Про внесення змін до Програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2018 рік

Про внесення змін до Програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2018 рік

РІШЕННЯ

Від 18.12.2018. № 1476-45/2018

м. Долина

Про внесення змін до Програми діяльності комунального підприємства

«Управління комунального майна»

Долинської міської ради на 2018 рік

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2018 рік затверджену рішенням міської ради від 30.11.2017. № 945-33/2017 із змінами від 30.05.2018 № 1195-38/2018, від 27.06.2018. № 1253-39/2018, від 09.08.2018. № 1297-40/2018, від 27.09.2018 № 1333-41/2018 та від 08.11.2018. № 1390-42/2018.

1.1. Додаток «Перелік заходів у сфері ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою, реалізацію яких заплановано здійснити в 2018 році» до Програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» викласти у новій редакції (додаток 1).

1.2. Таблицю пункту 4.1. «Потреба фінансування КП «УКМ» на 2018 рік» розділу 4. «Фінансування Програми» викласти у новій редакції (додаток 2).

Міський голова Володимир Гаразд

Додаток 1 до рішення міської ради

від 18.12.2018. № 1476-45/2018

Додаток до Програми діяльності комунального підприємства

«Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2018 рік,

затвердженої рішенням міської ради від 30.11.2017. № 945-33/2017

ПЕРЕЛІК ЗАХОДІВ

у сфері ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою,

реалізацію яких заплановано здійснити в 2018 році


з/п
Назва заходу (робіт) Адреса об’єкта Орієнтовна загальна вартість
(грн)
Джерела фінансування,
(орієнтовно) (грн)
міський бюджет інші джерела*
1 2 3 4 5 6
1. Поточний ремонт та обслуговування соціальних об’єктів комунальної власності.
1.1 Обслуговування та дрібні ремонти ДНЗ та НВК м. Долина **,
в тому числі поточний ремонт та обслуговування: ДНЗ «Сонечко», ДНЗ «Зірочка», ДНЗ «Золота рибка, ДНЗ «Росинка», НВК-2
вул. О.Грицей, 4-А,
вул. Грушевського, 25,
вул. С.Бандери, 6,
вул. Грушевського, 13,
вул. Івасюка, 14
350 000 350 000
1.2. Поточний ремонт нежитлових приміщень комунальної власності м. Долина 570 000 570 000
1.3. Функціонування Центру енергозбереження (липень-грудень) вул. Чорновола, 10 150 000 – 65 000 = 85 000 150 000 – 65 000 = 85 000
1.4. Послуги з проведення енергетичних аудитів на ДНЗ, НВК м. Долина 110 000 110 000
1.5. Поточний ремонт приміщення для створення спеціальної групи в ДНЗ «Золота рибка» вул. С.Бандери, 6, 195 000 195 000
1.6. Послуги з проведення енергетичних аудитів багатоквартирних житлових будинків м. Долина 195 000 195 000
РАЗОМ по Розділу 1 1 505 000 1 505 000
2. Капітальний ремонт приміщень комунальної власності (ДНЗ, НВК, ЗОШ, інші соціальні об’єкти)
2.1. Оброблення дерев’яних конструкцій горищ дошкільних навчально-виховних закладів міста вогнетривким розчином (ДНЗ «Сонечко», ДНЗ «Зірочка», НВК-2, ДНЗ «Росинка»,) м. Долина 300 000 300 000
2.2. Обладнання автоматичними системами протипожежного захисту (системами пожежної сигналізації) дошкільних навчально-виховних закладів міста
(ДНЗ «Сонечко», ДНЗ «Золота рибка», ДНЗ «Зірочка», НВК-2, ДНЗ «Росинка»)
м. Долина 300 000 300 000
2.3. Капітальний ремонт внутрішніх приміщень ДНЗ «Сонечко» вул. О.Грицей, 4-А 300 000 300 000
2.4. Капітальний ремонт ДНЗ «Зірочка» із влаштуванням відмостки та системи зовнішнього водовідведення вул. Грушевського, 25 450 000 450 000
2.5. Капітальний ремонт покрівлі даху ДНЗ «Росинка» вул. Грушевського, 13 1 350 000 1 350 000
2.6. Капітальний ремонт мереж водопостачання та водовідведення ДНЗ «Золота Рибка» вул. С.Бандери, 6 200 000 200 000
2.7. Капітальний ремонт НВК-2 із влаштуванням відмостки та системи зовнішнього водовідведення вул. Івасюка, 14 300 000 300 000
2.8. Капітальний ремонт огорож ЗОШ №5 вул. Грушевського, 24-Б 400 000 400 000
2.9. Капітальний ремонт відмостки будівлі музею «Бойківщина» вул. Чорновола, 2 100 000 100 000
2.10. Придбання (закупівля) водонагрівачів (бойлерів)
(ДНЗ «Золота рибка», ДНЗ «Росинка»)
м. Долина 120 000 120 000
2.11 Придбання дверей ДНЗ «Золота рибка» вул. Ст. Бандери, 6 45 000 45 000
РАЗОМ по Розділу 2 4 565 000 4 565 000
3. Капітальний ремонт житлового фонду
3.1. Капітальний ремонт житлового фонду учасників АТО (виконання ремонтних робіт та/або придбання будівельних матеріалів) м. Долина 100 000 100 000
3.2. Проведення фінансування капітальних заходів по Програмі співфінансування заходів із заміни вікон та дверей у багатоквартирних будинках м. Долина на 2016-2018рр. м. Долина 1 200 000- 145 000 = 1 055 000 600 000 – 145 000 = 455 000 600 000
3.3. Проведення капітальних заходів з термомодернізації (утеплення) багатоквартирних житлових будинків в рамках Проекту, що співфінансується Представництвом Європейського Союзу м. Долина 2 450 000 + 100 000 = 2 550 000 2 450 000 + 100 000 = 2 550 000
3.4. Капітальний ремонт даху (приміщення Рідна школа) вул. Шептицького, 89 300 000 300 000
3.5. Ремонт та підключення до мереж водопостачання вул. Чорновола, 2, 6,
пр. Незалежності, 7
музей Бойківщина,
вул. Пушкіна, 5
30 000 30 000
3.6. Капітальний ремонт житлового будинку сім’ї інвалідів Паршенцеві (придбання будівельних матеріалів) вул. Шептицького, 82 80 000 80 000 80 000
РАЗОМ по Розділу 3 4 115 000 3 515 000 680 000

Примітка:

* – Під іншими джерелами розуміються, будь-які додаткові, не заборонені чинним законодавством кошти, окрім вказаних в таблиці основних джерел фінансування (кошти мешканців (споживачів у рамках послуги з управління (утримання) будинків) або ОСББ, депутатські кошти, кредитні ресурси, безповоротне фінансування з боку інших установ та організацій, в тому числі і міжнародних тощо).

** – Обслуговування та дрібні ремонти ДНЗ та НВК м. Долина включають: технічні та профілактичні огляди інженерних мереж, обладнання, приладів обліку споживання житлово-комунальних послуг, конструктивних елементів, перевірку димовентканалів, та їхній дрібний ремонт; інші дрібні ремонти, ремонт об’єктів благоустрою тощо.

Додаток 2 до рішення міської ради

від 18.12.2018. № 1476-45/2018

4.1. Потреба фінансування КП «УКМ» на 2018 рік *

Таблиця 4.1
Всього потреба у фінансуванні КП «УКМ» в 2018р.
(за рахунок міського бюджету,- загальний фонд)
грн. в рік
992 000,00
в тому числі:
1. Оплата праці персоналу КП «УКМ»,
в тому числі:
925 000,00
– зарплата ЄС (грант) 430 000,00**
– виконання делегованих міською радою повноважень 495 000,00 +55 000 =550 000
2. Адмінвитрати та утримання офісу КП «УКМ»
(оплата житлово-комунальних послуг, канцтовари, заправка та витратні матеріали оргтехніки, послуги банку та інші)
2 000,00
3. Оплата послуг з підвищення кваліфікації інженера технічного нагляду 10 000,00

Примітка:

* – Фінансування не враховує заходів у сфері ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою, реалізацію яких заплановано здійснити в 2018 році і які викладені у Додатку до Програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2018 рік.

** – Витрати/доходи на реалізацію заходів передбачених в даній сумі коштів здійснюються на умовах і в порядку передбачених Грантовою Угодою ENPI/2014/342-059, законодавством України та вимогами Єврокомісії. При цьому, з метою конвертації коштів гранту ЄС на момент розробки Програми прийнято орієнтовний курс 1EUR=29 UAH (для проведення фінансових операцій приймається середній курс конвертації валюти діючий на грудень 2016 року ).

Документ опубліковано 18 грудня 2018
Втратило чинність
Детальніше