(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Долинська міська рада (надалі іменується "Замовник") в особі міського голови Диріва Івана Ярославовича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Крісла офісні GOODWIN Flash з сіткою, чорні - 17 шт. за ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них на 2025 рік.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Запит ціни пропозиції UA-2025-07-03-003627-a.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 52 000,00 грн з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: відповідно до річної потреби, та затвердженого кошторису на 2025 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якість Товару повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, технічним умовам та законодавству щодо показників якості такого роду/виду товарів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних вимогах до предмету закупівлі, де конкретизується перелік необхідних характеристик щодо товару, його кількість та вимоги щодо якості товару. Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Найменування товару: Крісло офісне GOODWIN Flash з сіткою, чорне
Конкретна назва предмету закупівлі: Крісла офісні – 17 шт.
Строк поставки товару: до 31 липня 2025 року.
Місце поставки: просп. Незалежності, 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., Україна 77500.
Запропонований постачальником товар повинен відповідати наступним технічним вимогам:
- Інформація про товар Крісла офісні GOODWIN Flash з сіткою, чорні - 17 шт.
- Регулювання висоти сидіння Так
- Матеріал оббивки сидіння сітка
- Матеріал оббивки спинки сітка
- Наявність підлокітників Так
- Регулювання висоти спинки Ні
- Гойдання Так
- Основа хрестовина з роликами
- Основний матеріал корпусу метал
- Висота сидіння у верхньому положенні від 550 до 550 міліметр
- Висота спинки у верхньому положенні від 510 до 510 міліметр
- Бренд GOODWIN