РІШЕННЯ
Від 24.01.2019. № 1497-47/2019
м. Долина
Про виконання у 2018 році Програми
співфінансування заходів із заміни вікон
та дверей у багатоквартирних
будинках м. Долина на 2016-2018рр.
Заслухавши та обговоривши звіт про виконання у 2018 році програми співфінансування заходів із заміни вікон та дверей у багатоквартирних будинках м. Долина на 2016-2018рр., затвердженої рішенням міської ради від 21.07.2016. № 336-12/2016, із змінами та доповненнями від 29.09.2016 № 431-16/2016, від 26.01.2017. № 585-21/2017, від 13.07.2017. № 768-27/2017 та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити звіт про виконання у 2018 році Програми співфінансування заходів із заміни вікон та дверей у багатоквартирних будинках м. Долина на 2016-2018рр. (додається).
- Роботу КП «УКМ» по виконанню Програми у 2018 році вважати задовільною.
- Рішення міської ради від 21.07.2016. № 336-12/2016, із змінами та доповненнями від 29.09.2016 № 431-16/2016, від 26.01.2017. № 585-21/2017 та від 13.07.2017. № 768-27/2017 вважати такими, що втратили чинність.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до рішення міської ради
від 24.01.2019. № 1497-47/2019
ЗВІТ
про виконання у 2018 році Програми співфінансування заходів із заміни вікон та дверей у багатоквартирних будинках м. Долина
на 2016-2018рр.
Програма співфінансування заходів із заміни вікон та дверей у багатоквартирних будинках м. Долина на 2016-2018рр. (далі – Програма) багаторічна і була прийнята у липні 2016 року. Основне завдання Програми полягає у реалізації спільних (міська рада та мешканці) ініціатив щодо впровадження таких енергоефективних заходів як заміна вікон та дверей у місцях загального користування багатоквартирних будинках міста, інформування населення щодо реалізації таких заходів.
Протягом діяльності Програми у 2018 році комунальним підприємством Долинської міської ради «Управління комунального майна» (КП «УКМ») було зареєстровано 47 заявок від ініціативних груп мешканців багатоквартирних будинків м. Долина про заміну в їхніх під’їздах будинків вікон і дверей. Станом на 31 грудня 2018 року було виконано 41 заявку мешканців на загальну суму 682 512,23 грн. Детальна інформація наведена нижче у таблиці 1.
Таблиця 1
Перелік будинків, де у 2018 році було проведено заміну вікон та дверей на умовах співфінансування
грн
№ з/п | Адреса будинку | Загальна сума | В тому числі | ||
кошти міської ради | кошти мешканців | інші | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1. | Котляревського, 15 | 19 680,00 | 9 840,00 | 9 840,00 | |
2. | Котляревського, 17 | 18 350,00 | 9 175,00 | 9 175,00 | |
3. | Довбуша, 4-А/2 під’їзд | 10 850,00 | 5 425,00 | 5 425,00 | |
4. | Незалежності, 12/8 під’їзд | 29 530,00 | 14 765,00 | 14 765,00 | |
5. | Незалежності, 12/ 9 під’їзд (вікна) | 18 700,00 | 9 350,00 | 9 350,00 | |
6. | Незалежності, 12/9 під’їзд (двері) | 7 330,00 | 3 665,00 | 3 665,00 | |
7. | Незалежності, 8/6 під’їзд | 15 470,00 | 7 735,00 | 2 735,00 | 5 000,00 (деп. кош.) |
8. | Незалежності, 8/4 під’їзд | 15 600,00 | 7 800,00 | 2 800,00 | 5 000,00 (деп. кош.) |
9. | Незалежності, 8/5 під’їзд | 13 700,96 | 6 850,48 | 6 850,48 | |
10. | Незалежності, 8/8 під’їзд | 13 400,00 | 6 700,00 | 6 700,00 | |
11. | Незалежності, 8/1 під’їзд | 13 454,00 | 6 727,30 | 6 727,30 | |
12. | Незалежності, 10/4 під’їзд | 13 300,00 | 6 650,00 | 4 650,00 | 2000,00 (деп. кош.) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
13. | Обліски, 115/1 та 2 під’їзди | 16 000,00 | 8 000,00 | 8 000,00 | |
14. | Обліски, 115-В/2 під’їзд | 8 000,00 | 4 000,00 | 4 000,00 | |
15. | Обліски, 20-Б/1 під’їзд | 5 280,00 | 2 640,00 | 2 640,00 | |
16. | Обліски, 20/3 під’їзд | 20 142,00 | 10 071,00 | 10 071,00 | |
17. | Обліски, 115-Б/3 під’їзд | 8 000,00 | 4 000,00 | 4 000,00 | |
18. | Обліски, 115-А/1 під’їзд | 8 000,00 | 4 000,00 | 4 000,00 | |
19. | Обліски, 20/1 під’їзд | 24 198,00 | 12 099,00 | 12 099,00 | |
20. | Обліски, 18-А/1 під’їзд | 4 300,00 | 2 150,00 | 2 150,00 | |
21. | Пушкіна, 4-А (вікна) | 22 400,00 | 11 200,00 | 11 200,00 (управ.) | |
22. | Пушкіна, 4-А (двері) | 14 400,00 | 7 200,00 | 7 200,00 | |
23. | Пушкіна, 2 | 19 854,00 | 9 927,00 | 9 927,00 | |
24. | Пушкіна, 3 | 19 728,00 | 9 864,00 | 7 364,00 | 2 500,00 (деп. кош.) |
25. | Чорновола, 12/2 під’їзд | 28 880,00 | 14 440,00 | 9 440,00 | 5 000,00 (деп. кош.) |
26. | Чорновола, 12/1 під’їзд | 24 650,08 | 12 325,00 | 12 325,00 | |
27. | Чорновола, 14/1 під’їзд | 18 450,00 | 9 225,00 | 9 225,00 (управ.) | |
28. | Чорновола, 16/2 під’їзд | 29 500,00 | 14 750,00 | 14 750,00 | |
29. | Б.Хмельницького, 19/2 та 4 під’їзди | 28 920,00 | 14 460,00 | 7 460,00 | 7 000,00 (деп. кош.) |
30. | Ст. Бандери, 3/5 під’їзд | 14 160,00 | 7 080,00 | 7 080,00 | |
31. | Ст. Бандери, 14 | 55 752,00 | 27 876,00 | 10 000,00 (деп. кош.) 17 876,00 (управ.) |
|
32. | Ст. Бандери, 9/3 під’їзд | 13 800,00 | 6 900,00 | 6 900,00 | |
33. | Ст. Бандери, 9/2 під’їзд | 9 130,00 | 4 565,00 | 4 565,00 | |
34. | Ст. Бандери, 9/4 під’їзд | 8 379,55 | 4 189,77 | 4 189,77 | |
35. | Ст. Бандери, 5/5 під’їзд | 19 750,00 | 9 875,00 | 4 875,00 | 5 000,00 (деп. кош.) |
36. | Грушевського, 8 | 4 206,00 | 2 103,00 | 1 051,50 | 1 051,50 (деп. кош.) |
37. | Грушевського, 6 | 4 242,00 | 2 121,00 | 1 060,50 | 1 060,50 (деп. кош.) |
38. | Грушевського, 32/2 під’їзд | 14 565,64 | 7 282,82 | 7 282,82 | |
39. | Антоновича, 48-А | 20 600,00 | 10 300,00 | 10 300,00 | |
40. | Антоновича, 48 | 20 840,00 | 10 420,00 | 10 420,00 | |
41. | Лаврищева, 30-А | 7 020,00 | 3 510,00 | 3 510,00 | |
ВСЬОГО: | 682 512,23 | 341 256,37 | 259 343,37 | 81 913,00 |
Решта заявок ініціативних груп мешканців, в тому числі у будинках по вул. Чорновола, 2/6 під’їзд; вул. Чорновола, 16/1 під’їзд; вул. Грушевського, 18Б/3 під’їзд; просп. Незалежності, 10/3 під’їзд; просп. Незалежності, 8/7 під’їзд; просп. Незалежності, 8/2 під’їзд не виконані через неспроможність забезпечити співфінансування з боку мешканців.
У таблиці №2 проведено аналіз виконання Програми в порівняльні із плановими показниками та у річному розрізі.
Таблиця 2.
Порівняльний аналіз стану фактичного виконання Програми за 2016-2018рр.
ПЕРЕДБАЧЕНО | ВИКОНАНО | % виконання | ||||
джерела фінансування, (грн) | джерела фінансування, (грн) | |||||
разом | міський бюджет | інші джерела | разом | міський бюджет | інші джерела | |
2016 | ||||||
480 000,00 | 240 000,00 | 240 000,00 | 439 269,60 | 219 759,30 | 219 758,80 | 91,5% |
2017 | ||||||
1 200 000,00 | 600 000,00 | 600 000,00 | 705 779,72 | 352 889,96 | 352 889,96 | 58,8% |
2018 | ||||||
1 200 000,00 | 600 000,00 | 600 000,00 | 682 512,23 | 341 256,37 | 341 256,37 | 56,9% |
Таким чином, підводячи підсумок, можна стверджувати, що дана Програма була доволі популярною серед населення міста, і громадяни активно брали участь у співфінансуванні таких енергоефективних заходів.