РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 04.10.2016. №102
Про затвердження Плану дій для підвищення рівня
верховенства права в діяльності міської ради
В рамках реалізації шведсько-українського проекту “Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні”, враховуючи дослідження центру Розумкова про надання адміністративних послуг з питань будівництва відділом містобудування та архітектури Долинської міської ради, рекомендації соціологічної агенції «Фама»:
1.Затвердити План дій для підвищення рівня верховенства права в діяльності міської ради (додається).
2.Відповідальним за реалізацію плану дій виконати передбачені заходи в повному обсязі та у визначені терміни.
3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до розпорядження від 04.10.2016 № 102
План дій
для підвищення рівня верховенства права
в діяльності міської ради
1.Прийняти розпорядчі та нормативні документи стосовно внутрішньої діяльності міської ради:
1.1.Розробити Інструкцію з діловодства.
Відповідальний: С.Сапетна
Термін виконання: грудень 2016 року
1.2 Розробити пам’ятки для працівників міської ради на теми: «конфлікт інтересів», «хабарництво», «відповідь на запити», «гендерна рівність».
Відповідальний: С.Сапетна
Термін виконання: грудень 2016 року
1.3 Затвердити графіки роботи працівників міської ради, які безпосередньо працюють з відвідувачами таким чином, щоб послуги надавалися впродовж робочого дня без обідньої перерви.
Відповідальний: С.Сапетна
Термін виконання: жовтень 2016 року
2.Розробити «дорожні карти» на всі адміністративні послуги, що надаються міською радою.
2.1«Дорожні карти» на послуги, що надаються відділом містобудування та архітектури.
Відповідальний: Т.Данилів – начальник відділу містобудування
Термін виконання: жовтень 2016 року
2.2 «Дорожні карти» на послуги, що надаються відділом земельних ресурсів.
Відповідальний: А.Янішевський – начальник відділу земельних ресурсів
Термін виконання: листопад 2016 року
2.3.«Дорожні карти» на послуги, що надаються відділом державного архітектурно-будівельного контролю.
Відповідальний: Г.Фреєк – начальник відділу ДАБК
Термін виконання: грудень 2016 року
3.Забезпечити доступ людей з обмеженими можливостями до приміщень міської ради.
3.1.Спільно з районною радою провести переобладнання сходів до адмінбудинку з врахуванням всіх вимог для безперешкодного доступу маломобільних груп населення.
Відповідальний: Р.Гаврилків – заступник міського голови
Термін виконання: березень 2017 року
3.2.Створити умови з врахуванням всіх вимог для безперешкодного доступу маломобільних груп населення до приміщень по вул. Степана Бандери,3.
Відповідальний: Р.Гаврилків – заступник міського голови
Термін виконання: березень 2017 року
4.Оновити Генеральний план міста (розробка детального плану території).
4.1.Здійснити поділ території міста на окремі ділянки для подальшого детального планування (рішення виконавчого комітету).
Відповідальний: Т.Данилів
Термін виконання: листопад 2016 року
4.2.Прийняти довгострокову Програму оновлення містобудівної документації (рішення міської ради).
Відповідальний: Т.Данилів
Термін виконання: грудень 2016 року
4.3Передбачити фінансування Програми оновлення містобудівної документації (рішення міської ради).
Відповідальний: Н.Попович
Термін виконання: щорічно при прийнятті бюджету
5.Створення міського ЦНАП.
5.1.Підписати з Долинською районною державною адміністрацією Меморандум про співпрацю в рамках створення спільного ЦНАП.
Відповідальний: В.Гаразд
Термін виконання: грудень 2016 року
5.2.За підтримки проектів технічної допомоги запровадити в міській раді та комунальних підприємствах електронний документообіг.
Відповідальний: С.Сапетна
Термін виконання: січень 2017 року
6.Забезпечення умов для безготівкового розрахунку за надані послуги
6.1.Забезпечити працівників міської ради, які надають платні послуги, терміналами для безготівкового розрахунку.
Відповідальний: Р.Михнич, З.Григорський
Термін виконання: січень 2017 року
Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна