Проєкт в дії

Міський голова Іван Дирів проінспектував хід та якість ремонтних робіт, що тривають в приміщенні КНП «Центр Первинної Медичної Допомоги» в рамках реалізації проєкту «Співпраця для покращення медичних послуг в Долині та Бая-Спріє» 2SOFT/4.1/162, CIMS, який виконується Долинською міською радою в рамках Спільної Операційної Програми Румунія-Україна 2014-2020, що фінансується Європейським Союзом через Європейський Інструмент Сусідства і співфінансується країнами, які беруть участь у Програмі (www.ro-ua.net).

Цей документ підготовлено за підтримки Європейського Союзу. За його зміст несе власну відповідальність Долинська міська рада і він ні в я кому разі не може сприйматися як офіційна позиція Європейського Союзу або структур управління Спільної Операційної Програми Румунія-Україна 2014-2020. “Європейський Союз складається з 27 країн-членів, які вирішили поступово об’єднати свої знання, ресурси, та долі. Спільно, протягом 50 років, вони збудували зону стабільності, демократії та сталого розвитку, зберігаючи культурне різноманіття, терпимість та свободу особистості. Європейський Союз прагне поділитися своїми досягненнями та цінностями з країнами та народами за його межами”.

Новини
Послугами обласної служби зайнятості від початку року вже скористалися понад 13 тисяч осіб
15.07.2025 23:07
У 2025 році з філіями обласного центру зайнятості співпрацювало 4,1 тис. роботодавців. В базі даних обласної служби зайнятості налічувалось 9,6 тис. вакансій. За сприяння служби зайнятості було…
До уваги платників земельного податку та орендної плати за землю
08.07.2025 14:28
Управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС в Івано-Франківській області інформує: Земельний податок у 2025 році сплачують власники земельних ділянок, земельних часток (паїв)…
«Грант для ветеранів та членів їхніх сімей». Оголошено переможців одинадцятої хвилі
08.07.2025 10:46
За результатами одинадцятої хвилі подання заяв на отримання коштів гранту для ветеранів та членів їхніх сімей ще 6 заявників з Прикарпаття отримали позитивне рішення Державного центру зайнятості щодо…