«А в перспективі перелік адміністративних послуг буде тільки збільшуватися»

В новій структурі Долинської міської ради, затвердженій в грудні минулого року, утворено управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг).

Формуючи політику якісного і доступного надання адміністративних послуг, на позачерговій сесії міської ради 25 лютого депутати затвердили Положення про управління надання адміністративних послуг та прийняли за основу його Регламент.

Проведений відбір кадрів на посади адміністраторів, в тому числі для забезпечення роботи на віддалених робочих місцях в старостинських округах. А у нас їх є 4: в селах Лоп’янка, Грабів, Мала Тур’я, Солуків. Згодом буде створено що додаткове віддалене робоче місце адміністратора в с. Якубів.

В п’ятницю, 28 лютого, відбулася перша робоча зустріч всіх працівників управління. Приємно, що в команді ЦНАП багато працівників з досвідом роботи в ОМС, які поділяться досвідом і знаннями з новими працівниками. Ми обговорили першочергові завдання, започаткували систему навчання, обміну інформацією та комунікацію між центральним офісом і віддаленими робочими місцями.

Ще з 10 лютого міська рада розпочала прийом документів від жителів Долинської ОТГ на всі види соціальних послуг, котрі надаються управлінням соцзахисту РДА. Загалом, адміністратори надають понад 120 послуг.

За словами заступниці Міністерства цифрової трансформації Людмили Рабчинської, в Україні є більше тисячі точок надання адміністративних послуг. Черга в ЦНАП не повинна перевищувати 15 хвилин. Тож ми стараємося максимально розділити обов’язки і навантаження на адміністраторів, щоб люди в черзі перебували як можна менше, тай взагалі щоб черг не виникало.

Працівники Долинського міського ЦНАПу здійснюють прийом громадян ще в адмінбудинку по проспекті Незалежності, 5, але згодом ЦНАП матиме своє приміщення по вул. Грушевського, 18, створене за всіма вимогами, просторе, комфортне і зручне як для відвідувачів, так і для працівників. Для цього є всі передумови: це приміщення комунальної власності територіальної громади, в міському бюджеті передбачені кошти на проведення ремонту і визначено виконавця робіт. За програмою «U-LЕAD з Європою» буде оснащене комп’ютерною технікою та офісними меблями.

А в перспективі перелік адміністративних послуг буде тільки збільшуватися. Отже в Долині «ВСЕ БУДЕ ЦНАП».

Світлана САПЕТНА
Керуюча справами виконавчого комітету Долинської міської ради

Новини
З 1 жовтня 2025 року нові обов’язки до продавців підакцизних товарів, а саме нові вимоги щодо середньої заробітної плати та мінімального доходу
07.11.2025 14:01
Для суб’єктів господарювання, які вроздріб торгують алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами для електронних сигарет та пальним, з 1 жовтня 2025 року запроваджуються вимоги щодо…
Долаємо кордони через культуру 🙌
05.11.2025 14:45
До Долинської громади прибула делегація з трьох країн — Угорщини, Словаччини та Румунії. Ми спільно реалізовуємо міжнародний проєкт Bridging Borders by Culture – BBC, який впроваджується за…
🕯 Гіркий біль втрати…
31.10.2025 14:52
З глибоким сумом і скорботою сповіщаємо про загибель нашого земляка — Торка Владислава Ярославовича, мешканця міста Долина, військовослужбовця військової частини А0458. Йому було лише 21 рік. Та,…