Потенціал для розвитку добровільних пожежних команд у Долинській громаді

Сьогодні відбулася важлива робоча нарада за участю наших польських колег. Гість із Польщі, Andrzej Latussek, який багато років займається створенням добровільних пожежних команд (ДПК) в Україні, поділився досвідом і запропонував свою допомогу нашій громаді 🇵🇱🤝

У нараді також взяли участь:

- Іван ПАСТУХ, заступник міського голови

- Роман МЕЛЬНИК, начальник ДПРЧ-10 (м. Долина) 3-ДПРЗ ГУ ДСНС в Івано-Франківській області

- працівники міської ради

Ми обговорили алгоритм дій для створення добровільної пожежної команди в нашій громаді та можливі шляхи співпраці з ДПРЧ. Також були розглянуті варіанти підтримки з боку наших польських колег, які готові допомогти в реалізації цього проєкту 🚒💪

Щоб реалізувати цю ініціативу, нам потрібно зробити перші кроки: визначити напрямок, де саме створимо команду, обговорити це з громадою та депутатами, а вже після цього приступати до практичних дій 🤝

Створення добровільних пожежних команд є важливим кроком для забезпечення безпеки нашої громади. Такі ініціативи допомагають зберегти життя і майно, швидко реагувати на надзвичайні ситуації та забезпечити ефективну взаємодію між мешканцями та рятувальними службами 🛑🔥

Новини
У Долинській громаді, разом з усією країною, ми урочисто підняли державний прапор 🇺🇦
23.08.2025 11:16
Його кольори – це чисте небо і золота пшениця, це віра і надія, що живуть у серцях кожного з нас. Саме під цим стягом сьогодні боронять країну наші воїни, саме під ним ми крокуємо до перемоги. Хай…
🇺🇦 Урочиста сесія до Дня Прапора, Дня Незалежності та Дня міста Долина 🎉
22.08.2025 12:28
РІВ. Разом із секретарем міської ради Віктором Гошиликом він вручив відзнаки жителям громади, які своєю працею та подвигом залишили вагомий слід в історії та сучасності Долинщини. Звання …
⚠️ Увага! Обробка посівів у селах громади
22.08.2025 09:35
ТОВ «АКРІС-ЗАХІД» повідомляє, що на орендованих підприємством землях поблизу сіл Белеїв та Велика Тур’я буде проводитися внесення засобів захисту рослин. 📌 Терміни проведення робіт: з 21 по…