Алгоритм дій та як вберегти себе та рідних у разі радіаційної небезпеки

У разі аварії на Запорізькій АЕС необхідно якомога швидше:

  • надіти маску, респіратор або ватно-марлеву пов'язку;
  • зайти до укриття, підвалу або будинку та щільно закрити вікна, двері;
  • герметизувати отвори скотчем або мокрою тканиною;
  • триматися якомога далі від стін і даху;
  • також необхідно мати дводенний запас води, їжі в герметичних ємностях. Створіть запаси бутильованої питної води. А також створіть запаси технічної води. Запас чистої бутильованої води треба розрахувати відповідно до кількості членів родини - 20 літрів на одну людину.
  • треба мати будь-які продукти харчування, які мають герметичне пакування: консерви, вакуумовані продукти. Проте розраховуйте, що запас їжі вам потрібен на дві доби. Перша доба - перечекати, коли буде об’явлена евакуація, а друга - щоб безпечно евакуюватися до визначеного місця евакуації".

Після отримання сигналу про ядерну небезпеку, ви повинні знаходитися в укритті щонайменше одну добу. За добу рівень радіації зменшується в сотні разів.

Фельдшер-санітарний

відділення епідеміологічного нагляду (спостереження)

та профілактики неінфекційних хвороб

Руслана Ходак

Новини
ХРОНОЛОГІЯ ПОДІЙ ТА ВЗАЄМОВІДНОСИН КП «ВОДОКАНАЛ» З БОЛЕХІВСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ
17.06.2025 18:25
Коротко нагадаємо основні передумови проблеми. У 2020 році з державної власності до комунальної власності Долинської міської ради було передано майно на баланс КП «Водоканал», включаючи…
Припинення водопостачання для Болехівської громади
17.06.2025 16:40
Через невиконання зобов'язань з боку влади Болехівської громади ми змушені відключити водопостачання вже сьогодні! Бригада вже виїхала, з хвилини на хвилину водопостачання буде припинено…
Навчання за програмою «Кроки для спеціалістів. Управління людськими ресурсами» від «U-LEAD з Європою»
17.06.2025 14:24
Минулого тижня начальниця відділу кадрового забезпечення управління правового і кадрового забезпечення Катерина Олійник пройшла навчання за програмою «Кроки для спеціалістів. Управління людськими…