Повідомити про це технічні служби компанії можна у Viber-бот обленерго https://chats.viber.com/oeifuabot. Для цього в чатботі натисніть кнопку «Оберіть особовий рахунок», натисніть на свій номер особового рахунку, далі – «Відсутнє світло», «Перевірка активних вимкнень за адресою» та на запитання бота, чи хочете зареєструвати вимкнення натисніть «Так». Після коротких запитань бота слід підтвердити надсилання заявки.
Якщо аварійна ситуація за вашою адресою уже зареєстрована, ви побачите повідомлення з орієнтовною годиною відновлення електропостачання.
Про відсутність електроенергії у багатоквартирному будинку заявку повинен залишити балансоутримувач.
Після реєстрації заявки до вас у найближчий час виїде бригада електромонтерів для ліквідації аварійних пошкоджень.