РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 12.07.2021 №182
м. Долина
Про зміни в графіку роботи
управління надання адміністративних послуг
З метою забезпечення ефективної роботи та впорядкування Графіка роботи Центру надання адміністративних послуг Долинської міської ради (далі- ЦНАП), Графіка прийому суб’єктів звернень в ЦНАП та, керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктом 11 статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», відповідно до Положення про управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 25.02.2020. № 457-13/2020, Регламенту управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 28.05.2020 № 574-16/2020:
1.Розпорядження міського голови від 4 січня 2021 року №12 «Про надання адміністративних послуг період карантину» вважати таким, що втратило чинність.
2.Вважати суботу 17 липня 2021 робочим днем, встановити час роботи 08:00- 17:15 та прийому суб’єктів звернень р з 09:00 год. до 16:00 год без перерви на обід.
3.Управлінню інформаційного та технологічного забезпечення (Н.Попович), управлінню надання адміністративних послуг (В.Луцька) оприлюднити дане розпорядження у засобах масової інформації та вебсайтах міської ради.
4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Р.Михнича.
Міський голова Іван Дирів