Про особливості використання приміщень (харчоблоків) закладів загальної середньої та дошкільної освіти Долинської міської ради на період воєнного стану

Про особливості використання приміщень (харчоблоків) закладів загальної середньої та дошкільної освіти Долинської міської ради на період воєнного стану


Долинська міська рада
Калуського району Івано-Франківської області
восьме скликання
(тридцять третя сесія)

РІШЕННЯ

Від 04.07.2023 № 2244-33/2023
м. Долина

Про особливості використання приміщень (харчоблоків)
закладів загальної середньої та дошкільної освіти
Долинської міської ради на період воєнного стану

З метою забезпечення організації послуг гарячого харчування учнів, вихованців та своєчасного надання якісних послуг з обслуговування учасників освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти Долинської міської ради, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України «Деякі питання оренди державного та комунального майна», «Деякі питання розрахунку орендної плати за державне майно», Про затвердження примірних договорів оренди державного майна», «Про особливості оренди державного та комунального майна у період воєнного стану», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність», законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про оренду державного та комунального майна» та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Включити до Переліку другого типу частини нежитлових приміщень (харчоблоків) з технічним обладнанням у закладах загальної середньої освіти, розташованих на території Долинської міської територіальної громади:

№ з/п

Назва закладу освіти

Площа харчоблоків, м2

Площа складських приміщень, м2

Загальна площа харчоблоків та складських приміщень, м2

1

2

3

4

5

1.

Долинський ліцей "Інтелект"

36,19

5,12

41,31

2.

Долинський ліцей №1

38,7

7,7

46,4

3.

Долинський ліцей № 4

69,51

18,94

88,45

4.

Долинський ліцей № 5

25,8

6,98

32,78

1

2

3

4

5

5.

Долинський ліцей №6 «Європейський

45,1

6,25

51,35

6.

Долинський ліцей №7

98,44

85,1

183,54

7.

Малотур’янський ліцей

35,9

1

36,9

8.

Лоп’янський ліцей

49

38,2

87,2

9.

Солуківський ліцей

33,05

14,9

47,95

10.

Грабівська гімназія

62,5

17,2

79,7

11.

Рахинська гімназія

15 садок /15,5 школа

0

30,5

12.

Слобододолинська гімназія

16

24

40

13.

Яворівська гімназія

24,2

6,4

30,6

14.

Підберезька гімназія

18,39

0

18,39

15.

Великотур'янський ліцей

36

84

120

16.

Гошівський ліцей

17,2

9,3

26,5

17.

Княжолуцький ліцей

27,5

6

33,5

18.

Надіївський ліцей

10

11

21

19.

Оболонський ліцей

21

0

21

20.

Тростянецький ліцей

17

8,3

25,3

21.

Тяпчанський ліцей

ім. О.Дучимінської

56

1,62

57,62

22.

Лоп’янський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Лісова казка»

32,8

21,3

54,1

23.

Долинський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Зернятко»

25

18

43

24.

Солуківський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка»

18

0

18

2. Уповноважити виступати орендодавцями та укладати договори оренди на вищезазначені нежитлові приміщення (харчоблоків) з технічним обладнанням із переможцями закупівель послуг з надання харчування у закладах освіти, без проведення аукціонів, протягом п’яти робочих днів та оформляти договори оренди і акти прийому-передачі приміщень (харчоблоків) з технічним обладнанням, у редакції згідно з примірним договором оренди нерухомого майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2020р. № 820 та відповідно до чинного законодавства з питань оренди:

- директорів закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти, які знаходяться на самостійній фінансовій автономії (здійснюється самостійне ведення бухгалтерського обліку);

- начальника управління освіти, у разі відсутності самостійної фінансової автономії у закладах освіти.

2.1. До укладення договору оренди або в день його підписання потенційний орендар, який відповідає вимогам, зобов’язаний сплатити до міського бюджету авансовий внесок у розмірі однієї місячної орендної плати, який зараховується в рахунок майбутніх платежів орендаря з орендної плати.

Забезпечувальний депозит орендарем не сплачується.

Орендар сплачує орендну плату щомісячно, до 15 числа, що настає за поточним місяцем оренди, до міського бюджету в повному обсязі.

3. Затвердити умови та додаткові умови оренди такого майна:

3.1. Термін дії договору оренди відповідає терміну дії договору про закупівлю послуги з організації харчування дітей у закладах освіти, але не довше періоду дії воєнного стану.

3.2. Цільове призначення – заклади з надання послуг гарячого харчування, які не здійснюють продаж товарів підакцизної групи.

3.3. Орендна плата на період воєнного стану – у розмірі з розрахунку 1 гривня за 1 кв. метр площі об’єкта оренди, із коригуванням орендної плати на індекс інфляції щомісячно.

3.4. Ремонт під власні потреби здійснюється силами та за рахунок орендаря.

3.5. Орендарю заборонено укладати договір суборенди щодо цього майна.

3.6. Орендар зобов'язаний протягом 10 календарних днів з дня укладення договорів оренди застрахувати об'єкт оренди на суму їх страхової вартості на користь балансоутримувачів та надати балансоутримувачам копії договорів страхування.

3.7. У договорі оренди обов’язково зазначається, що невиконання умов, додаткових умов оренди майна є підставою для дострокового припинення договору оренди, а також зазначаються обов’язки орендаря щодо збереження, схоронності майна, недопущення його псування та руйнування, щодо використання об’єкта оренди за цільовим призначенням, щодо оплати/компенсації орендарем витрат за комунальні послуги та утримання орендованого майна, щодо укладення договору страхування стосовно об’єкта оренди.

4. Уповноваженим орендодавцям, вказаних в п.2 цього рішення, надавати управлінню житлово-комунального господарства Долинської міської ради скановані оригінали договорів оренди та актів прийому-передачі, підписані сторонами, для їх оприлюднення у електронній торговій системі.

Інформаційне повідомлення про передачу об’єкта оренди без проведення аукціону не оприлюднюється в електронній торговій системі.

5. Уповноваженим орендодавцям забезпечити щомісячне нарахування орендної плати, виставляти рахунки орендарям та здійснювати контроль щодо сплати орендної плати до міського бюджету та комунальних послуг орендарями, співпрацювати з відповідними відділами міської ради.

6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Івана Пастуха та постійну комісію міської ради з питань освіти, культури, національного і духовного відродження, фізичної культури та спорту.

Міський голова Іван ДИРІВ

Документ опубліковано 07 липня 2023
Індекс документа
2244-33/2023
Дата прийняття
04 липня 2023
Детальніше