(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Долинська міська рада (надалі іменується "Замовник") в особі міського голови Диріва Івана Ярославовича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Папки-реєстратори; Затискачі для паперів; Затискачі для паперів; Файли для документів; Скріпки канцелярські; Скоби для степлера; Олівці графітні; Коректор-ручка, 8-12мл; Конверти поштові; Конверти поштові; Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,7мм; Підстругачки для олівців; Закладки; Маркери; Степлери; Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил; Клей-олівець; Папки-реєстратори за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне на 2024 рік.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:
Запит пропозиції постачальників UA-2024-03-26-011518-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 45 000 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: відповідно до річної потреби та затвердженого кошторису на 2024 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою закупівлі канцелярського приладдя. Якість Товару повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, технічним умовам та законодавству щодо показників якості такого роду/виду товарів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних вимогах до предмету закупівлі, де конкретизується перелік необхідних характеристик щодо товару, його кількість та вимоги щодо якості товару. Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
При формуванні ціни у вартість товару повинні бути включені витрати на транспортування, сплату податків, інших обов'язкових платежів та повинна включати доставку товару до Замовника. Пересилка документів здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.