РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 16.03.2020 №60
Про розподіл обов’язків між міським головою,
секретарем ради, заступниками голови
та керуючим справами виконкому
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з метою забезпечення належної організації діяльності виконавчих органів міської ради:
1.Затвердити розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючою справами виконавчого комітету згідно з додатком.
2.Установити, що в разі виникнення службової необхідності обов’язки секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконкому на час їх відсутності можуть виконувати інші посадові особи керівного складу за розпорядженням міського голови.
3.Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 06.01.2016. №2-К «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, заступниками голови та керуючою справами виконкому».
4.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до розпорядження міського голови
від 16.03.2020. №60
ПРО РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ
між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету
міської ради
Міський голова Володимир Гаразд
Повноваження міського голови передбачені статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Очолює комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Долинської міської ради.
Секретар міської ради Віктор Гошилик
Повноваження секретаря міської ради передбачені статтею 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Секретар міської ради в межах повноважень, визначених законодавством:
1.Здійснює керівництво відділом забезпечення діяльності ради.
2.Очолює конкурсну комісію для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Долинської міської ради.
3.Організовує складання поточних і перспективних планів роботи міської ради; підготовку матеріалів для розгляду на сесії міської ради.
4.Координує роботу:
з політичними партіями, правоохоронними органами та громадськими організаціями учасників бойових дій.
Заступник міського голови Володимир Смолій
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради в межах повноважень, визначених законодавством:
1.Спрямовує та контролює роботу:
управління житлово-комунального господарства;
управління освіти;
бюджетного відділу;
відділу бухгалтерського обліку та звітності;
комунального закладу «Долинський міський центр культури, спорту та туризму»;
краєзнавчого музею «Бойківщина» Тетяни та Омеляна Антоновичів;
комунального закладу «Долинський міський духовий оркестр».
2.Контролює та спрямовує, а у разі прийняття відповідного рішення – очолює:
топонімічну комісію.
3.Координує, організовує та контролює роботу:
комунальних підприємств, установ, організацій, закладів Долинської міської ради в частині бюджетування;
із взаємодії фінансових органів, держказначейства щодо контролю за раціональним використанням бюджетних коштів;
із співпраці у зовнішньоекономічній і культурній сферах.
4.В разі тимчасової відсутності міського голови та секретаря ради або неможливості виконання ними своїх обов’язків з інших причин здійснює повноваження міського голови, якщо вони на нього покладені.
Заступник міського голови Ігор Жовнір
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради в межах повноважень, визначених законодавством:
1.Спрямовує та контролює роботу:
управління економіки;
юридичного відділу управління правового і кадрового забезпечення;
комунального підприємства «Долинські ринки».
2.Контролює та спрямовує, а у разі прийняття відповідного рішення – очолює:
адміністративну комісію,
комісію з житлових питань,
конкурсний комітет з визначення автомобільних перевізників.
3.Координує, організовує та контролює роботу:
із реформування системи громадського транспорту;
із взаємодії фінансових органів та державної податкової інспекції щодо залучення додаткових надходжень до доходної частини бюджету.
4.В разі тимчасової відсутності міського голови та секретаря ради або неможливості виконання ними своїх обов’язків з інших причин здійснює повноваження міського голови, якщо вони на нього покладені.
Заступниця міського голови Руслана Гаврилків
Заступниця міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради в межах повноважень, визначених законодавством:
1.Спрямовує та контролює роботу:
управління благоустрою та інфраструктури;
відділу державного архітектурно-будівельного контролю;
відділу містобудування та архітектури;
комунального підприємства «Комунгосп».
2.Контролює та спрямовує, а у разі прийняття відповідного рішення – очолює:
конкурсну комісію з підготовки та проведення конкурсу з надання послуг з вивезення побутових відходів;
робочу групу з питань громадського бюджету.
3.Координує, організовує та контролює роботу:
з нового будівництва, капітального та поточного ремонтів, реконструкції об’єктів інфраструктури в населених пунктах ОТГ.
Заступник міського голови Віктор Громиш
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради в межах повноважень, визначених законодавством:
1.Спрямовує та контролює роботу:
відділу земельних ресурсів;
відділу інвестицій і туризму;
комунального підприємства «Долина-Інвест».
2.Контролює та спрямовує, а у разі прийняття відповідного рішення – очолює:
конкурсну комісію з відбору виконавців робіт із землеустрою та оцінки земель на конкурентних засадах;
роботу з питань дотримання зобов’язань щодо плати за землю.
3.Координує, організовує та контролює роботу:
з питань охорони здоров’я;
з питань мобілізаційної роботи;
з питань залучення інвестицій.
Керуюча справами виконавчого комітету Світлана Сапетна
Керуюча справами (секретар) виконавчого комітету в межах повноважень, визначених законодавством:
1.Спрямовує та контролює роботу:
управління технічного та інформаційного забезпечення;
управління надання адміністративних послуг;
відділу кадрового забезпечення управління правового та кадрового забезпечення;
відділу соціальної політики;
служби в справах дітей (після її утворення).
2.Координує, організовує та контролює роботу:
щодо реалізації державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування та з питань кадрової роботи (управління персоналом);
з питань розробки та впровадження системи управління якістю у виконавчих органах Долинської міської ради;
з питань впровадження електронного врядування.
3.У разі прийняття відповідного рішення є:
секретарем конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Долинської міської ради.
Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна