РІШЕННЯ
Від 24.12.2019. №388-11/2019
м. Долина
Про затвердження положення про управління благоустрою
та інфраструктури Долинської міської ради
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Затвердити положення про управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради (додається).
Міський голова Володимир Гаразд
Затверджено:
рішенням міської ради
від 24.12.2019. № 388-11/2019
ПОЛОЖЕННЯ
про управління благоустрою та інфраструктури
Долинської міської ради
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради (надалі – Управління) є відокремленим структурним підрозділом Долинської міської ради об’єднаної територіальної громади, утворюється міською радою, є підзвітним та підконтрольним міській раді, міському голові, іншим посадовим особам відповідно до розподілу повноважень, діє у відповідності з цим Положенням та чинним законодавством України.
1.2.Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», іншими законами України, нормативно-правовими актами Верховної Ради України, Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, прийнятими в межах їх повноважень та компетенції, цим Положенням.
Беручи до уваги Закон України «Про забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків та жінок», Європейську хартію рівності жінок і чоловіків у житті місцевих громад управління зобов’язується дотримуватись принципів гендерної рівності і недискримінації у своїй діяльності під час виконання завдань, покладених на управління.
1.3.Структура, чисельність та Положення про Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради (надалі – Положення), а також зміни до них затверджуються рішеннями Долинської міської ради.
1.4.Працівники Управління утримуються за рахунок коштів міського бюджету. На працівників Управління, які відносяться до посадових осіб органів місцевого самоврядування, поширюється дія Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
1.5.Реорганізація, ліквідація Управління проводиться за рішенням Долинської міської ради.
1.6.Найменування Управління:
повне найменування – Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради;
1.7.Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в Державній казначейській службі України та установах банків, печатку із зображенням Державного Герба України, власним найменуванням та ідентифікаційним кодом.
1.8.Юридична адреса Управління: 77500, Україна, Івано-Франківська обл., м. Долина, проспект Незалежності, 5.
2.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ
2.1.Основні завдання Управління:
- реалізація політики щодо комплексного розвитку благоустрою, інфраструктури та будівництва населених пунктів Долинської ОТГ;
- участь у розробці проєктів та виконанні програм соціально-економічного і культурного розвитку населених пунктів Долинської ОТГ, цільових програм у межах повноважень Управління;
- створення умов для ефективного функціонування підпорядкованих Управлінню підприємств;
- здійснення функції замовника на будівництво нових об’єктів, будівельні роботи з розширення, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності територіальної громади населених пунктів Долинської ОТГ (комунального господарства, соціально-культурного призначення, інфраструктури, об’єктів інженерного захисту та підтоплення території ОТГ);
- здійснення функції замовника на будівництво інших об’єктів на території населених пунктів Долинської ОТГ за договорами;
- координація на засадах підконтрольності роботи підприємств комунального господарства, що перебувають у комунальній власності Долинської ОТГ, на договірних засадах – підприємств комунального господарства інших форм власності;
- організація управління об’єктами благоустрою та інфраструктури комунальної власності Долинської ОТГ;
- координація роботи комунальних підприємств, закладів, організацій ОТГ, які входять до сфери діяльності Управління;
- інші завдання в межах повноважень Управління відповідно до чинного законодавства.
2.2.Управління, відповідно до покладених на нього завдань, здійснює наступні функції:
2.2.1 Загальні функції:
- підготовка пропозицій щодо реформування, комплексного розвитку об’єктів благоустрою, інфраструктури та будівництва ОТГ з метою задоволення потреб населення в комунальних послугах;
- сприяння проведенню інвестиційної політики в галузі благоустрою та інфраструктури, підготовка пропозицій щодо проєктування, будівництва нових, реконструкції, капітального ремонту діючих об’єктів благоустрою та інфраструктури;
- сприяння впровадженню прогресивних проєктних рішень, застосуванню нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів;
- підготовка на розгляд міської ради пропозицій з проведення поточних та перспективних програм, що відносяться до компетенції Управління;
- організація виконання показників соціально-економічного і культурного розвитку ОТГ в напрямках капітального будівництва та реконструкції об’єктів благоустрою, інфраструктури і соціально-культурного призначення;
- організація виконання проєктно-вишукувальних робіт, робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту, утримання об’єктів благоустрою, інфраструктури та інженерного захисту території ОТГ відповідно до документів (надання пропозицій стосовно їх змін тощо) та укладених договорів, за рахунок міського бюджету, субвенції з Державного, обласного бюджетів та інших джерел дозволених чинним законодавством України;
- відкриття фінансування об’єктів будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів благоустрою, інфраструктури та інженерного захисту території ОТГ відповідно до затверджених документів;
- здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до чинного законодавства;
- погодження питання та надання дозволів щодо передачі в оренду нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста, яке перебуває на балансі підпорядкованих Управлінню підприємств, закладів;
- організація заходів щодо забезпечення життєдіяльності ОТГ у випадку стихійного лиха та інших надзвичайних подій за дорученням міської ради у межах повноважень;
- організація та виконання заходів з мобілізаційної підготовки та ведення мобілізаційної роботи;
- організація своєчасного переведення підпорядкованих Управлінню підприємств, закладів на роботу в умовах особливого періоду;
- організація виконання мобілізаційних завдань підпорядкованими Управлінню підприємствами, закладами;
- сприяння організації культурно-масових заходів згідно з програмами, затвердженими рішеннями міської ради;
- підготовка проєктів рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, розроблення проєктів нормативно-правових актів місцевого значення у сфері благоустрою та інфраструктури ОТГ, інженерної підготовки території, захисту території ОТГ від небезпечних процесів, які входять до повноважень Управління та оперативної діяльності підпорядкованих підприємств, закладів;
- організація роботи з персоналом Управління;
- здійснення контролю за охороною праці та технікою безпеки в Управлінні та на підпорядкованих йому підприємствах, закладах;
- організація листування з органами місцевого самоврядування, підприємствами різних форм власності, а також фізичними особами з питань діяльності Управління в межах повноважень;
- забезпечення доступу до публічної інформації шляхом оприлюднення напрямків діяльності Управління та надання відповідей на запити про інформацію;
- розгляд звернень громадян, підприємств, установ і організацій, сприяння в межах повноважень вирішенню порушених питань, ведення їх обліку та звітності;
- проведення в установленому порядку нарад, організація конференцій, громадських слухань та інших зібрань з питань, що входять до компетенції Управління;
- підготовка та надання пропозицій в установленому порядку щодо фінансування підприємств, закладів, організацій територіальної громади ОТГ, які входять до сфери діяльності Управління;
- підготовка пропозицій щодо черговості фінансування з бюджету першочергових заходів;
- розроблення планів асигнувань та доведення їх до підприємств, закладів, організацій територіальної громади ОТГ, які входять до сфери діяльності Управління, по лімітних довідках бюджетних асигнувань, контроль їх виконання;
- розроблення зведеного кошторису бюджетних асигнувань, контроль ходу його виконання;
- здійснення контролю за виконаними обсягами робіт та послуг, які проводяться на замовлення Управління; забезпечення перевірки актів виконаних робіт та послуг, їх відповідність нормативним документам;
- взяття участі у здійсненні контролю за виконанням державних, регіональних, міських програм з питань, віднесених до повноважень Управління;
- здійснення інших функцій, пов’язаних з виконанням покладених на Управління завдань міською радою, у порядку, визначеному чинним законодавством;
– здійснення контролю за фінансовим станом підпорядкованих Управлінню підприємств і закладів шляхом отримання бухгалтерської і статистичної звітності в установленому законодавством порядку; розгляд планів фінансово-господарської діяльності підпорядкованих Управлінню підприємств;
– здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю підвідомчих підприємств і закладів, проведення оцінки ефективності їх роботи;
- внесення на розгляд міської ради пропозицій щодо врегулювання відносин у сфері комунального господарства ОТГ, створення, реорганізації, ліквідації підпорядкованих Управлінню підприємств, закладів;
- погодження питання надання дозволів та здійснення контролю щодо передачі майна в оренду підпорядкованим Управлінню підприємствам, закладам;
- погодження питання щодо передачі в оренду нерухомого майна комунальної власності територіальної громади ОТГ, яке перебуває на балансі підпорядкованих Управлінню підприємств, закладів;
- підготовка пропозицій щодо передачі або придбання у комунальну власність територіальної громади ОТГ об’єктів, майна для функціонування системи комунального господарства міста;
- приймання-передавання основних фондів, контроль та супровід дій з майном (у т.ч. з основними засобами) підпорядкованих Управлінню підприємств, закладів; сприяння фінансовому забезпеченню за рахунок бюджетних коштів роботи підпорядкованих Управлінню підприємств, закладів;
- здійснення функцій замовника на виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання об’єктів благоустрою ОТГ.
2.2.2 Функції у сфері інфраструктури ОТГ:
- здійснення нагляду за роботами з ремонту, будівництва та реконструкції об’єктів інфраструктури ОТГ;
- складання відповідної документації на виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єктах;
- складання відповідної документації на об’єкти, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії;
- укладення договорів з проєктними організаціями;
- організація виконання проєктно-вишукувальних робіт (забезпечення об’єктів проєктно-кошторисною документацією, погодженою відповідними службами, яка пройшла експертизу);
- відведення земельних ділянок під будівництво об’єктів;
- забезпечення своєчасного звільнення відведених під будівництво майданчиків від розташованих на них будівель, споруд, інженерних комунікацій і зелених насаджень;
- погодження договірних цін для виконання договірних зобов’язань генеральними підрядними організаціями;
- проведення моніторингу кон’юнктури ринку щодо матеріалів та обладнання, які випускаються на території України та за її межами;
- проведення порівняльного аналізу середніх регіональних цін, строків поставки на матеріали та обладнання, які застосовуються при будівництві об’єктів; на підставі отриманих даних розгляд і погодження цінових пропозицій на матеріали та обладнання;
- організація здійснення перерахунку проєктно-кошторисної документації на підставі зміни нормативно-правових документів;
- здійснення передачі завершених будівництвом та введених у дію об’єктів підприємствам та організаціям, на які покладено їх експлуатацію.
2.2.3 Функції у сфері благоустрою ОТГ:
- участь у підготовці пропозицій щодо реформування і розвитку комунального господарства у сфері благоустрою ОТГ;
- надання пропозицій до проєктів цільових програм, спрямованих на задоволення потреб територіальної громади у сфері благоустрою ОТГ;
- розроблення проєктів нормативно-правових актів місцевого значення у сфері благоустрою ОТГ з питань, що входять до компетенції Управління;
- здійснення контролю за додержанням юридичними та фізичним особами правил благоустрою території ОТГ;
– здійснення управління об’єктами благоустрою та контроль за забезпеченням їх належного утримання, ремонту та ефективної експлуатації;
- організація за рахунок бюджетних коштів капітального та поточного ремонту та утримання об’єктів благоустрою ОТГ;
- здійснення контролю за станом та відновленням елементів благоустрою ОТГ;
- аналіз звітів керівників про роботу підвідомчих підприємств, закладів;
- розгляд у межах компетенції звернень громадян, підприємств, установ та організацій, здійснення прийому громадян за встановленим графіком, вжиття відповідних заходів для вирішення порушених ними питань;
- координація та здійснення в установленому порядку контролю за роботою міських комунальних підприємств та підприємств іншої форми власності щодо додержання правил та норм, встановлених чинним законодавством, для забезпечення належного стану території ОТГ;
- організація, координація та контроль ведення робіт з благоустрою території ОТГ: поточного утримання вулиць, доріг, парків, малих архітектурних споруд, кладовищ, капітального та поточного ремонту доріг і парків, зовнішнього освітлення, санітарної очистки територій міста та сіл, зелених насаджень (надання ордерів на видалення), поховань невідомих, безрідних громадян;
- забезпечення розробки річних титульних переліків на утримання та поточний ремонт об’єктів зовнішнього благоустрою;
- організація обліку фактичних обсягів виконаних робіт на об’єктах поточного ремонту об’єктів благоустрою та їх утримання;
- здійснення перевірки фактичних обсягів виконаних робіт з благоустрою згідно з актами приймання виконаних підрядних робіт і послуг;
– здійснення постійного контролю за дотриманням законодавства України про благоустрій населених пунктів, Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в ОТГ, інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері благоустрою, у порядку встановленому законодавством, шляхом:
– проведення рейдових перевірок та оглядів територій міста і сіл, підприємств, установ, організацій щодо стану благоустрою;
– складання актів, приписів щодо усунення порушень у сфері благоустрою та протоколів про адміністративне правопорушення у сфері благоустрою;
– розгляду, в межах своєї компетенції, звернень підприємств, установ, організацій та громадян;
– прийняття участі в обговоренні проєктів рішень з питань благоустрою, забезпечення чистоти і порядку в місті;
– видання дозволів на порушення об’єктів благоустрою на території ОТГ;
– видання ордерів на видалення зелених насаджень;
– сприяння розвитку та поліпшенню стану благоустрою;
– здійснення профілактичних робіт для запобігання правопорушень у сфері благоустрою;
– співпраця з правоохоронними органами та державною службою з надзвичайних ситуацій;
– складання актів та протоколів про адміністративне правопорушення за порушення правил паркування автотранспорту;
– прийняття участі у заходах з реалізації політики у сфері охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів, екологічної безпеки, поліпшення санітарного стану ОТГ.
2.2.4 Функції з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту
– участь у реалізації державної політики у сфері цивільного захисту;
– забезпечення здійснення заходів щодо оповіщення та інформування органів управління цивільного захисту та населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій;
– організація роботи з укриття населення у захисних спорудах цивільного захисту, проведення евакуаційних заходів та заходів щодо життєзабезпечення постраждалих внаслідок надзвичайних ситуацій;
– підтримання готовності підпорядкованих органів управління і сил Долинської ОТГ до дій за призначенням у мирний час та в особливий період;
– організація заходів щодо відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
– реалізація державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення та охорони природних ресурсів, поводження з відходами (крім поводження з радіоактивними відходами), екобезпеки на території ОТГ;
– розроблення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них та ліквідації їх наслідків;
– забезпечення підготовки, скликання та проведення засідань міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, організація контролю за виконанням її рішень та виконання функції робочого органу даної комісії;
– розроблення проєктів програм у сфері цивільного захисту, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, зменшення можливих втрат, забезпечення їх реалізації;
– розроблення та забезпечення виконання програм з охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки;
– аналіз виникнення надзвичайних ситуацій, здійснення прогнозування імовірності їх виникнення та визначення показників ризику;
– розроблення заходів щодо проведення евакуації населення із зон можливих надзвичайних ситуацій, розміщення евакуйованого населення і його життєзабезпечення, а також організація роботи комісії з питань евакуації;
– подача заявок на навчання з питань цивільного захисту до плану комплектування навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту підприємств, установ, організацій ОТГ;
– організація заходів з питань створення, збереження і використання місцевого матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
– організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту;
– у режимі підвищеної готовності:
забезпечення організації оповіщення відповідних органів, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування їх про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;
підготовка розпорядчих документи, спрямованих на посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною ситуацією, ситуацією на потенційно небезпечних об’єктах, об’єктах підвищеної небезпеки та за територією, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснення постійного прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;
уточнення (у разі потреби) планів реагування на надзвичайні ситуації, здійснення заходів щодо запобігання їх виникненню;
уточнення та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;
участь у заходах із приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту та підготовці пропозицій щодо залучення у разі потреби додаткових сил і засобів.
– у режимі надзвичайної ситуації:
забезпечення організації оповіщення відповідних органів, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації;
підготовка розпорядчих документів щодо роботи у режимі надзвичайної ситуації, про призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, у разі прийняття рішення про її утворення;
організація роботи із визначення зони надзвичайної ситуації;
здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
участь в організації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, керівництво проведенням відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
участь в організації заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;
участь в організації (у разі потреби) евакуаційних заходів та в організації радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
організація безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та ситуацією на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
забезпечення інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються.
– у режимі надзвичайного стану:
виконання завдань відповідно до Закону України „Про правовий режим надзвичайного стану”.
2.2.5 Функції з питань мобілізаційної роботи:
– участь у державному регулюванні мобілізаційної підготовки та мобілізації;
– організація виконання законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;
– підготовка проєктів нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;
– організація інформаційного, методологічного і методичного забезпечення мобілізаційної підготовки та мобілізації;
– організація планування, розроблення і проведення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації, у тому числі з переведення ОТГ на роботу в умовах особливого періоду та здійснює контроль за їх виконанням;
– участь у формуванні проєкту основних показників мобілізаційного плану;
– визначення рівня мобілізаційної готовності підприємств, установ, організацій ОТГ;
– організація та контроль за проведенням заходів на підприємствах, установах, організаціях ОТГ щодо виконання мобілізаційних завдань з забезпечення потреб оборони та національної економіки держави в умовах особливого періоду;
– розроблення оперативно-мобілізаційних документів та здійснення організаційного забезпечення переведення органів міської ради, підприємств, установ, організацій на режим роботи в умовах особливого періоду;
– організація та здійснення контролю за створенням об’єктів і потужностей мобілізаційного призначення, страхового фонду документації, а також мобілізаційних запасів стратегічних та найважливіших видів сировини, матеріалів, устаткування, продовольства, речового та іншого майна;
– розроблення проєктів мобілізаційних планів, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки, вжиття заходів до їх виконання;
– організація роботи з визначення потреб (обсягу) у фінансуванні заходів з мобілізаційної підготовки;
– участь в укладанні договорів про виконання мобілізаційних завдань (замовлень) з підприємствами, установами та організаціями та вжиття заходів щодо їх виконання;
– участь у роботі щодо перерозподілу трудових ресурсів в особливий період, бронювання військовозобов’язаних за підприємствами, установами, організаціями на період мобілізації та у воєнний час;
– участь у розробці заходів щодо раціонального розміщення продуктивних сил ОТГ і використання людських, матеріальних, природних та фінансових ресурсів, а також виробничих потужностей в особливий період;
– забезпечення підтримання захищених пунктів управління Долинської ОТГ у готовності до роботи в умовах особливого періоду, удосконалення їх стану, оснащення та організації роботи працівників; контроль за підготовкою запасних пунктів управління до роботи в умовах особливого періоду;
– здійснення контролю за підготовкою територіальної оборони ОТГ в умовах особливого періоду;
– здійснення підготовки аналітичних характеристик військово-економічного потенціалу ОТГ;
– сприяння підготовці молоді до військової служби, проведенню допризовної підготовки;
– контроль за організацію проведення заходів з призову молоді на строкову військову службу;
– участь у плануванні порядку виконання та термінів проведення заходів у разі введення ступенів готовності переведення району з мирного на воєнний стан;
– забезпечення дотримання режиму секретності під час здійснення заходів з мобілізаційної підготовки;
– вивчення та аналіз стану криміногенної ситуації в ОТГ;
– інші повноваження в галузі мобілізаційної, оборонної роботи та роботи з правоохоронними органами передбачені законодавством.
2.2.6 Функції з питань бухгалтерського обліку та розпорядження бюджетних коштів:
– організація і забезпечення виконання робіт/послуг та контроль за ефективністю використання бюджетних коштів в межах бюджетних призначень, виділених на проектування, будівництво, реконструкцію, поточний та капітальний ремонт об’єктів інфраструктури і благоустрою, інженерних мереж, здійснення проведення технагляду за їх виконанням;
– є замовником на інженерно-вишукувальні, проектно-кошторисні роботи, – складання угоди з проектними і розвідувальними організаціями на розробку проектно-кошторисної документації, проведення державної експертизи проектів капітального та поточного ремонтів об’єктів інфраструктури та благоустрою;
– подання на затвердження міської ради розрахунків до бюджету про необхідні кошти на капітальний і поточний ремонт об’єктів інфраструктури та благоустрою;
– отримання від організацій комунальної власності звітів про використання коштів з міського бюджету і у встановленні строки подання звітів фінансовому управлінню;
– фінансування, відповідно до укладених договорів, виконання робіт (послуг) суб’єктів підприємницької діяльності різних форм власності в межах коштів, затверджених бюджетом.
Є головним розпорядником бюджетних коштів, виділених на Управління благоустрою та інфраструктури.
3.ПРАВА УПРАВЛІННЯ
Управління має право:
3.1.Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції.
3.2.Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
3.3.Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції.
3.4.Вимагати від керівників та інших посадових осіб державних установ, суб’єктів підприємницької діяльності, громадян, у власності або користуванні яких знаходяться об’єкти інфраструктури Долинської ОТГ, усунення виявлених правопорушень у галузі ЖКГ, зовнішнього благоустрою територій, будівель, споруд, інженерних мереж тощо.
3.5.В межах своїх повноважень проводити рейди та перевірки комунальних об’єктів та майна Долинської ОТГ щодо їх стану і додержання юридичними та фізичними особами законодавства у сфері ЖКГ, оренди (користування) майна.
3.6.Відвідувати підприємства, установи, організації, суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форми власності з метою встановлення дотримання чинного законодавства у сфері ЖКГ, благоустрою, майна.
3.7.Відповідно до вимог чинного законодавства направляти повідомлення громадянам, посадовим особам підприємств, організацій, установ незалежно від форми власності, для надання усних або письмових пояснень у зв’язку з порушенням ними вимог законодавства у сфері ЖКГ, благоустрою, майна.
3.8.Здійснювати відповідно до чинного законодавства фото-, відеозйомки, звукозапис, як допоміжний засіб для запобігання порушень вимог законодавства у сфері ЖКГ, благоустрою, майна.
3.9.Здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері ЖКГ, благоустрою, майна.
3.10.Складати приписи щодо приведення об’єктів та майна до належного стану з визначенням строків проведення певних заходів.
3.11.Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, об’єднаннями громадян.
3.12.Представляти Долинську ОТГ за дорученням її керівництва у розгляді питань, що належать до компетенції Управління.
3.13.Виступати замовником науково-дослідницьких робіт у сфері будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури, а також проєктування, будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів соціально-культурного і житлово-комунального призначення.
3.14.Розпоряджатися коштами на виконання основних завдань і функцій (в тому числі і як замовника) у межах затверджених в установленому порядку бюджетних призначень (кошторисів).
3.15.Виступати розпорядником коштів, які спрямовуються з бюджетів всіх рівнів, на будівництво, капітальний ремонт та реконструкцію об’єктів соціально-культурного і житлово-комунального призначення;
3.16. Користуватись у встановленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами; організовувати випуск видань інформаційного та методичного характеру.
3.17. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи Управління.
3.18 Управління має наступну структуру: відділ капітального будівництва, відділ бухгалтерського обліку, звітності та державних закупівель, сектор контролю та оперативного реагування, сектор з питань НС, мобілізаційної роботи та цивільного захисту. До складу управління можуть входити інші відділи та сектори.
3.19 Начальник управління, начальники відділів та інші працівники управління призначаються на посаду і звільняються з посади розпорядженням міського голови в установленому законодавством порядку.
Працівникам та працівницям управління надаються рівні можливості у працевлаштуванні, просуванні по службі, підвищенні кваліфікації та перепідготовці незалежно від статті, віку, етнічної і релігійної приналежності, регіону походження, стану здоров’я.
4.КЕРІВНИЦТВО УПРАВЛІННЯ
4.1.Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою в порядку, встановленому чинним законодавством.
4.2.Посадова інструкція начальника Управління погоджується заступником міського голови, який координує діяльність Управління та затверджується міським головою, а посадові інструкції працівників Управління затверджуються начальником Управління.
4.3.Начальник Управління:
- здійснює керівництво діяльністю Управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Управління завдань, здійснення його повноважень згідно цього Положення та чинного законодавства;
- здійснює внутрішній контроль за повнотою надходжень, отриманих розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня і витрачанням ними бюджетних коштів;
- розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису Управління і здійснює контроль за їх використанням;
- видає накази в межах своїх повноважень, контролює їх виконання;
- подає міському голові пропозиції щодо штатного розпису в межах граничної чисельності структури Управління та кошторису видатків на утримання Управління в межах бюджетних призначень;
- подає міському голові пропозиції щодо комплексного розвитку комунального господарства громади, експлуатації, утримання та використання житлового фонду, благоустрою, майна Долинської ОТГ;
- звітує перед міським головою про виконання покладених на Управління завдань і затверджених планів роботи;
- здійснює добір кадрів, затверджує функціональні обов’язки працівників Управління та визначає ступінь їх відповідальності;
- організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників Управління;
- приймає на посади i звільняє з посад працівників Управління відповідно до чинного законодавства;
- координує роботу Управління з іншими виконавчими органами міської ради Долинської ОТГ;
- бере участь у засіданнях міської ради, виконавчого комітету, нарадах міського голови у разі розгляду питань, що відносяться до повноважень Управління.
4.4. Відповідно до чинного законодавства, контролює:
– використання затверджених в установленому порядку кошторисів та інших коштів наданих із місцевого бюджету для виконання програм;
– виконання посадових обов’язків працівниками;
– ведення діловодства, організацію збереження документації та майна Управління;
– стан трудової та виконавчої дисципліни в Управлінні.
4.5.Представляє Управління у взаємовідносинах з фізичними та юридичними особами.
4.6.Начальник Управління затверджує кошториси розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, проєктно-кошторисну документацію, замовником якої було Управління.
4.7.Відкриває та закриває поточні рахунки у закладах банків, Управлінні державного казначейства, має право першого підпису на банківських документах.
4.8.Веде особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції Управління, забезпечує виконання їх законних вимог і обґрунтованих прохань, розглядає та доручає розгляд в установленому порядку листи, заяви, скарги і звернення громадян.
4.9.Виконує доручення міського голови та заступників міського голови, відповідно до розподілу обов’язків, пов’язані з діяльністю Управління.
4.10. Виконує інші повноваження у відповідності з чинним законодавством України.
5.ФІНАНСУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ
5.1.Управління фінансується за рахунок коштів міського бюджету.
5.2.Додатковими джерелами фінансування Управління можуть бути:
– інші кошти, передані Управлінню згідно з чинним законодавством.
– кошти проєктів та програм, в тому числі і міжнародної технічної допомоги, передані Управлінню згідно з чинним законодавством.
5.3.Доходи використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Управління, реалізації завдань та напрямів діяльності, визначених цим Положенням.
5.4.Управління користується майном, яке знаходиться в його господарському віданні (управлінні). Управління майном здійснюється у відповідності з рішенням міської ради і в установленому законом порядку.
5.5.Майно Управління належить йому на правах оперативного управління. Майно Управління складається з основних фондів та оборотних засобів, виділених міською радою із бюджету і знаходиться на самостійному балансі, а також переданого, згідно з чинним законодавством, від інших підприємств, установ, організацій, незалежно від форми власності.
6.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
6.1.Начальник Управління несе персональну відповідальність за:
- виконання покладених на Управління завдань і здійснення ним своїх посадових обов’язків відповідно до цього Положення;
- за використання бюджетних коштів відповідно до чинного законодавства.
- відповідність прийнятих ним рішень вимогам чинного законодавства;
- виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень і доручень міського голови;
- своєчасну і достовірну подачу інформацій та звітів, що входять до компетенції Управління, стан діловодства;
- правильне оформлення проєктів рішень міської ради, розпоряджень міського голови.
- розгляд заяв і звернень громадян, фізичних та юридичних осіб у терміни встановлені чинним законодавством.
- за неналежне виконання законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних» та інших чинних нормативних актів.
- за збереження документів та майна, які надійшли в Управління.
- за стан фінансового та бухгалтерського обліку в Управлінні.
6.2.Працівники Управління можуть бути притягнуті до цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та у порядку, передбачених чинним законодавством України.
6.3.Працівники Управління несуть відповідальність за своєчасне та належне виконання обов’язків передбаченим цим Положенням і посадовими інструкціями, в порядку, визначеним чинним законодавством.
7.ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1.Долинська міська рада створює умови для ефективної праці фахівців Управління, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх окремими приміщеннями, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на Управління завдань.
7.2.Покладання на працівників Управління обов’язків, які не передбачені цим Положенням, не допускаються.
7.3.Припинення діяльності Управління здійснюється шляхом його реорганізації або ліквідації – за рішенням міської ради у встановленому законом порядку, а у випадках передбачених законом України – за рішенням суду.
7.4.У разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) активи передаються до міської ради (її структурних підрозділів) або зараховуються до доходу міського бюджету.
7.5.Долинська міська рада зобов’язується створювати умови праці, які дозволяли б жінкам і чоловікам здійснювати трудову діяльність на рівній основі, забезпечувати жінкам і чоловікам суміщати трудову діяльність із сімейними обов’язками, здійснювати рівну оплату праці жінок і чоловіків при однаковій кваліфікації та однакових умовах праці, вживати заходів для унеможливлення випадків насильства та домагань.