Про  аукціонну  комісію для продажу об’єктів малої приватизації

Про  аукціонну  комісію для продажу об’єктів малої приватизації

РІШЕННЯ

Від 20.08.2019. №71-3/2019
м. Долина
Про аукціонну комісію
для продажу об’єктів малої приватизації

З метою забезпечення проведення електронних аукціонів, відповідно до вимог Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності Долинської міської об’єднаної територіальної громади з використанням електронної торгової системи та враховуючи рішення міської ради від 24.01.2019. №1505-47/2019 «Про перелік об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Долина, що підлягають приватизації в 2019 році», рішення міської ради від 18.04.2019. №1615- 50/2019 «Про визнання таким, що втратило чинність», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Створити аукціонну комісію для продажу об’єктів малої приватизації у складі:

Ігор Жовнір заступник міського голови, голова комісії;
Роман Михнич начальник відділу економіки міської ради, голова постійної комісії міської ради з питань планування, бюджету, майна та власності, заступник голови комісії;
Мар’яна Бігун провідний спеціаліст відділу економіки, секретар комісії;
Члени комісії:
Мар’яна Федор начальник юридичного відділу;
Сергій Гаргат директор комунального підприємства «Управління комунального майна»;
Наталія Диндин депутат міської ради
Ярослав Сенько депутат міської ради

2.Комісія здійснює повноваження передбаченні чинним законодавством для продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності Долинської міської об’єднаної територіальної громади.

3.Уповноважити аукціонну комісію на:
– розроблення умов продажу та інформації про об’єкт приватизації (лот), подання на затвердження виконавчого комітету міської ради;
– визначення стартової ціни об’єкта приватизації на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки майна, що затверджується Кабінетом Міністрів України;
-визначення стартової ціни з урахуванням зниження стартової ціни;
-розроблення інформаційного повідомлення про проведення аукціону, дати публікації та визначення планової дати проведення аукціону;
– прийняття рішення про відмову у затвердженні протоколу електронних торгів або про відмову від укладення договору купівлі-продажу за результатами продажу на аукціоні чи застосування процедури викупу із потенційним покупцем, з вичерпним переліком підстав згідно чинного законодавства, на підставі перевірки заяви на участь у приватизації і доданих до неї документів та інформації переможця аукціону;
– складення акту, якщо переможець електронного аукціону відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу чи не підписав такий протокол або договір у встановлені строки;
– підготовка рекомендацій щодо припинення приватизації, що є підставою для прийняття рішення міської ради про скасування попереднього рішення (пункту в рішенні) про приватизацію об’єкта комунальної власності.
– розгляд заяв про включення об’єктів права комунальної власності до переліку об’єктів, що підлягають приватизації та повідомлення заявника про результати;
– взаємодію з виконавцем аукціону (оператором електронного майданчика, адміністратором електронної торгової системи).

4.Комісія здійснює і інші повноваження згідно чинного законодавства України у сфері приватизації у визначені терміни.

5.Уповноважити виконавчий комітет міської ради затверджувати протоколи аукціонної комісії, умови продажу об’єктів приватизації, приймати рішення про приватизацію об’єкта шляхом викупу, рішення про завершення приватизації (результати продажу).

6.Скасувати пункт 2 рішення міської ради від 18.04.2019. №1615-50/2019 «Про визнання таким, що втратило чинність».

Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 23 серпня 2019
Втратило чинність
Детальніше