ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі

29.08.2025

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Долинська міська рада (надалі іменується "Замовник") в особі міського голови Диріва Івана Ярославовича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), памʼятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00 за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.

Закупівля проводиться для реалізації проєкту

Номер: PLUA.02.01-IP.01-0042/23

Назва: «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children)

в рамках Програми Interreg NEXT Польща – Україна 2021-2027, що співфінансується Європейським Союзом через Міністерство фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща (Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00), на виконання програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проєктної діяльності на 2022-2025 роки, затверджену рішенням міської ради від 18.11.2021 № 1125-17/2021 (зі змінами) та програми розвитку міжнародного співробітництва та проектної діяльності на 2026-2028 роки, затверджену рішенням міської ради від 11.07.2025 № 4214-58/2025.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:

Відкриті торги з особливостями UA-2025-08-29-008647-a.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства.

Детальнішу інформацію про склад та об’єми робіт, нагляд за яким буде здійснюватись можна знайти на вебсайті інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-11-011111-a

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-11-011111-a

Клас наслідків СС3

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 3 “Технічне завдання” до тендерної документації.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі науково-проектної документації. Очікувана вартість предмету закупівлі складає 801 807 грн (Вісімсот одна тисяча вісімсот сім гривень 00 копійок) без ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом на 2025 рік.