На Івано-Франківщині провели форум на тему «Реклама: взаємодія виконавчих, місцевих органів влади, бізнесу, освіти та громадськості»

16 жовтня 2023 року в рамках договору про співпрацю Головного управління Держподспоживслужби в Івано-Франківській області з Івано-Франківським національним технічним університетом нафти і газу відбувся спільний Форум щодо взаємодії всіх органів влади, бізнесу, освіти та громадськості.

В якості спікерів, крім представників Головного управління, Ректора та професорсько-викладацького складу ІФНТУНГ, Центрального Секретаріату ІГКР при ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Бізнес Асоціації Івано-Франківська, було запрошено Представника Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Івано-Франківській області, офісу Омбудсмена, Департаменту кіберполіції Національної поліції України, предстаників Івано-Франківської ОДА та міської ради.

Під час Форуму обговорено ряд важливих питань, серед яких:

- Точки росту економіки територіальної громади: реклама в контексті пожвавлення формування.

- Захист прав споживачів як складова захисту конституційних прав людини.

- Діяльність Індустріального гендерного комітету з реклами (ІГКР)ю Співпраця з Мінсоцполітикою, Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, Секретаріатом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

- Український та Європейській досвід саморегулювання в рекламній галузі. Стандарт «Недискримінаційна реклама за ознакою статі» СОУ 21708654 -002-2011 Критерії визначення дискримінаційної реклами.

- Основні засади та державне регулювання рекламної діяльності в Україні. Закон України «Про рекламу» зі змінами від 02.10.2023 року. Практичні кейси правопорушень законодавства про рекламу.

- Інтернет-реклама як поширений метод кібершахрайства. Проблемні питання протидії кіберзлочинності.

- Здійснення Омбудсманом України парламентського контролю за додержання прав і свобод людини в контексті запобігання дискримінації.

- Політична реклама як відображення запитів громадянського суспільства.

- Особливості соціальної реклами як інструменту взаємодії між владою та громадськістю.

Крім цього, було проаналізовано ставлення учнівської та студентської молоді до реклами, представлено освітні програми «Маркетинг» університету, Медіаграмотність, а також учасники заходу мали можливість отримати відповіді на проблемні питання.

Новини
🌾 Підтримка аграріїв Долинської громади 🚜
21.11.2024 22:12
🌾 Підтримка аграріїв Долинської громади 🚜 20 листопада 2024 року на засіданні комісії з використання коштів міського бюджету на отримання дотації фізичним особам за утримання трьох і більше голів…
Міжнародний день відмови від куріння: найкраще рішення для вашого здоровʼя – припинити курити прямо сьогодні
21.11.2024 22:10
Щорічно у третій четвер листопада світ відзначає Міжнародний день відмови від куріння – і це той самий момент, щоб привернути увагу громадськості й влади до загроз тютюнової епідемії, заявити про…
До Долинської громади завітали гості з Поляницької та Букачівської громад – голови громад та працівники апаратів рад
20.11.2024 15:49
Міський голова Іван ДИРІВ презентував нашу громаду, розповівши про успішні проєкти, реалізацію міжнародних програм та плани на майбутнє Особливу увагу гості звернули на галузь енергоефективності,…