(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Долинська міська рада (надалі іменується "Замовник") в особі міського голови Диріва Івана Ярославовича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Інтерактивна панель (Комплект мультимедійного обладнання)
в рамках міжнародного проекту «Співпраця задля покращення медичного обслуговування в Долині та Бая-Спріє», 2SOFT/4.1/162, CIMS ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6 Мультимедійне обладнання)– 1 комплект на 2023 рік.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:
ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ UA-2023-10-16-012555-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 170 452,88 грн. без ПДВ (звільнення від оподаткування здійснюється на підставі Рамкової угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств від 03.09.2008 року (Закон України від 03.09.2008 №360-VI).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: відповідно до річної потреби, та затвердженого кошторису на 2023 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Основні завдання, що вирішує закупівля Інтерактивної панелі (Комплект мультимедійного обладнання) в рамках міжнародного проекту «Співпраця задля покращення медичного обслуговування в Долині та Бая-Спріє», 2SOFT/4.1/162, це забезпечення сучасним обладнанням команди проекту для конференцій, презентацій, онлайн-зустрічей для ефективного виконання завдань проєкту, підвищення надійності, інтенсивності та якості роботи. Основним критерієм при підборі характеристик техніки є сучасність та надійність , який має високу продуктивність для ефективного виконання поточних та перспективних завдань. Якість Товару повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, технічним умовам та законодавству щодо показників якості такого роду/виду товарів, а також має бути засвідчено його якість належними підтверджувальними документами, дійсними на момент подання тендерної пропозиції. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних вимогах до предмету закупівлі, де конкретизується перелік необхідних характеристик щодо товару, його кількість та вимоги щодо якості товару.
При формуванні ціни у вартість товару повинні бути включені витрати на транспортування, сплату податків, інших обов'язкових платежів та повинна включати доставку товару до Замовника. Пересилка документів здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.