«А в перспективі перелік адміністративних послуг буде тільки збільшуватися»

В новій структурі Долинської міської ради, затвердженій в грудні минулого року, утворено управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг).

Формуючи політику якісного і доступного надання адміністративних послуг, на позачерговій сесії міської ради 25 лютого депутати затвердили Положення про управління надання адміністративних послуг та прийняли за основу його Регламент.

Проведений відбір кадрів на посади адміністраторів, в тому числі для забезпечення роботи на віддалених робочих місцях в старостинських округах. А у нас їх є 4: в селах Лоп’янка, Грабів, Мала Тур’я, Солуків. Згодом буде створено що додаткове віддалене робоче місце адміністратора в с. Якубів.

В п’ятницю, 28 лютого, відбулася перша робоча зустріч всіх працівників управління. Приємно, що в команді ЦНАП багато працівників з досвідом роботи в ОМС, які поділяться досвідом і знаннями з новими працівниками. Ми обговорили першочергові завдання, започаткували систему навчання, обміну інформацією та комунікацію між центральним офісом і віддаленими робочими місцями.

Ще з 10 лютого міська рада розпочала прийом документів від жителів Долинської ОТГ на всі види соціальних послуг, котрі надаються управлінням соцзахисту РДА. Загалом, адміністратори надають понад 120 послуг.

За словами заступниці Міністерства цифрової трансформації Людмили Рабчинської, в Україні є більше тисячі точок надання адміністративних послуг. Черга в ЦНАП не повинна перевищувати 15 хвилин. Тож ми стараємося максимально розділити обов’язки і навантаження на адміністраторів, щоб люди в черзі перебували як можна менше, тай взагалі щоб черг не виникало.

Працівники Долинського міського ЦНАПу здійснюють прийом громадян ще в адмінбудинку по проспекті Незалежності, 5, але згодом ЦНАП матиме своє приміщення по вул. Грушевського, 18, створене за всіма вимогами, просторе, комфортне і зручне як для відвідувачів, так і для працівників. Для цього є всі передумови: це приміщення комунальної власності територіальної громади, в міському бюджеті передбачені кошти на проведення ремонту і визначено виконавця робіт. За програмою «U-LЕAD з Європою» буде оснащене комп’ютерною технікою та офісними меблями.

А в перспективі перелік адміністративних послуг буде тільки збільшуватися. Отже в Долині «ВСЕ БУДЕ ЦНАП».

Світлана САПЕТНА
Керуюча справами виконавчого комітету Долинської міської ради

Новини
До уваги платників земельного податку та орендної плати за землю
08.07.2025 14:28
Управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС в Івано-Франківській області інформує: Земельний податок у 2025 році сплачують власники земельних ділянок, земельних часток (паїв)…
«Грант для ветеранів та членів їхніх сімей». Оголошено переможців одинадцятої хвилі
08.07.2025 10:46
За результатами одинадцятої хвилі подання заяв на отримання коштів гранту для ветеранів та членів їхніх сімей ще 6 заявників з Прикарпаття отримали позитивне рішення Державного центру зайнятості щодо…
❗1 МІЛЬЙОН 410 ТИСЯЧ 500 ГРИВЕНЬ – ЗАБОРГОВАНІСТЬ БОЛЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПЕРЕД КП «ВОДОКАНАЛ»
08.07.2025 10:37
У відповідь на допис Болехівської міської ради з метою роз’яснення змісту рішення суду КП «Водоканал» публікує ключові тези з мотивувальної частини рішення суду від 27.06.2025 року по справі № 909…