Про тимчасовий розподіл обов’язків між працівниками загально-організаційного відділу

Про тимчасовий розподіл обов’язків між працівниками загально-організаційного відділу

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 29.08.2018. № 109
Про тимчасовий розподіл обов’язків
між працівниками загально-організаційного відділу

  1. З метою належного та ефективного виконання функцій та завдань загально-організаційного відділу міської ради, посилення контролю за виконавчою дисципліною в роботі із зверненнями громадян, вхідною кореспонденцією та повідомленнями, зареєстрованими в Конкакт центрі і на платформі «Відкрите місто» здійснити наступний розподіл обов’язків:
  • провідному спеціалісту Янішевській Ю.В. підготувати звіт про виконання вхідної кореспонденції за 7 місяців 2018 року та регулярно готувати виконавцям повідомлення (нагадування) про завершення терміну розгляду листів і звернень громадян;
  • спеціалісту Лисак А.Ю. провести аналіз виконання повідомлень, зареєстрованими в Конкакт центрі і на платформі «Відкрите місто»;
  • провідному спеціалісту Білущак Н.М. підготувати акт на списання документації, яка за номенклатурою справ має бути списана протягом 2018 року. Матеріали та відповідні документи передати на знищення.

2.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючу справами виконкому Світлану Сапетну.
Заступник міського голови Ігор Жовнір

Документ опубліковано 29 серпня 2018
Чинний
Детальніше