РІШЕННЯ
Від 23.12.2013. № 275
м. Долина
Про затвердження цілей з виконання
Політики якості у Долинській міській раді на 2014 рік
З метою підвищення ефективності діяльності міської ради, її виконавчого комітету та використання бюджетних коштів, підвищення рівня надання муніципальних послуг та розробки плану заходів, спрямованих на досягнення Політики якості та Цілей її впровадження у 2014 році, відповідно до вимог Міжнародного стандарту ISO 9001:2008, керуючись ст. 27, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити Цілі щодо виконання Політики якості у Долинській міській раді на 2014 рік (додаються).
2. Зобов’язати начальників відділів міської ради організувати та забезпечити виконання робіт та завдань, спрямованих на досягнення Цілей якості.
3. Загально-організаційному відділу міської ради розмістити Цілі щодо виконання Політики якості на 2014 рік у Долинській міській раді та на офіційному сайті Долинської міської ради.
4. Інформацію про виконання Цілей якості заслухати на засіданні виконавчого комітету у грудні 2014 року.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на уповноваженого з питань системи управління якістю, керуючу справами виконкому Сапетну С.О.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до рішення виконкому
від 23.12.2013. № 275
Цілі щодо виконання Політики якості
у Долинській міській раді на 2014 рік
№ з/п |
Завдання |
Об’єм виконання |
Термін виконання |
1. Дотримання вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008 |
|||
1.1. |
Забезпечити виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги» |
Внести зміни в реєстр послуг |
Протягом року |
1.2. |
Провести аналіз роботи відповідно до методик процесів, які впроваджені в міській раді |
12 процесів |
1 або 2 рази в рік відповідно до вимог методики |
1.3. |
Провести внутрішні аудити в структурних підрозділах міської ради. |
Керівництво міської ради, всі відділи |
Згідно з графіком |
1.4. |
Провести аналізування системи управління якістю вищим керівництвом |
1 раз |
Грудень 2014 |
2. Створення сприятливих умов та ресурсів для результативного та ефективного функціонування СУЯ |
|||
2.1. |
Вдосконалити роботу в системі електронного документообігу (запровадити розміщення протоколів нарад в СЕД та рішень міської ради) |
2 пункти |
Протягом року |
3. Для надання якісних адміністративних послуг |
|||
3.1. |
Забезпечити своєчасне виконання звернень громадян та юридичних осіб. |
Об’єм вхідної кореспонденції |
впродовж року |
3.2. |
Провести дослідження рівнем задоволеності замовників якістю наданих послуг шляхом анкетування. |
1 дослідження
|
ІІІ квартал 2014 |
4. Забезпечення підвищення компетентності посадових осіб |
|||
4.1. |
Забезпечити підвищення компетенції посадових осіб шляхом: – навчання на курсах підвищення кваліфікації |
3 особи |
Протягом року |
– стажування |
2 особи |
||
– обміну досвідом |
5 осіб |
||
– самопідготовки |
28 осіб |
||
4.2. |
Вивчення досвіду роботи у сфері СУЯ інших міст |
1 |
Протягом року |
5. Забезпечення відкритості та прозорості в діяльності у міській раді |
|||
5.1. |
Проведення громадських слухань |
Дорівнює кількості регуляторних актів |
Відповідно до плану впровадження регуляторних актів |
5.2. |
Інформування населення міста про діяльність міської ради та її комунальних підприємств в ЗМІ та на сайті міста |
Рішення міської ради, виконавчого комітету, інтерв’ю з керівниками міської ради та комунальних підприємств |
щотижнево |
5.3. |
Прес-конференції керівників міської ради з важливих питань життєдіяльності територіальної громади. |
4 |
щоквартально |
6. Взаємовигідні партнерські стосунки влади, бізнесу і громади |
|||
6.1. |
Залучати представників створених рад при міському голові до вирішення важливих питань за напрямками їх діяльності |
12 засідань |
Протягом року |
7. Цілі якості є вимірними та узгодженими з Політикою якості |
|||
7.1. |
Аналіз стану виконання цілей в сфері якості, пропозиції щодо перегляду та внесення змін. |
1 раз |
Грудень 2014 |
Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна