(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Долинська міська рада (надалі іменується "Замовник") в особі міського голови Диріва Івана Ярославовича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія- Україна за ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги на 2025 рік.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:
Відкриті торги з особливостями UA-2025-05-16-009287-a.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
167 300 без ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: відповідно до річної потреби, затвердженого бюджету проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС) та затвердженого кошторису на 2025 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Закупівля проводиться на виконання Програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проєктної діяльності на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням міської ради від 18.11.2021 № 1125-17/2021 (зі змінами) для забезпечення діяльності Долинської міської ради в частині проектної діяльності та в рамках реалізації проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), номер (ID): HUSKROUA/23/S/2.2/019, що співфінансується Європейською Комісією від імені Європейського Союзу через Міністерство закордонних справ і торгівлі Угорщини (Угода про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна; Угоду ратифіковано Законом № 3717-IX від 09.05.2024).
Якість послуги повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, технічним умовам та законодавству щодо показників якості такого роду/виду послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних вимогах до предмету закупівлі, де конкретизується перелік необхідних характеристик щодо послуги, її обсяги та вимоги щодо якості її надання.
Географія охоплення Послуг: Долинська територіальна громада, Івано-Франківська область, Україна.
Кількість послуг: 1 (одна) послуга.
Термін надання послуг: до 31 грудня 2025 року.
Мета інформаційної кампанії: проведення комплексу заходів (комунікаційно-візуалізаційний пакет) спрямованих на забезпечення належного висвітлення ходу реалізації та результатів проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС) , HUSKROUA/23/S/2.2/019 (Далі - Проєкт) в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна, підвищення впізнаваності ініціативи, активну взаємодію з цільовою аудиторією через засоби масової інформації, друковану та цифрову продукцію.
Інформаційна кампанія передбачає комунікаційно-візуалізаційний пакет згідно з таблицею 1.
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
1. Учасник зобов’язаний погоджувати матеріали та надсилати електронний варіант матеріалів на погодження перед відправкою в друк/розміщенням на інтернет ресурсах, ТБ, радіо. На сторінках не може бути розміщено будь-які матеріали без погодження з Замовником.
2. Всі рекламно-інформаційні та візуалізаційні матеріали повинні розроблятись відповідно до посібника з візуальної айдентики та інформаційно-рекламних рекомендацій INTERREG VI-A NEXT ПРОГРАМА УГОРЩИНА-СЛОВАЧЧИНА-РУМУНІЯ-УКРАЇНА (Далі - Посібник) (https://next.huskroua-cbc.eu/wp-content/uploads/2024/12/VIM_final_2024_updated-12.12.2024.pdf) з подальшим обов’язковим одержанням офіційного погодження даних матеріалів представниками вищезазначеної програми прикордонного співробітництва (через Замовника).
3. Календарний план реалізації інформаційної кампанії погоджуватиметься з Замовником відповідно до вимог Проєкту.
Таблиця 1
№ |
Складові комунікаційно -візуалізаційного пакету |
Опис |
1. |
Прес-релізи і публікації в онлайн ЗМІ |
Необхідно створити мінімум два прес-релізи, що згодом мають бути висвітлені у вигляді щонайменше двох публікацій в регіональних онлайн-ЗМІ. |
2. |
Місцеве радіо, регіональне (Івано-Франківське) телебачення |
Висвітлення інформації щодо проведення основної події (майстер-класи, виставки) за участю міжнародних партнерів: 1. Радіо - анонс події: - розробка тексту інформаційного аудіо ролика; - створення аудіо ролика для розміщення на радіо та передачі готового продукту Замовнику; з необхідними дозволами для подальшого використання, довжина аудіо ролика не менше 30 секунд; - розміщення реклами на радіо «Хвиля-Гір» протягом 5 днів, 3 рази на добу. 2. Телебачення - відеозвіт: - 1 репортаж про проведення події тривалістю орієнтовно від 2 до 5 хв. |
3. |
Друкована продукція |
Виготовлення roll-up банерів, що включає розробку макету із застосуванням сучасних технологій, друк та доставку Замовнику:
|
4. |
Звіт про надання послуги |
Звіт включає:
2. Візуальний фінальний звіт (інфографіка) - надається у форматі погодженому із Замовником. Візуальний фінальний звіт (інфографіка) включає:
|