Про затвердження Положення про експертну комісію міської ради з питань роботи із службовою інформацією

Про затвердження Положення про експертну комісію міської ради з питань роботи із службовою інформацією

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 25.06.2020 №137
м.Долина

Про затвердження Положення про
експертну комісію міської ради з
питань роботи із службовою
інформацією

Відповідно до п.2 Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 №736, з метою організації та проведення експертизи цінності документів з грифом “Для службового користування”:

ЗОБОВЯЗУЮ:

1.Затвердити Положення про експертну комісію міської ради з питань роботи із службовою інформацією, що додається.

2.Комісії міської ради з питань роботи із службовою інформацією під час роботи з документами, що містять службову інформацію дотримуватися даного Положення.

3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючу справами виконкому міської ради Світлану Сапетну.

Міський голова Володимир Гаразд

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 25.06.2020 №137

Положення
про експертну комісію міської ради з питань роботи із службовою інформацією

1.Відповідно до Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 року № 736, в міській раді утворюється експертна комісія з питань роботи із службовою інформацією
(далі – експертна комісія) для проведення попередньої експертизи цінності зазначених документів.

2.Експертна комісія є дорадчим органом міської ради. Її рішення затверджуються керуючим справами виконкому міської ради та є обов’язковими для виконання структурними підрозділами апарату міської ради та відокремленими структурними підрозділами міської ради.

3.У своїй діяльності експертна комісія керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Державної архівної служби України та цим Положенням.

4.Основними завданнями експертної комісії є:

4.1.Формування на підставі пропозицій всіх структурних підрозділів міської ради без статусу юридичної особи, її апарату та з урахуванням вимог законодавства Переліку відомостей, що становлять службову інформацію міської ради та підготовка проєкту відповідного розпорядження міського голови.

4.2.Перегляд документів з грифом “Для службового користування” з метою його підтвердження або скасування.

4.3.Розгляд документів з грифом “Для службового користування“ на предмет встановлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію.

4.4.Розслідування на підставі розпорядження міського голови фактів втрати документів з грифом “Для службового користування“ та розголошення службової інформації в міській раді.

4.5.Розгляд питання щодо присвоєння грифа “Для службового користування“ документам, що містять службову інформацію, яка не передбачена Переліком відомостей, що становлять службову інформацію в міській раді, за поданням осіб, які підписують такі документи.

4.6.Вивчення та проведення оцінки матеріалів, з якими планується ознайомити іноземців або які будуть їм передані.

5.Для виконання покладених на експертну комісію завдань їй надається право:

5.1.Давати доручення структурним підрозділам міської ради, окремим працівникам, відповідальним за організацію та роботу з документами, що містять службову інформацію.

5.2.Вимагати від структурних підрозділів міської ради розшуку відсутніх службових документів та письмових пояснень у випадках їх втрати.

5.3.Одержувати від структурних підрозділів міської ради відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів та строків їх зберігання.

5.4.Заслуховувати на засіданнях експертної комісії інформацію осіб, відповідальних за роботу з документами, що містять службову інформацію, у структурних підрозділах міської ради, про якість оформлення документів і формування справ, їх облік.

6.До складу експертної комісії, який затверджується розпорядженням міського голови, включаються працівники відділу діловодства та організаційної роботи управління технічного та інформаційного забезпечення міської ради, сектору з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та мобілізаційної роботи управління благоустрою та інфраструктури міської ради, інші кваліфіковані працівники структурних підрозділів міської ради.

Головою експертної комісії призначається керуючий справами виконкому міської ради, а секретарем – начальник відділу діловодства та організаційної роботи управління технічного та інформаційного забезпечення міської ради.

Секретар експертної комісії за дорученням голови комісії забезпечує скликання засідань комісії, оформляє протоколи, доводить до відома структурних підрозділів міської ради та окремих осіб рішення комісії, веде документацію експертної комісії та забезпечує її зберігання.

7.Засідання експертної комісії проводяться в міру потреби і вважаються правочинними, якщо на них присутні не менш як дві третини складу членів комісії.

Рішення експертної комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні. Рішення оформляються протоколами, які підписуються головуючим на засіданні та секретарем експертної комісії, і набирають чинності з моменту затвердження протоколу засідання експертної комісії керуючою справами міської ради.

Провідний спеціаліст сектору
надзвичайних ситуацій, цивільного
захисту та мобілізаційної
роботи управління благоустрою та
інфраструктури міської ради Микола Набока

Документ опубліковано 25 червня 2020
Чинний
Детальніше