Про звіт старости Малотур’янського старостинського округу за 2023 рік

Про звіт старости Малотур’янського старостинського округу за 2023 рік


Долинська міська рада
Калуського району Івано-Франківської області
восьме скликання
(сорок сьома сесія)

РІШЕННЯ

Від 17.07.2024 № 2763-47/2024
м. Долина

Про звіт старости Малотур’янського
старостинського округу за 2023 рік

Заслухавши звіт старости Малотур’янського старостинського округу Луцика Романа Володимировича, відповідно до «Положенням про старосту Долинської міської територіальної громади», затвердженого рішенням Долинської міської ради від 14.04.2022 № 1465-19/2022, керуючись ст. 26, ст. 541Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Звіт старости Малотур’янського старостинського округу Луцика Романа Володимировича взяти до відома (додається).

2. Роботу старости Малотур’янського старостинського округу Луцика Романа Володимировича за 2023 рік визнати задовільною.

Секретар міської ради Віктор ГОШИЛИК

Додаток до рішення міської ради
від 17.07.2024 № 2763-47/2024

ЗВІТ
ПРО РОБОТУ СТАРОСТИ
МАЛОТУРЯНСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ
ЛУЦИКА РОМАНА ВОЛОДИМИРОВИЧА
ЗА 2023 РІК

Я, Роман Луцик – староста Малотурянського старостинського округу Долинської міської ради, керуючись Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про старосту та іншими нормативно-правовими актами звітую про свою роботу в період за 2023 рік.

Загальна площа території населеного пункту с. Мала Тур’я становить 335,2101 га. Населення, що проживає на території округу працює в основному на промислових підприємствах, організаціях та установах в Долинській ТГ, с. Вигода, окрузі та перебувають на службі в лавах ЗСУ.

Станом на 01.06.2024 налічується 778 домогосподарств, на реєстраційному обліку перебуває 2226 громадян.

На території Малотур’янського старостинського округу працюють заклад освіти, бібліотека, дошкільне відділення (садочок), лісництво та охорони здоров’я, а саме: Малотур’янський ліцей з дошкільним відділенням, де навчається 150 учнів з них 3 -є з районів ведення активних бойових дій, дошкільне відділення (садочок) – 46 з них 1 з районів ведення активних бойових дій, сільська філія КЗ «Долинська ЦПБ» обслуговує населення округу, бібліотечний фонд якої складає 7800 книг. Медичний пункт тимчасового базування надає медичні послуги жителям округу, працює відділення поштового зв’язку та Нової пошти.

В моєму старостинському окрузі налічується три парафії:

  • ПЦУ «Покрови Пресвятої Богородиці»;
  • УГКЦ Покладання Чесної Ризи Пресвятої Богородиці;
  • ПЦУ «Святителя Миколая».

Магазинів на території округу – 5 магазинів, які забезпечують населення необхідними продуктами харчування та промисловими товарами, працюють підприємства які здійснюють оптову торгівлю канцелярськими товарами та виробництвом пиломатеріалів, діє пральня, кафе-бар «На озерах».

Прийом громадян здійснюється по місцю роботи в межах робочого часу та в позаробочий час за місцем проживання жителів округу особисто, телефонному режимі та в соціальних мережах. Надаються рекомендації та консультації. Особистий прийом громадян дає змогу контролювати стан дотримання прав і законних інтересів громади. За зверненнями жителів надаються різні види довідок, гірські посвідчення, здійснюються нотаріальні дії, складаються акти обстеження матеріально-побутових умов, акти проведення обстеження сім’ї, акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання особи та консультації в межах наданих повноважень.

Я, як староста, будучи членом виконавчого комітету, беру участь в його засіданнях (9 із 10), пленарних засіданнях сесії Долинської міської ради, профільних комісіях, нарадах, семінарах, навчаннях, он-лайн тренінгах, тощо. Виконую доручення міської ради, її виконавчого комітету, інформую про їх виконання. Сприяю виконанню на території Малотур’янського старостинського округу «Програми соціально-економічного та культурного розвитку», затверджених рішенням сесії ради, інших програмах, які діють на території округу.

Спільно з керівниками, працівниками відділів та управлінь міської ради надаються пропозиції та здійснюються максимальне сприяння у вирішенні певних питань і проблем, які виникають в жителів округу. Упродовж року здійснюються спільні виїзди з комісіями міської ради з питань звернень та скарг громадян, які проживають на території округу.

Мною, ведеться облік та зберігання документації із вчинення нотаріальних дій за попередні роки та поточний рік.

Відповідно до номенклатури справ, затвердженої міським головою 05.01.2022 року ведеться відповідна документація, яка необхідна для роботи в межах покладених на мене обов’язків.

За звітній період мною видано 383 різних видів вихідної документації, довідок, виписок з по господарських книг, характеристик, запитів та інше, які стосуються інтересів жителів населеного пункту, складено 160 різних видів актів, видано близько 25 гірських посвідчень, здійснено 8 нотаріальних дій (з них складено 6 заповітів, довіреностей – 1, засвідчення справжності підпису на документах – 1).

Відповідно до розпорядження міського голови, мною ведеться облік військовозобов’язаних осіб від 16 до 60 років, виконуються розпорядження начальника першого відділу Калуського РТЦК та СП щодо оповіщення призовників, складаються списки юнаків для прописки до призовної дільниці та оформляються справи на них, ведеться первинний облік учасників АТО учасників бойових дій, військовослужбовців, які перебувають на військовій службі в ЗСУ, здійснюється підготовка інформації по звітуванню та звітування в першому відділі Калуського РТЦК та СП, здійснюється оповіщення щодо полеглих, зниклих безвісти героїв родичів.

Враховуючи Указ Президента України №69/2022 від 24.02.2022 року «Про загальну мобілізацію, Наказ Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України №2 від 22.02.2022, Конституції України, ЗУ «Про оборону України», «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» робота в плані військового обліку, мобілізації та оповіщення військовозобов’язаних стала одним із перших пріоритетів в роботі. Упродовж попереднього року неодноразово здійснювалось оповіщення, проведення звірки, уточнення по військовозобов’язаних громадянах, які зареєстровані (проживають) у старостинському окрузі. Виконання вищенаведеного здійснюються постійно з часу введення воєнного стану шляхом оповіщення в соціальних мережах, телефонним зв’язком, поштовими відправленнями (рекомендованими), по дворовими (по квартирними) обходами та усним роз’ясненням в робочому порядку індивідуально. Проводиться робота щодо оповіщення та взяття на тимчасовий військовий облік військовозобов’язаних внутрішньо переміщених осіб віком від 18 до 60 років.

Відповідно до встановленої програми з енергозбереження, проводиться, щоденне внесення показників в дану програму.

Ведеться робота по інформуванню населення щодо погашення заборгованості із сплати земельного податку, допомоги і складання договорів поводження з твердими побутовими відходами, про механізм та порядок вивезення ТВП.

Мною, проводиться моніторинг щодо стану благоустрою на території населеного пункту, місцях, де знаходяться зупинки громадського транспорту, підтримується порядок узбіччя доріг, території кладовища, адміністративного приміщення та медичного пункту тимчасового базування.

Підсумовуючи вищенаведене за період моєї роботи в 2023 року проведені роботи:

  • участь у засіданнях сесій міської ради (протягом звітного періоду);
  • участь в роботі та засіданнях виконавчого комітету (протягом звітного періоду);
  • участь у роботі постійних комісіях, громадських слуханнях (за потреби);
  • участь в нарадах (протягом звітного періоду);
  • проводив усний прийом громадян та в телефонному режимі (протягом звітного періоду), особистий прийом – 127 громадяни нашого округу та гості;
  • займався обробкою вхідної документації, підготовкою довідок, характеристик, актів обстеження матеріально-побутових умов, актів
    проведення обстеження сім’ї, актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи, вдачею гірських посвідчень
    (протягом звітного періоду);
  • проводив контроль за вивозом ТПВ, розробкою графіку їх вивозу на 2023 рік (протягом звітного періоду);
  • проводив наради з міським головою, заступниками голови, депутатами Долинської міської ради щодо питань благоустрою території округу, а також щодо вирішення питань з якими стикнувся в процесі роботи та в межах покладених обов’язків (протягом звітного періоду);
  • контролював та брав безпосередню участь в розчищенні вулиць старостиського округу від снігових заметів (протягом зимового періоду);
  • проводив робочі виїзні зустрічі із керівником КП «Комунгосп» Долинської міської ради щодо стану комунальної власності та благоустрою округу (протягом звітного періоду);
  • здійснював виїзди на сільське кладовище щодо показу місць для захоронення померлих громадян (протягом звітного періоду);
  • здійснював заходи щодо прибирання та очистки території округу від ТПВ, покосу, та забезпечення паливно – мастильних матеріалів, обслуговування мотокоси (протягом весняно – літнього періоду);
  • брав участь у підготовці до храмових свят та заходах на території Долинської ТГ;
  • проводив оповіщення щодо сплати земельного податку;
  • проводив грейдерування доріг округу, Дружби, підсипка піщано-гравійною сумішшю вул. Калинова, Липова, Дачна, Верховинця, Мирна.

За звітній період на території округу проведені роботи з укладення асфальтобетонного полотна по вул. Мирна та Б. Хмельницького.

З початком введення на території України воєнного стану, через агресію РФ, ми, як громадяни так і, як посадові особи органів місцевого самоврядування спіткнулися з новими викликами, які довелося нам вирішувати.

33 жителі старостинського округу захищають Україну, зокрема і нас.

На базі Малотур’янського ліцею діє волонтерський центр, який за допомогою громади забезпечує героїв-воїнів усім необхідним по мірі можливості.

Слід зазначити про те, що у 2023 році поліг один воїн-герой (доброволець) нашого округу.

Староста Малотур’янського
старостинського округу Роман ЛУЦИК

Документ опубліковано 24 липня 2024
Індекс документа
2763-47/2024
Дата прийняття
17 липня 2024
Детальніше