провідний спеціаліст фінансового управління Оксана Іванишин. Також вона розповіла прогнози бюджету Долинської міської територіальної громади на 2022-2024 роки. Обидва проєкти рішень – про виконання бюджету та схвалення прогнозу – були підтримані.
Начальниця відділу бухгалтерського обліку та звітності Марія Козій доповіла про результати проведення ревізії Долинської міської ради за період з 01.01.2018 по 31.12.2020 року.
Розглянули члени виконавчого комітету підтримали внесення змін до інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг. Доповідачем з цього питання була начальниця управління надання адміністративних послуг Віра Луцька, співдоповідачем був староста Геринського старостинського округу Віктор Макара.
Про припинення дії посвідчення громадянина, який проживає на території гірського населеного пункту, доповіла начальниця відділу діловодства та організаційної роботи управління технічного та інформаційного забезпечення Марія Коновальчук.
Низка питань стосувались Служби у справах дітей, зокрема: про затвердження висновків про підтвердження місця проживання дітей для їх тимчасового виїзду за межі України, про надання дозволу на укладання договорів дарування майна на користь дитини, про надання дозволу на укладання договорів від імені дитини, про надання дозволу на укладання договору дарування майна право користування яким мають діти, про визначення порядку участі батька у вихованні дітей, про визначення порядку участі батька у вихованні дитини, про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав. З цих питань доповіла начальниця Служби у справах дітей Наталія Яремій.
Частина питань стосувались роботи відділу економічного аналізу, прогнозування, торгівлі, транспорту та АПК управління економіки. Зокрема, відділом було підготовлено для розгляду такі проєкти рішень: про встановлення тарифу на виробництво теплової енергії; про затвердження коефіцієнту співвідношення кількості безоплатно перевезених пасажирів до пасажирів, що оплачують проїзд та середньої дальності поїздки; про погодження режиму роботи об’єкта та про надання дозволу на проведення сезонної торгівлі. Інформувала про це провідний спеціаліст відділу економічного аналізу, прогнозування, торгівлі, транспорту та АПК управління економіки Вікторія Грицко.
Інші питання стосувались не менш важливих справ: газифікації житлового будинку та надання дозволів на розміщення елементів декорації, зовнішньої реклами та вивіски. З цих питань доповів провідний спеціаліст відділу містобудування та архітектури Олег Братішко. Також він інформував про встановлення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Долинського ринку та в с.Підбережжя.
Одне питання стосувалось внесення зміни у рішення виконавчого комітету від 23.02.2021 №28 «Про закріплення приміщення за центром професійного розвитку педагогічних працівників Долинської міської ради», з якого доповіла провідний спеціаліст відділу комунального майна управління житлово-комунального господарства Мар’яна Бігун. Інші два питання – щодо намірів передачі в оренду та оголошення аукціону на оренду будівель котельні, що по вул. Оксани Грицей, 15а та по вул. Омеляна Антоновича, 19а. Розглянули члент виконавчого комітету також проєкт рішення про видачу дублікату свідоцтва про право власності.
Блок питань, які розглянули і підтримали, стосувався: влаштування двох автостоянок та надання дозволу на облаштування ще однієї, а також влаштування елементів обмеження паркування. Доповів про це завідувач сектору оперативного реагування Юрій Фреєк.
Наприкінці члени виконавчого комітету розглянули та підтримали два проєкти рішень щодо освітньої галузі. Зокрема, розглянули питання внесення змін до рішення виконавчого комітету від 21.01.2021 з метою долучити до ліцею №4 освітній округ села Діброви, оскільки у травні надійшло звернення від батьків, в якому вони зазначили, що більше 20 років їхні діти навчаються в цьому закладі. Власне, такий крок дозволить здійснювати фінансування на проїзд учнів. Така ж ситуація з підвозом дітей з с. Крива та с. Грабів до Малотур’янського ліцею. Цей проєкт рішення, як і наступний – про затвердження фактичної мережі закладів освіти Долинської міської ради на 2021-2022 навчальний рік – були підтримані членами виконавчого комітету. Відповіді на всі запитання надала заступниця міського голови Алла Шевченко.
Злагоджену і конструктивну роботу засідання виокремив міський голова Іван Дирів. Адже завдяки цьому вдалось оперативно розглянути 51 питання порядку денного.
«Хочу подякувати кожному із представників виконавчого комітету, адже одразу налаштувавшись на ефективну роботу, ми змогли вчасно розпочати засідання і змістовно розглянути проєкти рішення. Є питання, які важливі для громади і їх прийняття мешканці очікують якнайшвидше. Добре, що члени виконкому це розуміють. Дякую за злагоджену і плідну працю», – підсумував 12 засідання виконавчого комітету міський голова Іван Дирів.