ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі

12.06.2025

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Долинська міська рада (надалі іменується "Замовник") в особі міського голови Диріва Івана Ярославовича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з організації та проведення серії майстер-класів “Рідкий акрил: мистецтво, що зцілює” для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна за ДК 021:2015: 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів на 2025 рік.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:

Відкриті торги з особливостями UA-2025-06-12-010549-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
295 665 грн без ПДВ.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

Розмір бюджетного призначення: відповідно до річної потреби, затвердженого бюджету проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС) та затвердженого кошторису на 2025 рік.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на виконання Програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проєктної діяльності на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням міської ради від 18.11.2021 № 1125-17/2021 (зі змінами) для забезпечення діяльності Долинської міської ради в частині проектної діяльності та в рамках реалізації проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), номер (ID): HUSKROUA/23/S/2.2/019, що співфінансується Європейською Комісією від імені Європейського Союзу через Міністерство закордонних справ і торгівлі Угорщини (Угода про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна; Угоду ратифіковано Законом № 3717-IX від 09.05.2024).

Якість послуги повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, технічним умовам та законодавству щодо показників якості такого роду/виду послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних вимогах до предмету закупівлі, де конкретизується перелік необхідних характеристик щодо послуги, її обсяги та вимоги щодо якості її надання.

Місце надання послуг: м. Долина, Івано-Франківська область, Україна.

Обсяг надання послуг: 1 (одна) послуга.

Серія майстер-класів включає 6 окремих заходів (майстер-класів).

Кількість учасників на одному майстер-класі: 10 людей (організацію запрошення учасників забезпечує Замовник).

Час проведення: узгоджується із Замовником.

Тривалість: 2 години + 1 година (кава перерва).

Термін надання послуг: до 31 серпня 2025 року (дати проведення узгоджуються із Замовником).

Послуга передбачає наступні компоненти:

Майстри FluArt

Два fluart-майстри для проведення майстер-класів в техніці рідкий акрил з досвідом проведення аналогічних майстер-класів, мають художньо-педагогічну освіту, вміють працювати з різними категоріями населення (в тому числі діти, ВПО, ветерани тощо)

Витратні матеріали

Забезпечення учасників майстер-класу необхідними витратними матеріалами (фанера, полотно, клей, акрилові фарби, фени, одноразові рукавички, поліетиленова плівка, одноразовий посуд, малярний скотч, пензлі, газовий балончик, силікон тощо)

Приміщення

Оренда залу в м. Долина розміром не менше 50 кв.м для проведення майстер-класів

Кавоперерва

Кавоперерва включає: кава, чай, фрукти, солодощі, легкі закуски (канапе, тарталетки тощо).

Вода

Забезпечення всіх учасників питною бутильованою водою впродовж заходу

Фото та відеофіксація

Забезпечення якісної фото та відео зйомки з дотриманням відповідних технічних і правових заходів захисту персональних даних

Онлайн трансляція

Забезпечення онлайн трансляції заходів на сторінці проекту в соціальних мереж з подальшим наданням Замовнику записів трансляцій

Звіт про проведення заходів

По завершенню заходів Виконавець повинен надати Замовнику звіт, що включає: порядок денний, перелік учасників, фотозвіт, анкети зворотного зв'язку учасників тощо.

Перед проведенням серії майстер-класів Виконавець зобов'язується погодитити кандидатури майстрів з Замовником.

Організовуючи майстер-класи, Виконавець повинен забезпечити їх повну доступність для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення.

Вартість послуги включає всі витрати, пов’язані з проведенням заходів у Долинській територіальній громаді.