(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Долинська міська рада (надалі іменується "Замовник") в особі міського голови ДиріваІвана Ярославовича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Крісла офісні (Крісло RICHMAN Каліфорнія Ю Хром П2 М-2 Меджик Дарк Грей (Прогумовані Колеса))- 3 шт. за ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них на 2025 рік.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Запит ціни пропозиції UA-2025-10-02-011916-a.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 24 500,00 грн з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: відповідно до річної потреби, та затвердженого кошторису на 2025 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якість Товару повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, технічним умовам та законодавству щодо показників якості такого роду/виду товарів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних вимогах до предмету закупівлі, де конкретизується перелік необхідних характеристик щодо товару, його кількість та вимоги щодо якості товару. Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Характеристики Товару мають бути в межах визначених нижче та вказуватись у пропозиціях Учасників торгів з чітким визначенням виробника, моделі та країни походження.
Запропонований постачальником товар повинен відповідати наступним технічним вимогам:
1. Технічні характеристики
•Регулювання висоти сидіння Так
•Матеріал оббивки сидіння тканина
•Матеріал оббивки спинки тканина
•Наявність підлокітників Так
•Регулювання висоти спинки Ні
•Гойдання Так
•Основа хрестовина з роликами
•Основний матеріал корпусу дерево
•Висота сидіння у верхньому положенні від 600 до 600 міліметр
•Висота спинки у верхньому положенні від 720 до 720 міліметр
•Бренд RICHMAN
2. Загальні вимоги:
Найменування товару: Крісла офісні (Крісло RICHMAN Каліфорнія Ю Хром П2 М-2 Меджик Дарк Грей (Прогумовані Колеса))
Конкретна назва предмету закупівлі: Крісла офісні, 3 шт.
Строк поставки товару: до 31 жовтня 2025 року.
Місце поставки: просп. Незалежності, 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., Україна 77500
Умови оплати: Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України та ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної/Акта протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня надходження коштів на зазначені цілі на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Інші вимоги:
1. Договір про закупівлю між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов, визначених у замовленні/запиті ціни пропозицій в електронному каталозі (згідно завантаженого проєктудоговору).
2. При формуванні ціни у вартість товару повинні бути включені витрати на транспортування, сплату податків, інших обов'язкових платежів та повинна включати доставку товару до Замовника. Пересилка документів здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.