РІШЕННЯ
Від 25.01.2018. № 1050-35/2018
м. Долина
Про внесення змін до Порядку здійснення
допорогових закупівель товарів, робіт
і послуг із застосуванням електронної
системи закупівель ProZorro
Враховуючи необхідність внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель ProZorro, затвердженого рішенням міської ради від 17.08.2017. № 812-29/2017 «Про здійснення допорогових закупівель», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Внести зміни до Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель ProZorro, (додається) доповнивши частину 2.3. «Дія цього Порядку не поширюється» розділу 2. «Сфера застосування Порядку» наступними пунктами:
9) закупівлі послуг з проживання, харчування та перевезення офіційних делегацій та гостей міста;
10) закупівлі товарів, робіт та послуг в межах реалізації проектів із залученням коштів безповоротної міжнародної технічної допомоги, які регламентуються окремими правилами та умовами контрактів;
11)закупівлі послуг із оплати (продовження) ліцензій на використання програмного забезпечення;
12)закупівля робіт і послуг із виготовленням проектно-кошторисної документації та проведення експертизи.
Міський голова Володимир Гаразд