ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі

29.09.2025

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Долинська міська рада (надалі іменується "Замовник") в особі міського голови Диріва Івана Ярославовича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), памʼятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00 за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.

Закупівля проводиться для реалізації проєкту

Номер: PLUA.02.01-IP.01-0042/23

Назва: «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children)

в рамках Програми Interreg NEXT Польща – Україна 2021-2027, що співфінансується Європейським Союзом через Міністерство фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща (Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00), на виконання програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проєктної діяльності на 2022-2025 роки, затверджену рішенням міської ради від 18.11.2021 № 1125-17/2021 (зі змінами) та програми розвитку міжнародного співробітництва та проектної діяльності на 2026-2028 роки, затверджену рішенням міської ради від 11.07.2025 № 4214-58/2025.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:

Відкриті торги з особливостями UA-2025-09-29-011684-a.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства.

Детальнішу інформацію про склад та об’єми робіт, нагляд за яким буде здійснюватись можна знайти на вебсайті інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-11-011111-a

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-11-011111-a

Клас наслідків СС3

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 3 “Технічне завдання” до тендерної документації.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі науково-проектної документації. Очікувана вартість предмету закупівлі складає 861 453 грн (Вісімсот шістдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят три гривні 00 копійок) без ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом на 2025 рік.