РІШЕННЯ
Від 09.08.2018. № 1301-40/2018
м. Долина
Про Положення про діяльність
аукціонної комісії для приватизації об’єктів
комунальної власності міста Долини
Відповідно до Закону України “Про приватизацію державного комунального майна, наказу Фонду державного майна України «Про затвердження Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації та Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів великої приватизації», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Затвердити Положення про діяльність аукціонної комісії для приватизації об’єктів комунальної власності міста Долини (додається).
Міський голова Володимир Гаразд
Затверджено
рішенням міської ради
від 09.08.2018. № 1301-40/2018
Положення
про діяльність аукціонної комісії для приватизації об’єктів комунальної власності міста Долини
- Загальні положення.
1.1. Положення про діяльність аукціонної комісії для приватизації об’єктів комунальної власності міста Долини (надалі – Положення) розроблено відповідно до Закону України “Про приватизацію державного і комунального майна“.
1.2. Це Положення визначає порядок створення та діяльності аукціонної комісії з приватизації об’єктів комунальної власності міста Долини (малої приватизації).
1.3. Аукціонна комісія (надалі – Комісія) – це тимчасово діючий колегіальний орган, який створюється Долинською міською радою для підготовки, організації приватизації об’єктів комунальної власності міста Долини (малої приватизації).
- Склад та порядок створення Комісії.
2.1. Розпорядженням міського голови, створюється Комісія, діяльність якої регулюється цим Положенням. У розпорядженні може бути передбачено, що відповідна Комісія проводитиме діяльність для продажу всіх об’єктів комунальної власності міста Долини, щодо яких прийнято рішення про приватизацію у поточному році (перелік об’єктів).
2.2. До складу комісії входять не менше п’яти осіб, які є представниками Долинської міської ради. Секретар комісії – без права голосу.
У разі потреби до складу комісії можуть залучатися з правом дорадчого голосу спеціалісти, експерти, представники комунальних підприємств, депутати міської ради тощо.
2.3. Склад Комісії та зміни до нього затверджуються розпорядженням міського голови.
На період тривалої відсутності голови комісії (хвороба, відпустка тощо) його повноваження покладаються на одного із членів комісії розпорядженням міського голови.
2.4. Основні принципи діяльності комісії:
дотримання вимог законодавства,
колегіальність прийнятих рішень,
професіоналізм,
неупередженість та незалежність членів комісії.
- Повноваження Комісії.
3.1. Розроблення умов продажу та інформації про об’єкт приватизації (лот), їх подання на затвердження виконавчого комітету міської ради.
3.2. Визначення стартової ціни об’єкта приватизації на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки майна, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
3.3. Визначення стартової ціни з урахуванням зниження стартової ціни.
3.4. Розроблення інформаційного повідомлення про проведення аукціону.
Визначення дати публікації інформаційного повідомлення про приватизацію об’єкта малої приватизації та визначення дати проведення аукціону.
3.5. Взаємодія з виконавцем аукціону (електронна торгова система).
3.6. Здійснення перевірки заяви на участь у приватизації і доданих до неї документів та інформації переможця аукціону, та у разі невідповідності прийняття рішення про відмову у затвердженні протоколу електронних торгів або про відмову від укладення договору купівлі-продажу з вичерпним переліком підстав для прийняття такого рішення.
3.8. Складення акту, якщо переможець електронного аукціону відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу чи не підписав такий протокол або договір у встановлені строки.
3.9. Підготовка рекомендацій щодо припинення приватизації, що є підставою для прийняття рішення міської ради про скасування попереднього рішення (пункту в рішенні) про приватизацію об’єкта комунальної власності.
3.10. Прийняття рішення про приватизацію об’єкта шляхом викупу.
3.11. Прийняття рішення про завершення приватизації.
3.12. Комісія здійснює повноваження у терміни, визначені законодавством України у сфері приватизації.
- Права комісії.
4.1. Під час розроблення умов продажу ініціювати подання запитів до органів державної влади, підприємств, установ і організацій щодо надання відомостей, документів та інших матеріалів необхідних для ознайомлення з об’єктом продажу.
4.2. Залучати спеціалістів, консультантів, експертів, заслуховувати їх пояснення.
4.3. Надавати рекомендації щодо додаткових умов продажу.
- Порядок роботи Комісії.
5.1. Очолює комісію та організовує її роботу голова комісії.
5.2. Організаційною формою роботи комісії є засідання.
5.3. Усі рішення комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування („за” або „проти”), результати якого заносяться до протоколу.
5.4. Засідання комісії є правомочним за умови участі в ньому не менше як двох третин від загального складу її членів.
5.5. Члени комісії мають рівне право голосу при прийнятті рішень. Рішення комісії приймаються простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів, голос голови комісії є вирішальним.
5.6. За результатами засідання комісії складається протокол, який підписується всіма членами комісії присутніми на засіданні.
5.7. Секретар комісії забезпечує:
підготовку матеріалів для розгляду комісією;
виконання доручень голови комісії;
підготовку протоколів засідання комісії.
5.8. Члени комісії зобов’язані брати участь у роботі комісії.
У разі якщо засідання комісії не відбулося через відсутність кворуму, засідання комісії переноситься на інший час.
5.9. Якщо член Комісії не бере участі у засіданні, відмовляється голосувати за порядок денний засідання або підписувати протокол, є підставою виключення його зі складу Комісії розпорядженням міського голови та включення іншої кандидатури.
5.10. Діяльність комісії припиняється відповідним розпорядженням міського голови.