Оголошення про збір комерційних (цінових) пропозицій для визначення очікуваної вартості Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна

21.04.2025

З метою забезпечення належної реалізації проекту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), Ідентифікатор проекту: HUSKROUA/23/S/2.2/019, що здійснюється згідно програми Interreg VI-А NEXT Угорщина - Словаччина – Румунія – Україна 2021-2027, Долинською міською радою, що розташована за адресою: проспект Незалежності, 5, м. Долина, 77504, планується здійснення закупівлі Послуги з організації інформаційної кампанії.

Для визначення очікуваної вартості послуги оголошується збір комерційних (цінових) пропозицій.

Пропозиції необхідно подавати електронним листом із зазначеною темою «Збір комерційних (цінових) пропозицій» на електронну адресу zakupkydmr@ukr.net не пізніше, ніж до 00.00 год 06 травня 2025 року.

Вимоги до формування пропозиції:

Цінова пропозиція у довільній формі на фірмовому бланку (в разі наявності) в гривнях без ПДВ за підписом менеджера/керівника/уповноваженого.

Інформація про послуги:

Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна.

ДК 021:2015: 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги

Географія охоплення Послуг: Долинська територіальна громада, Івано-Франківська область, Україна.

Кількість послуг: 1 (одна) послуга.

Термін надання послуг: до 31 грудня 2025 року.

Мета інформаційної кампанії: проведення комплексу заходів (комунікаційно-візуалізаційний пакет) спрямованих на забезпечення належного висвітлення ходу реалізації та результатів проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС) , HUSKROUA/23/S/2.2/019 (Далі - Проєкт) в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна, підвищення впізнаваності ініціативи, активну взаємодію з цільовою аудиторією через засоби масової інформації, друковану та цифрову продукцію.

Інформаційна кампанія передбачає комунікаційно-візуалізаційний пакет згідно з таблицею 1.

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

1. Учасник зобов’язаний погоджувати матеріали та надсилати електронний варіант матеріалів на погодження перед відправкою в друк/розміщенням на інтернет ресурсах, ТБ, радіо. На сторінках не може бути розміщено будь-які матеріали без погодження з Замовником.

2. Всі рекламно-інформаційні та візуалізаційні матеріали повинні розроблятись відповідно до посібника з візуальної айдентики та інформаційно-рекламних рекомендацій INTERREG VI-A NEXT ПРОГРАМА УГОРЩИНА-СЛОВАЧЧИНА-РУМУНІЯ-УКРАЇНА (Далі - Посібник) (https://next.huskroua-cbc.eu/wp-content/uploads/2024/12/VIM_final_2024_updated-12.12.2024.pdf) з подальшим обов’язковим одержанням офіційного погодження даних матеріалів представниками вищезазначеної програми прикордонного співробітництва (через Замовника).

3. Календарний план реалізації інформаційної кампанії погоджуватиметься з Замовником відповідно до вимог Проєкту.

Таблиця 1


п/п

Складові комунікаційно -візуалізаційного пакету

Опис

1.

Прес-релізи і публікації в онлайн ЗМІ

Необхідно створити мінімум два прес-релізи, що згодом мають бути висвітлені у вигляді щонайменше двох публікацій в регіональних онлайн-ЗМІ

2.

Місцеве радіо, регіональне (Івано-Франківське) телебачення

Висвітлення інформації щодо проведення основної події (майстер-класи, виставки) за участю міжнародних партнерів:

1. Радіо - анонс події:
- розробка тексту інформаційного аудіо ролика;

- створення аудіо ролика для розміщення на радіо та передачі готового продукту Замовнику з необхідними дозволами для подальшого використання, довжина аудіо ролика не менше 30 секунд;

- розміщення реклами на радіо «Хвиля-Гір» протягом 5 днів, 3 рази на добу.

2. Телебачення - відеозвіт:

- 1 репортаж про проведення події тривалістю орієнтовно від 2 до 5 хв.

3.

Друкована продукція

Виготовлення roll-up банерів, що включає розробку макету із застосуванням сучасних технологій, друк та доставку Замовнику:

  • кількість - 2 шт;
  • розмір 80х200 см;
  • 1 банер - англійською мовою;
  • 1 банер - українською мовою.

4.

Звіт про надання послуги

Звіт включає:

1. Докази надання послуги:

  • підтвердження про видані прес релізи та опубліковані статті з посиланням на джерела та/або скріншотами;
  • запис ефіру на радіо;
  • запис ефіру на телебаченні;
  • фото, відео та інші матеріали зібрані/підготовлені під час надання послуг тощо.


2. Візуальний фінальний звіт (інфографіка) - надається у форматі погодженому із Замовником.

Візуальний фінальний звіт (інфографіка) включає:

  • мету кампанії;
  • цільову аудиторію;
  • канали комунікації;
  • охоплення і статистику;
  • візуальні приклади (фото- та/або відео-матеріали з подій, скріншоти тощо);
  • цитати чи реакції аудиторії;
  • результати та висновки.

У випадку додаткових запитань звертайтесь за тел.: (099) 37 02 710 Ірина Лютан.