Про організацію документообігу та обміну інформацією

Про організацію документообігу та обміну інформацією

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 24.03.2020 №68
м. Долина
Про організацію документообігу
та обміну інформацією

З метою дотримання процесуальних строків у справах пов’язаних з представництвом органу місцевого самоврядування у судових інстанціях усіх рівнів та належної організації функції представництва юридичним відділом управління правового та кадрового забезпечення Долинської міської ради, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування»:

1.Зобов’язати працівників відділу діловодства та організаційної роботи Долинської міської ради (М.Коновальчук) невідкладно (в день їх надходження) інформувати працівників юридичного відділу про надходження вхідної кореспонденції документів, що пов’язані з розглядом судових справ, у тому числі судових викликів, позовних заяв та додатків до них, клопотань, заперечень, відзивів, а також усіх судових документів (рішень, ухвал, постанов тощо).

2.Забезпечити можливість отримання працівниками юридичного відділу управління правового та кадрового забезпечення оригіналів вищезазначених документів, а також документів що до них додаються.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника управління технічного та інформаційного забезпечення Н.Попович та начальника управління правового та кадрового забезпечення З.Григорського.

Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 24 березня 2020
Чинний
Детальніше