Про програму розвитку управління надання адміністративних послуг Долинської міської ради (Центру надання адміністративних послуг) на 2022-2024 роки

Про програму розвитку управління надання адміністративних послуг Долинської міської ради (Центру надання адміністративних послуг) на 2022-2024 роки

РІШЕННЯ

Від 18.11.2021 № 1122-17/2021
м. Долина

Про програму розвитку управління
надання адміністративних послуг
Долинської міської ради
(Центру надання адміністративних послуг)
на 2022-2024 роки

З метою забезпечення розвитку місцевого самоврядування, якісного надання адміністративних послуг та визначення пріоритетних напрямків роботи, розширення переліку адміністративних послуг, модернізації та підвищення якості обслуговування суб’єктів звернень, з метою покращення іміджу Центру, як центру доступності і зручності для громадян та бізнесу в отриманні адміністративних послуг, забезпечення виконання Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити програму розвитку управління надання адміністративних послуг Долинської міської ради (Центру надання адміністративних послуг)
на 2022-2024 роки (додається).
2. Виконавчим органам міської ради забезпечити виконання заходів Програми.
3. Фінансовому управлінню міської ради, виходячи з можливостей дохідної частини міського бюджету, при формуванні проєктів міського бюджету на 2022-2024 роки передбачати кошти на реалізацію заходів Програми.
4. Встановити, що бюджетні призначення для реалізації заходів Програми на кожен рік затверджуються рішенням міської ради про міський бюджет на відповідний бюджетний рік.
5. Інформацію про виконання даної Програми заслуховувати на сесії міської ради в ІV кварталі кожного року.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань бюджету та фінансів.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 19 листопада 2021
Чинний
Детальніше