3 березня 2022 року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про захист інтересів суб’єктів податкової звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни», яким відтермінувала строк подання фізичними особами документів, подання яких вимагається відповідно до норм чинного законодавства в документальній та/або електронній формі, на строк до трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни за весь період обов’язку подати документи.
Беручи до уваги положення цього Закону, Національне агентство з питань запобігання корупції підготувало роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю в умовах воєнного стану (подання декларації, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, повідомлення про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента, проведення перевірок). Відповідно до якого, подати Декларації (це стосується всіх видів декларацій, а також повідомлень про суттєві зміни в майновому стані та про відкриття валютного рахунку, якщо обов’язок з їх подання виник у декларанта у період дії воєнного стану) необхідно протягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану.
З моменту повномасштабного вторгнення російських військ в Україну Національне агентство з питань запобігання корупції працює у штатному режимі з врахуванням умов війни та надає технічну можливість для подання Декларацій.
У разі наявності технічної можливості та необхідної інформації для заповнення відповідної Декларації за 2021 рік, суб'єкти декларування можуть подати Декларацію через персональний кабінет у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за посиланням: https://portal.nazk.gov.ua/login.
ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ ТА ПОВІДОМЛЕНЬ ПІД ЧАС ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ.
Боронимо країну, б’ємо ворога,
наближаємо перемогу.
СЛАВА УКРАЇНІ !!!
Роз’яснення НАЗК про заповнення Декларацій
Що потрібно знати, якщо ви створили нову декларацію на основі попередньої?
Що треба знати про позначку "Член сім’ї не надав інформацію"?
У Реєстрі декларацій з’явилася функція, яка дозволить декларантам дізнаватися відомості про свою власність, наявні в реєстрах. Вона полегшить заповнення декларації для тих, хто втратив документи про власність