За сприяння спеціалістів Держпродспоживслужби Івано-Франківщини споживачам повернуто кошти

Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області забезпечують захист прав та задоволення вимог споживачів шляхом попереднього розгляду звернень.

Так протягом дев’яти місяців 2024 року за сприяння спеціалістів Держпродспоживслужби споживачам повернуто кошти в сумі 463 35 тис. грн., в тому числі за вересень поточного року – 108,7 тис. грн., а саме:

- 54,7 тис. грн. – за послуги з бронювання готелю,

- 4,5 тис. грн. – за безпідставне зняття коштів за пальне,

- 41,8 тис. грн. – за товари, що не підійшли за розміром, моделлю, фасоном,

- 7,7 тис. грн. – за неправомірне нарахування плати за послуги з централізованого водопостачання.

Нагадуємо: у разі порушення ваших прав – звертайтесь із заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ,

або надсилайте заяву зручним способом:

- поштою,

- електронною поштою – ifdergprod@vetif.gov.ua,

- через веб-сайт управління – https://vetif.gov.ua/activity-management/online-pruyomnaa.html,

Контактний телефон 0342-52-83-98.

Новини
Долинська міська рада розпочинає проведення оцінювання корупційних ризиків у своїй діяльності
11.10.2024 09:04
Оцінювання корупційних ризиків — це пошук, аналіз та оцінка у діяльності Долинської міської ради ризиків, які можуть призвести до настання корупційних правопорушень та/або правопорушень…
💡 У Долині відбувся тренінг для підприємців та тих, хто планує займатися бізнесом
10.10.2024 15:30
Освітня програма «Можливості для розвитку бізнесу» реалізується командою Інвест офіс в рамках проєкту «Розкриття потенціалу МСБ», що фінансується Western NIS Enterprise Fund. Велика подяка нашим…
За сприяння спеціалістів Держпродспоживслужби Івано-Франківщини споживачам повернуто кошти
08.10.2024 11:41
Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області забезпечують захист прав та задоволення вимог споживачів шляхом попереднього розгляду звернень. Так протягом дев…