Про створення комісії з перевірки дотримання вимог щодо утримання кладовищ

Про створення комісії з перевірки дотримання вимог щодо утримання кладовищ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 21.03.2017. № 28

Про створення комісії з перевірки

дотримання вимог щодо утримання кладовищ

З метою належного утримання місць поховань на території міста Долини, перевірки дотримання чинного законодавства з питань утримання кладовищ та інших місць поховань:

  1. Створити комісію в складі:

Руслана Гаврилків, заступник міського голови, голова комісії,

Мар’яна Кудибин, провідний спеціаліст відділу економіки, секретар комісії,

члени комісії:

Віталій Юсип, начальник КП «Комунгосп»,

Володимир Бойків, старший майстер КП «Комунгосп», депутат міської ради,

Олег Братішко, провідний спеціаліст відділу містобудування та архітектури,

Мар’яна Федор, начальник юридичного відділу,

Андрій Янішевський, начальник відділу земельних ресурсів,

Мар’яна Бігун, провідний спеціаліст відділу економіки.

2.Комісії до 31.03.2017 року здійснити перевірку дотримання вимог чинного законодавства щодо утримання кладовищ та здійснення поховань на кладовищах міста по вул. Південна, Хмельницького, Антоновича відповідно до переліку питань, що додається.

3.Результати перевірки оформити актом та, в разі виявлення невідповідностей, подати пропозиції щодо їх усунення.

4.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Міський голова Володимир Гаразд

Додаток до розпорядження

від 21.03.2017. № 28

Перелік питань щодо здійснення перевірки

дотримання вимог чинного законодавства щодо утримання кладовищ та здійснення поховань на кладовищах міста

  1. Утворення ритуальної служби.
  2. Затвердження Положення про ритуальну службу.
  3. Перелік ритуальних послуг, що надаються ритуальною службою.
  4. Затвердження тарифу на надання ритуальних послуг.
  5. Наявність договору із суб’єктами господарювання інших форм власності на надання послуг на поховання.
  6. Чи передбачені кошти на ритуальні послуги у зв’язку з похованням самотніх громадян, ветеранів війни та праці, а також інших категорії малозабезпечених громадян, учасників бойових дій (п.4 ч.5 ст.8п. «в» ст.14, ст.16, 17 ЗУ «Про поховання та похоронну справу»).
  7. Рішення міської ради про надання комунальному підприємству в постійне користування земельних ділянок для розміщення місць поховань з розрахунку 0,24 га на 1000 осіб з врахуванням розширення.
  8. Наявність планування та впорядкування територій місць поховання згідно з генпланом (ст. 23 ЗУ).
  9. Визначення сектору для почесних поховань (рішення виконкому від 04.10.2016. № 186).
  10. Наявність рішення міської ради про часткове або повне припинення поховання померлих (закриття) кладовища (ч.8 ст.23 ЗУ).
  11. Наявність Книги реєстрації поховань померлих та дотримання вимог її ведення (п. 2.11 Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань).

11.1. Чи призначено виконавця за ведення Книги реєстрації.

  1. Наявність порядку охорони місць поховань.
  2. Наявність під’їзних шляхів до цвинтарів та забезпечення транспортним зв’язком.
  3. Наявність огорожі території місць поховання та поділ на ділянки-сектори, що відокремлюються дорогою шириною 3,5м (п.1.4 Порядку).
  4. Наявність господарського двору з допоміжними будівлями для проведення громадських панахид.
  5. Наявність водопостачання чи ємкостей для води.
  6. Освітлення.
  7. Контейнери для сміття.
  8. Громадські туалети.
  9. Озеленення.
  10. Наявність при вході до кладовища інформаційного щита (п.2.2. Правил).
  11. Наявність бланків Свідоцтв про поховання.
  12. Наявність Книги обліку надмогильних споруд.
Документ опубліковано 21 березня 2017
Чинний
Детальніше