Про затвердження Плану дій для підвищення рівня верховенства права в діяльності міської ради

Про затвердження Плану дій для підвищення рівня верховенства права в діяльності міської ради

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 04.10.2016. №102

Про затвердження Плану дій для підвищення рівня

верховенства права в діяльності міської ради

В рамках реалізації шведсько-українського проекту “Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні”, враховуючи дослідження центру Розумкова про надання адміністративних послуг з питань будівництва відділом містобудування та архітектури Долинської міської ради, рекомендації соціологічної агенції «Фама»:

1.Затвердити План дій для підвищення рівня верховенства права в діяльності міської ради (додається).

2.Відповідальним за реалізацію плану дій виконати передбачені заходи в повному обсязі та у визначені терміни.

3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Міський голова Володимир Гаразд

Додаток до розпорядження від 04.10.2016 № 102

План дій

для підвищення рівня верховенства права

в діяльності міської ради

1.Прийняти розпорядчі та нормативні документи стосовно внутрішньої діяльності міської ради:

1.1.Розробити Інструкцію з діловодства.

Відповідальний: С.Сапетна

Термін виконання: грудень 2016 року

1.2 Розробити пам’ятки для працівників міської ради на теми: «конфлікт інтересів», «хабарництво», «відповідь на запити», «гендерна рівність».

Відповідальний: С.Сапетна

Термін виконання: грудень 2016 року

1.3 Затвердити графіки роботи працівників міської ради, які безпосередньо працюють з відвідувачами таким чином, щоб послуги надавалися впродовж робочого дня без обідньої перерви.

Відповідальний: С.Сапетна

Термін виконання: жовтень 2016 року

2.Розробити «дорожні карти» на всі адміністративні послуги, що надаються міською радою.

2.1«Дорожні карти» на послуги, що надаються відділом містобудування та архітектури.

Відповідальний: Т.Данилів – начальник відділу містобудування

Термін виконання: жовтень 2016 року

2.2 «Дорожні карти» на послуги, що надаються відділом земельних ресурсів.

Відповідальний: А.Янішевський – начальник відділу земельних ресурсів

Термін виконання: листопад 2016 року

2.3.«Дорожні карти» на послуги, що надаються відділом державного архітектурно-будівельного контролю.

Відповідальний: Г.Фреєк – начальник відділу ДАБК

Термін виконання: грудень 2016 року

3.Забезпечити доступ людей з обмеженими можливостями до приміщень міської ради.

3.1.Спільно з районною радою провести переобладнання сходів до адмінбудинку з врахуванням всіх вимог для безперешкодного доступу маломобільних груп населення.

Відповідальний: Р.Гаврилків – заступник міського голови

Термін виконання: березень 2017 року

3.2.Створити умови з врахуванням всіх вимог для безперешкодного доступу маломобільних груп населення до приміщень по вул. Степана Бандери,3.

Відповідальний: Р.Гаврилків – заступник міського голови

Термін виконання: березень 2017 року

4.Оновити Генеральний план міста (розробка детального плану території).

4.1.Здійснити поділ території міста на окремі ділянки для подальшого детального планування (рішення виконавчого комітету).

Відповідальний: Т.Данилів

Термін виконання: листопад 2016 року

4.2.Прийняти довгострокову Програму оновлення містобудівної документації (рішення міської ради).

Відповідальний: Т.Данилів

Термін виконання: грудень 2016 року

4.3Передбачити фінансування Програми оновлення містобудівної документації (рішення міської ради).

Відповідальний: Н.Попович

Термін виконання: щорічно при прийнятті бюджету

5.Створення міського ЦНАП.

5.1.Підписати з Долинською районною державною адміністрацією Меморандум про співпрацю в рамках створення спільного ЦНАП.

Відповідальний: В.Гаразд

Термін виконання: грудень 2016 року

5.2.За підтримки проектів технічної допомоги запровадити в міській раді та комунальних підприємствах електронний документообіг.

Відповідальний: С.Сапетна

Термін виконання: січень 2017 року

6.Забезпечення умов для безготівкового розрахунку за надані послуги

6.1.Забезпечити працівників міської ради, які надають платні послуги, терміналами для безготівкового розрахунку.

Відповідальний: Р.Михнич, З.Григорський

Термін виконання: січень 2017 року

Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна

Документ опубліковано 04 жовтня 2016
Чинний
Детальніше