РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 07.07.2021 № 176
м. Долина
Про початок проведення перевірки,
передбаченої Законом України
«Про очищення влади»
Відповідно до Закону України «Про очищення влади» (далі – Закон), Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 (далі – Порядок) (із змінами), Плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади», затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №1025-р:
1.Провести перевірку, передбачену Законом (далі – перевірка), стосовно таких посадових осіб Долинської міської територіальної громади:
1. Барко Галина Василівна, адміністратор відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;
2. Зубик Оксана Василівна, адміністратор відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;
3.Іванків Марія Степанівна, адміністратор відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;
4.Креховецький Ігор Миколайович, адміністратор відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;
5.Маївський Андрій Степанович, начальник відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів – адміністратор управління надання адміністративних послуг;
6.Матіїшин Руслана Дмитрівна, адміністратор відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;
7.Олійник Катерина Йосифівна, начальник відділу кадрового забезпечення управління правового і кадрового забезпечення;
8.Савка Наталія Володимирівна, начальник відділу внутрішньої політики та промоцій управління технічного та інформаційного забезпечення;
9.Федечко Наталія Миронівна, спеціаліст І категорії відділу земельних ресурсів;
10.Юсип Віталій Миколайович, начальник управління благоустрою та інфраструктури;
11.Яремчук Ірина Ярославівна, начальник відділу місцевого економічного розвитку і проектної діяльності управління економіки;
2.Визначити днем початку проведення перевірки 07.07.2021 року.
3.Визначити керуючого справами виконавчого комітету міської ради Романа Михнича відповідальним за проведення перевірки.
4.Особам, зазначеним у пункті 1 цього розпорядження, стосовно яких здійснюється перевірка, у десятиденний строк з дати початку перевірки подати до відділу кадрового забезпечення управління правового і кадрового забезпечення міської ради власноручно написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, про згоду на проходження перевірки і оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2 до Порядку.
5.Оприлюднити дане розпорядження на офіційному веб-сайті Долинської міської ради у день його прийняття.
6.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Іван Дирів