РІШЕННЯ
Від 28.09.2021 № 652-16/2021
м. Долина
Про здійснення повноважень у сфері
державної реєстрації актів цивільного стану
Відповідно до підпункту 5 пункту «б» частини 1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 4 та частини 2 статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктів 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3, 4.3, 5.4, 5.5, 5.6 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання», затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 року № 1578/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.11.2012 року за № 1845/22157, керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Призначити відповідальним за проведення державної реєстрації актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті, з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану у Долинській міській територіальній громаді:
для села Белеїв – старосту Белеївського старостинського округу Тюн Галину Михайлівну;
для села Гериня – старосту Геринського старостинського округу Макару Віктора Зіновійовича;
для сіл Грабів, Крива – старосту Грабівського старостинського округу Химій Тетяну Петрівну;
для села Лоп’янка – старосту Лоп’янського старостинського округу Кос Орисю Володимирівну;
для села Оболоння – старосту Оболонського старостинського округу Федая Михайла Андрійовича;
для села Підбережжя – старосту Підберезького старостинського округу Локтіонова Володимира Сергійовича;
для сіл Тростянець, Слобода-Долинська – старосту Тростянецького старостинського округу Сеньківа Андрія Васильовича;
для села Тяпче – старосту Тяпчанського старостинського округу Ярич Тетяну Іванівну;
для села Яворів – старосту Яворівського старостинського округу Юхман Тетяну Михайлівну;
для села Мала Тур’я – старосту Малотур’янського старостинського округу Луцика Романа Володимировича;
для села Гошів – старосту Гошівського старостинського округу Диндин Ірину Володимирівну.
2.Начальника відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Маївського Андрія Степановича призначити відповідальним за зберігання, ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, прийняття від старост Тюн Галини Михайлівни, Макари Віктора Зіновійовича, Химій Тетяни Петрівни, Кос Орисі Володимирівни, Федая Михайла Андрійовича, Локтіонова Володимира Сергійовича, Сеньківа Андрія Васильовича, Ярич Тетяни Іванівни, Юхман Тетяни Михайлівни, Луцика Романа Володимировича та Диндин Ірини Володимирівни звітів за встановленими формами та подання у встановлені законодавством порядку та строки до Долинського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Калуському районі Івано-Франківської області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також за здійснення організаційного і методичного забезпечення та координацію діяльності, вищеназваних посадових осіб, для населених пунктів, які ввійшли до складу Долинської міської територіальної громади, з питань державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечення їх бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та іншою документацією, необхідною для проведення державної реєстрації актів цивільного стану.
3.Старост Тюн Галину Михайлівну, Макару Віктора Зіновійовича, Химій Тетяну Петрівну, Кос Орисю Володимирівну, Федая Михайла Андрійовича, Локтіонова Володимира Сергійовича, Сеньківа Андрія Васильовича, Ярич Тетяну Іванівну, Юхман Тетяну Михайлівну, Луцика Романа Володимировича та Диндин Ірину Володимирівну в межах повноважень, визначених пунктом 1 цього рішення, та у порядку, визначеному пунктом 2 цього рішення, призначити відповідальними за отримання, зберігання, використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.
4.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) начальника відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Маївського Андрія Степановича відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктом 2 цього рішення, покладається на адміністратора відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Мищак Марію Йосипівну.
5.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) старост Белеївського старостинського округу Тюн Галини Михайлівни та Тростянецького старостинського округу Сеньківа Андрія Васильовича відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селах Белеїв, Тростянець і Слобода-Долинська та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрації актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Клебан Любов Богданівну.
6.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) старости Геринського старостинського округу Макари Віктора Зіновійовича відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селі Гериня та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрації актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Юрів Ларису Василівну.
7.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) старости Грабівського старостинського округу Химій Тетяни Петрівни відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селах Грабів і Крива та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрації актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Барко Галину Василівну.
8.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) старости Лоп’янського старостинського округу Кос Орисі Володимирівни відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селі Лоп’янка та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрації актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Зубик Оксану Василівну.
9.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) старости Оболонського старостинського округу Федая Михайла Андрійовича відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селі Оболоння та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрації актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Людкевич Світлану Леонідівну.
10.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) старости Підберезького старостинського округу Локтіонова Володимира Сергійовича відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селі Підбережжя та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрації актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Халацьку Мирославу Василівну.
11.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) старости Тяпчанського старостинського округу Ярич Тетяни Іванівни відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селі Тяпче та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрації актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Стефанишин Наталію Іванівну.
12.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) старости Яворівського старостинського округу Юхман Тетяни Михайлівни відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селі Яворів та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрації актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Павельчак Аліну Степанівну.
13.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) старости Малотур’янського старостинського округу Луцика Романа Володимировича відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селі Мала Тур’я та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрації актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Матіїшин Руслану Дмитрівну.
14.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) старости Гошівського старостинського округу Диндин Ірини Володимирівни відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селі Гошів та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрації актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Кальмук Христину Володимирівну.
15.Контроль за виконанням цього рішення покласти на профільну комісію міської ради.
16.Рішення Долинської міської ради від 28.12.2020 № 44-2/2020 «Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» та від 29.01.2021 № 118-4/2021 «Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» вважати такими, що втратили чинність.
Міський голова Іван Дирів