Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель ProZorro

Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель ProZorro

РІШЕННЯ

Від 25.01.2018. № 1050-35/2018

м. Долина

Про внесення змін до Порядку здійснення

допорогових закупівель товарів, робіт

і послуг із застосуванням електронної

системи закупівель ProZorro

Враховуючи необхідність внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель ProZorro, затвердженого рішенням міської ради від 17.08.2017. № 812-29/2017 «Про здійснення допорогових закупівель», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Внести зміни до Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель ProZorro, (додається) доповнивши частину 2.3. «Дія цього Порядку не поширюється» розділу 2. «Сфера застосування Порядку» наступними пунктами:

9) закупівлі послуг з проживання, харчування та перевезення офіційних делегацій та гостей міста;

10) закупівлі товарів, робіт та послуг в межах реалізації проектів із залученням коштів безповоротної міжнародної технічної допомоги, які регламентуються окремими правилами та умовами контрактів;

11)закупівлі послуг із оплати (продовження) ліцензій на використання програмного забезпечення;

12)закупівля робіт і послуг із виготовленням проектно-кошторисної документації та проведення експертизи.

Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 25 січня 2018
Втратило чинність
Детальніше