На виконання пункту 1 частини другої статті 26 Закону України «Про управління відходами», відповідно до вимог Порядку розроблення, погодження та затвердження місцевих планів управління відходами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2023 р. № 947 уповноважені виконавчі органи Долинської міської ради розпочинають роботу над проєктом місцевого плану управління відходами Долинської міської територіальної громади Івано-Франківської області
Місцевий план управління відходами - документ державного планування, що містить комплекс взаємозв’язаних завдань і заходів, узгоджених за строками та ресурсним забезпеченням з усіма зацікавленими виконавцями, спрямованих на забезпечення сталого управління відходами в населених пунктах в межах території територіальної громади з урахуванням принципів співробітництва органів місцевого самоврядування, сформованих на підставі оцінки поточного стану сфери управління відходами та вже розроблених моделей.
Пропонуємо усім заінтересованим сторонам (суб’єктам господарювання, об’єднанням громадян, жителям громади та іншим) подавати пропозиції до проєкту місцевого плану управління відходами Долинської міської територіальної громади Івано-Франківської області
Строки і форма подання пропозицій до проєкту місцевого плану: пропозиції приймаються до 10.04.2025 у письмовому вигляді з обґрунтуванням.
Пропозиції до проєкту місцевого плану приймаються на адресу: 77500 м. Долина, Проспект Незалежності 5, Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради, або електронною поштою: upravlinnya_bi@ukr.net.