Про збір інформації

Про збір інформації

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 07.02.2022 №38
Про збір інформації

З метою виконання зобов’язань Долинської територіальної громади в рамках Угоди Мерів щодо підготовки моніторингового звіту про виконання Плану сталого енергетичного розвитку міста Долини (SEAP) на 2011-2020 роки та розробки Плану дій сталого енергетичного розвитку та клімату (SECAP) на період до 2030 року, керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”:

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

1.Доручити виконавчим органам та комунальним підприємствам Долинської міської ради, власними силами, а при потребі – шляхом отримання необхідної інформації від компетентних установ та організацій, до 23.02.2022 року провести збір необхідної інформації по відповідних галузях згідно встановлених форм:

1.1.Управління житлово-комунального господарства міської ради (Сергій Гаргат): інформація щодо бюджетних будівель громади (форма 1.1.1); інформація щодо заходів з енергоефективності впроваджених протягом 2011- 2020 років у бюджетних будівлях (форма 1.1.2); інформація щодо наявного в громаді житлового фонду (форма 3.1); інформація щодо заходів з енергоефективності впроваджених протягом 2011-2020 років у секторі житлового фонду (форма 3.2).

1.2.Управління благоустрою та інфраструктури міської ради (Віталій Юсип) та комунальне підприємство «Комунгосп» (Володимир Бойків): інформація щодо інфраструктури вуличного освітлення на території громади (форма 1.2.1); інформація щодо заходів з енергоефективності впроваджених протягом 2011-2020 років у системі вуличного освітлення (форма 1.2.2).

1.3.Управління економіки Долинської міської ради (Олександр Юрків): інформація щодо громадського транспорту, що здійснює перевезення пасажирів у межах Долинської ТЕ (форма 4.2.1); реалізовані заходи у громадському транспорті м.Долина впродовж 201 1 – 2020 років (форма 4.2.2).

1.4.Комунальне підприємство «Водоканал» Долинської міської ради (Володимир Мирон): інформація щодо наявного стану водопровідно- каналізаційного господарства в межах населених пунктів Долинської ТГ (форма 1.3.3); інформація щодо заходів енергоефективності реалізованих протягом 2011-2020 років у водопровідно-каналізаційному господарстві (форма 1.3.4).

2.Доручити відділу сталого енергетичного розвитку та адаптації до змін клімату управління зовнішніх зв’язків та місцевого розвитку міської ради (Андрій Мартин):

2.1.Зібрати систематизовану інформацію від закріплених виконавців у встановлені терміни.

2.2.Звернутися до ПАТ «Івано-Франківськгаз» та ПАТ «Прикарпаттяобленерго» з проханням надати інформацію щодо обсягів споживання природного газу та електроенергії на території громади у 2020 році в розрізі різних категорій споживачів.

3.Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 07 лютого 2022
Чинний
Детальніше