На Івано-Франківщині провели форум на тему «Реклама: взаємодія виконавчих, місцевих органів влади, бізнесу, освіти та громадськості»

16 жовтня 2023 року в рамках договору про співпрацю Головного управління Держподспоживслужби в Івано-Франківській області з Івано-Франківським національним технічним університетом нафти і газу відбувся спільний Форум щодо взаємодії всіх органів влади, бізнесу, освіти та громадськості.

В якості спікерів, крім представників Головного управління, Ректора та професорсько-викладацького складу ІФНТУНГ, Центрального Секретаріату ІГКР при ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Бізнес Асоціації Івано-Франківська, було запрошено Представника Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Івано-Франківській області, офісу Омбудсмена, Департаменту кіберполіції Національної поліції України, предстаників Івано-Франківської ОДА та міської ради.

Під час Форуму обговорено ряд важливих питань, серед яких:

- Точки росту економіки територіальної громади: реклама в контексті пожвавлення формування.

- Захист прав споживачів як складова захисту конституційних прав людини.

- Діяльність Індустріального гендерного комітету з реклами (ІГКР)ю Співпраця з Мінсоцполітикою, Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, Секретаріатом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

- Український та Європейській досвід саморегулювання в рекламній галузі. Стандарт «Недискримінаційна реклама за ознакою статі» СОУ 21708654 -002-2011 Критерії визначення дискримінаційної реклами.

- Основні засади та державне регулювання рекламної діяльності в Україні. Закон України «Про рекламу» зі змінами від 02.10.2023 року. Практичні кейси правопорушень законодавства про рекламу.

- Інтернет-реклама як поширений метод кібершахрайства. Проблемні питання протидії кіберзлочинності.

- Здійснення Омбудсманом України парламентського контролю за додержання прав і свобод людини в контексті запобігання дискримінації.

- Політична реклама як відображення запитів громадянського суспільства.

- Особливості соціальної реклами як інструменту взаємодії між владою та громадськістю.

Крім цього, було проаналізовано ставлення учнівської та студентської молоді до реклами, представлено освітні програми «Маркетинг» університету, Медіаграмотність, а також учасники заходу мали можливість отримати відповіді на проблемні питання.

Новини
🕯 Гіркий біль втрати…
31.10.2025 14:52
З глибоким сумом і скорботою сповіщаємо про загибель нашого земляка — Торка Владислава Ярославовича, мешканця міста Долина, військовослужбовця військової частини А0458. Йому було лише 21 рік. Та,…
🕯 Сумна звістка сколихнула нашу громаду…
31.10.2025 10:38
З глибоким болем повідомляємо про загибель Захисника України — Червака Романа Володимировича, мешканця села Грабів. Солдат, водій штурмового відділення військової частини А4848, віддав своє життя за…
Не ігноруйте правилами пожежної безпеки!
22.10.2025 08:52
Щороку з настанням холодної погоди різко загострюється ситуація з виникнення надзвичайних ситуацій, що часто призводить до загибелі людей. Найбільше це стосується недотримання населенням правил…