РІШЕННЯ
Від 20.08.2019. №71-3/2019
м. Долина
Про аукціонну комісію
для продажу об’єктів малої приватизації
З метою забезпечення проведення електронних аукціонів, відповідно до вимог Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності Долинської міської об’єднаної територіальної громади з використанням електронної торгової системи та враховуючи рішення міської ради від 24.01.2019. №1505-47/2019 «Про перелік об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Долина, що підлягають приватизації в 2019 році», рішення міської ради від 18.04.2019. №1615- 50/2019 «Про визнання таким, що втратило чинність», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Створити аукціонну комісію для продажу об’єктів малої приватизації у складі:
Ігор Жовнір | заступник міського голови, голова комісії; |
Роман Михнич | начальник відділу економіки міської ради, голова постійної комісії міської ради з питань планування, бюджету, майна та власності, заступник голови комісії; |
Мар’яна Бігун | провідний спеціаліст відділу економіки, секретар комісії; |
Члени комісії: | |
Мар’яна Федор | начальник юридичного відділу; |
Сергій Гаргат | директор комунального підприємства «Управління комунального майна»; |
Наталія Диндин | депутат міської ради |
Ярослав Сенько | депутат міської ради |
2.Комісія здійснює повноваження передбаченні чинним законодавством для продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності Долинської міської об’єднаної територіальної громади.
3.Уповноважити аукціонну комісію на:
– розроблення умов продажу та інформації про об’єкт приватизації (лот), подання на затвердження виконавчого комітету міської ради;
– визначення стартової ціни об’єкта приватизації на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки майна, що затверджується Кабінетом Міністрів України;
-визначення стартової ціни з урахуванням зниження стартової ціни;
-розроблення інформаційного повідомлення про проведення аукціону, дати публікації та визначення планової дати проведення аукціону;
– прийняття рішення про відмову у затвердженні протоколу електронних торгів або про відмову від укладення договору купівлі-продажу за результатами продажу на аукціоні чи застосування процедури викупу із потенційним покупцем, з вичерпним переліком підстав згідно чинного законодавства, на підставі перевірки заяви на участь у приватизації і доданих до неї документів та інформації переможця аукціону;
– складення акту, якщо переможець електронного аукціону відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу чи не підписав такий протокол або договір у встановлені строки;
– підготовка рекомендацій щодо припинення приватизації, що є підставою для прийняття рішення міської ради про скасування попереднього рішення (пункту в рішенні) про приватизацію об’єкта комунальної власності.
– розгляд заяв про включення об’єктів права комунальної власності до переліку об’єктів, що підлягають приватизації та повідомлення заявника про результати;
– взаємодію з виконавцем аукціону (оператором електронного майданчика, адміністратором електронної торгової системи).
4.Комісія здійснює і інші повноваження згідно чинного законодавства України у сфері приватизації у визначені терміни.
5.Уповноважити виконавчий комітет міської ради затверджувати протоколи аукціонної комісії, умови продажу об’єктів приватизації, приймати рішення про приватизацію об’єкта шляхом викупу, рішення про завершення приватизації (результати продажу).
6.Скасувати пункт 2 рішення міської ради від 18.04.2019. №1615-50/2019 «Про визнання таким, що втратило чинність».
Міський голова Володимир Гаразд