Про призначення уповноважених осіб Управління надання адміністративних послуг на видачу довідки внутрішньо переміщених осіб

Про призначення уповноважених осіб Управління надання адміністративних послуг на видачу довідки внутрішньо переміщених осіб

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 31.03.2022 № 89

м.Долина

Про призначення уповноважених осіб
Управління надання адміністративних послуг
на видачу довідки внутрішньо переміщених осіб

Відповідно до вимог Закону України від 20 жовтня 2014 року №17/06-VII «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року №269 «Про внесення змін до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи», на період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64 «Про введення воєнного сану в Україні», та Указу Президента України від 14 березня 2022 року №133 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

1.Визначити уповноваженими особами, щодо прийняття рішення та видачі довідки внутрішньо переміщеній особі і реєстрації заяви з формуванням електронної справи з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики для включення інформації про внутрішньо переміщену особу до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб наступних посадових осіб Управління надання адміністративних послуг Долинської міської ради:

Луцьку Віру Євгенівну – начальника управління -адміністратора управління надання адміністративних послуг;

Маївського Андрія Степановича – начальника – адміністратора відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг;

Костючок Аліну Олександрівну – адміністратора відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг;

Мишак Марію Йосипівну – адміністратора відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг;

Ярич Ольгу Святославівну – адміністратора відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг;

Креховецького Ігоря Миколайовича – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Стефанишин Марію Василівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Іванків Марію Степанівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Зубик Оксану Василівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Барко Галину Василівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Матіїшин Руслану Дмитрівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Ярич Оксану Степанівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Білик Наталію Володимирівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Даниляк Вікторію Василівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Ярич Лесю Іванівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Клебан Любов Богданівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Стефанишин Мар’яну Ярославівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Юрів Ларису Василівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Кальмук Христину Володимирівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Кальмук Оксану Богданівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Людкевич Світлану Леонідівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Бойчук Аліну Романівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Стефанишин Наталію Іванівну – адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

Павельчак Аліну Степанівну — адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг;

2.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) адміністратора віддаленого робочого місця у старостинських округах відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених в п. 1 цього розпорядження, покладається на старосту відповідного старостинського округу.

3.Доручити уповноваженим особам видавати довідки за своїм підписом та завіряти їх іменною печаткою.

4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Романа Михнича.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 31 березня 2022
Чинний
Детальніше