З метою забезпечення належної реалізації проекту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), Ідентифікатор проекту: HUSKROUA/23/S/2.2/019, що здійснюється згідно програми Interreg VI-А NEXT Угорщина - Словаччина – Румунія – Україна 2021-2027, Долинською міською радою, що розташована за адресою: проспект Незалежності, 5, м. Долина, 77504, планується здійснення закупівлі Послуги з організації інформаційної кампанії.
Для визначення очікуваної вартості послуги оголошується збір комерційних (цінових) пропозицій.
Пропозиції необхідно подавати електронним листом із зазначеною темою «Збір комерційних (цінових) пропозицій» на електронну адресу zakupkydmr@ukr.net не пізніше, ніж до 00.00 год 06 травня 2025 року.
Вимоги до формування пропозиції:
Цінова пропозиція у довільній формі на фірмовому бланку (в разі наявності) в гривнях без ПДВ за підписом менеджера/керівника/уповноваженого.
Інформація про послуги:
Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна.
ДК 021:2015: 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
Географія охоплення Послуг: Долинська територіальна громада, Івано-Франківська область, Україна.
Кількість послуг: 1 (одна) послуга.
Термін надання послуг: до 31 грудня 2025 року.
Мета інформаційної кампанії: проведення комплексу заходів (комунікаційно-візуалізаційний пакет) спрямованих на забезпечення належного висвітлення ходу реалізації та результатів проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС) , HUSKROUA/23/S/2.2/019 (Далі - Проєкт) в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна, підвищення впізнаваності ініціативи, активну взаємодію з цільовою аудиторією через засоби масової інформації, друковану та цифрову продукцію.
Інформаційна кампанія передбачає комунікаційно-візуалізаційний пакет згідно з таблицею 1.
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
1. Учасник зобов’язаний погоджувати матеріали та надсилати електронний варіант матеріалів на погодження перед відправкою в друк/розміщенням на інтернет ресурсах, ТБ, радіо. На сторінках не може бути розміщено будь-які матеріали без погодження з Замовником.
2. Всі рекламно-інформаційні та візуалізаційні матеріали повинні розроблятись відповідно до посібника з візуальної айдентики та інформаційно-рекламних рекомендацій INTERREG VI-A NEXT ПРОГРАМА УГОРЩИНА-СЛОВАЧЧИНА-РУМУНІЯ-УКРАЇНА (Далі - Посібник) (https://next.huskroua-cbc.eu/wp-content/uploads/2024/12/VIM_final_2024_updated-12.12.2024.pdf) з подальшим обов’язковим одержанням офіційного погодження даних матеріалів представниками вищезазначеної програми прикордонного співробітництва (через Замовника).
3. Календарний план реалізації інформаційної кампанії погоджуватиметься з Замовником відповідно до вимог Проєкту.
Таблиця 1
№ |
Складові комунікаційно -візуалізаційного пакету |
Опис |
1. |
Прес-релізи і публікації в онлайн ЗМІ |
Необхідно створити мінімум два прес-релізи, що згодом мають бути висвітлені у вигляді щонайменше двох публікацій в регіональних онлайн-ЗМІ |
2. |
Місцеве радіо, регіональне (Івано-Франківське) телебачення |
Висвітлення інформації щодо проведення основної події (майстер-класи, виставки) за участю міжнародних партнерів: 1. Радіо - анонс події: - створення аудіо ролика для розміщення на радіо та передачі готового продукту Замовнику з необхідними дозволами для подальшого використання, довжина аудіо ролика не менше 30 секунд; - розміщення реклами на радіо «Хвиля-Гір» протягом 5 днів, 3 рази на добу. 2. Телебачення - відеозвіт: - 1 репортаж про проведення події тривалістю орієнтовно від 2 до 5 хв. |
3. |
Друкована продукція |
Виготовлення roll-up банерів, що включає розробку макету із застосуванням сучасних технологій, друк та доставку Замовнику:
|
4. |
Звіт про надання послуги |
Звіт включає: 1. Докази надання послуги:
Візуальний фінальний звіт (інфографіка) включає:
|
У випадку додаткових запитань звертайтесь за тел.: (099) 37 02 710 Ірина Лютан.