РІШЕННЯ
Від 03.04.2020 №550-15/2020
м. Долина
Про внесення змін до Положення про надання
адресної грошової допомоги жителям
Долинської міської об’єднаної територіальної громади
Керуючись ст. 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Внести зміни до Положення про надання адресної грошової допомоги жителям Долинської міської об’єднаної територіальної громади затверджене рішенням міської ради від 04.02.2020 №431-12/2020 (додаються).
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до рішенням міської ради
від 03.04.2020 №550-15/2020
Зміни до Положення
про надання адресної грошової допомоги жителям
Долинської міської об’єднаної територіальної громади
Нова редакція
3.Адресна грошова допомога надається у випадках:
3.3.Учаснику бойових дій, або члену його сім’ї, який бере/брав безпосередню участь на території України в антитерористичній операції (АТО) або в операції об’єднаних сил (ООС), і на момент перебування в зоні бойових дій був зареєстрований та/або був жителем Долинської міської ОТГ, що підтверджується документально.
3.4.Сім’ям, в яких виховуються діти з проблемами інвалідності, відповідно до рішення міської ради від 25.02.2020. № 454-13/2020 «Про програму соціально-психологічної підтримки дітей та молоді з обмеженими функціональними можливостями на 2020 рік» в розмірі 600 грн на одну дитину.
6.Адресна грошова допомога встановлена пунктом 3.3 надається:
6.1.Одноразово, в розмірі 3 000,00 грн безпосередньо учаснику бойових дій або одному із членів його сім’ї;
6.2.У випадку смерті, внаслідок участі в бойових діях, одному із членів сім’ї загиблого, до перших роковин трагедії у розмірі 15 000,00 грн і щорічно починаючи з других роковин трагедії по 5 000, 00 грн;
6.3.Одноразово, при народженні дитини в учасника бойових дій у розмірі 5 000,00 грн;
6.4.Щорічно, родинам загиблих учасників АТО, ООС до Великодня в розмірі 1 000,00 грн;
6.5.Щорічно, матерям загиблих учасників АТО, ООС до Дня матері в розмірі 5 000,00 грн.
7.Для розгляду питання про надання грошової допомоги зазначеної в підпункті 3.3 даного Положення необхідно подати наступні документи:
7.1. У випадку, коли грошова допомога надається вперше :
– заява;
– довідка про склад сім’ї та місце проживання учасника бойових дій або члена сім’ї загиблого;
– копія паспорта (1, 2 сторінка та сторінка про місце реєстрації) учасника бойових дій або одержувача коштів;
– копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру одержувача коштів;
– копія посвідчення учасника бойових дій або інших документів, що підтверджують участь в бойових діях у складі збройних формувань України в період з 2014 року;
– реквізити банку
та додатково:
– копія документу, що підтверджує смерть учасника АТО, ООС внаслідок участі в бойових діях (для пп. 6.2, 6.4 та 6.5);
– копія свідоцтва про шлюб для вдів учасників бойових дій (для п. 6.4);
– копія посвідчення члена сім’ї загиблого учасника бойових дій (для пп. 6.2, 6.4 та 6.5);
– копія свідоцтва про народження дитини (для пп.6.3).
7.2. У випадку, коли грошова допомога надається вдруге (щорічно, пп. 6.2, 6.4, 6.5):
– заява;
– реквізити банку.
Інші документи одержувач коштів поновлює тільки тоді коли є суттєві зміни (зміна прізвища, адреси проживання тощо).
13.Для розгляду питання про надання грошової допомоги зазначеної в підпункті 3.4 даного Положення необхідно подати наступні документи:
– заява;
– довідка про склад сім’ї та місце проживання;
– копія паспорта (1, 2 сторінка та сторінка про місце реєстрації) (одного з батьків, одержувача коштів);
– копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру одержувача коштів;
– копія свідоцтва про народження дитини;
– копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років або посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» та «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»;
– реквізити банку