РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Визнане нечинним розпорядженням міського голови
від 20.12.2021 № 372
Від 10.01.2020. №5
м. Долина
Про індексацію структурних
підрозділів Долинської міської ради
З метою впорядкування внутрішньої системної індексації Долинської міської ради, керуючись рішенням міської ради від 24.12.2019. №383-11/2019 «Про затвердження структури виконавчих органів Долинської міської ради»:
1.Затвердити Перелік індексів структурних підрозділів Долинської міської ради, що додається:
2.Керівникам структурних підрозділів Долинської міської ради забезпечити реєстрацію та облік документів відповідно до вказаного Переліку індексів.
3.Управлінню технічного та інформаційного забезпечення розробити номенклатуру справ Долинської міської ради на 2020 рік з врахуванням затвердженого Переліку індексів.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до розпорядження
від 10.01.2020. №5
Перелік
індексів структурних підрозділів Долинської міської ради
01 міський голова
02 секретар міської ради
03 заступник міського голови
04 заступник міського голови
05 заступник міського голови
06 заступник міського голови
07 керуючий справами виконкому
08.1 староста Лоп’янського старостинського округу
08.2 староста Грабівського старостинського округу
08.3 староста Малотур’янського старостинського округу
09 управління благоустрою та інфраструктури
09.1 відділ бухгалтерського обліку, звітності та державних закупівель управління благоустрою та інфраструктури
09.2 відділ капітального будівництва управління благоустрою та інфраструктури
09.3 сектор оперативного реагування та контролю за паркуванням управління благоустрою та інфраструктури
10 управління житлово-комунального господарства
10.1 інженерно-технічний відділ управління житлово-комунального господарства
10.2 відділ комунального майна управління житлово-комунального господарства
11 управління освіти
12 управління надання адміністративних послуг
12.1 відділ адміністрування управління надання адміністративних послуг
12.2 відділ реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг
12.3 відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг
13 управління технічного та інформаційного забезпечення
13.1 відділ діловодства та організаційної роботи управління технічного та інформаційного забезпечення
13.2 відділ внутрішньої політики та промоцій управління технічного та інформаційного забезпечення
14 управління економіки
14.1 відділ економічного аналізу, прогнозування, торгівлі, транспорту та АПК управління економіки
14.2 відділ стратегічного планування та енергозбереження управління економіки
14.3 відділ місцевого економічного розвитку та проєктної діяльності управління економіки
15 управління правового і кадрового забезпечення
15.1 юридичний відділ управління правового і кадрового забезпечення
15.2 відділ кадрового забезпечення управління правового і кадрового забезпечення
16 відділ забезпечення діяльності ради
17 відділ державного архітектурно-будівельного контролю
18 відділ містобудування та архітектури
19 відділ земельних ресурсів
20 бюджетний відділ
21 відділ бухгалтерського обліку та звітності
22 відділ інвестицій і туризму
23 відділ соціальної політики
Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна