Про роботу навчально-виховного комплексу №2

Про роботу навчально-виховного комплексу №2

РІШЕННЯ


Від 24.10.2013. № 212
м. Долина

Про роботу навчально-виховного комплексу №2

Заслухавши та обговоривши звіт директора навчально-виховного комплексу № 2 про роботу за 2013 року, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:


Звіт про діяльність навчально-виховного комплексу № 2 про роботу за 2013 року взяти до уваги (звіт додається).




Міський голова Володимир Гаразд



















Додаток до рішення виконкому

від 24.10.2013. № 212

ЗВІТ

Долинського навчально-виховного комплексу №2

про роботу за 2013 рік

1.Загальна характеристика

Долинський навчально-виховний комплекс №2 (раніше – школа І ступеня-садок №9 утворився в серпні 1998 року шляхом реорганізації ясел-садка №3 «Берізка»).

В своїй роботі заклад керується: Конституцією України; Конвенцією про права дитини; Законом України «Про освіту»; Законом України «Про загальну середню освіту»; Законом України «Про дошкільну освіту»; Законом України “Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу”; Законом України «Про охорону дитинства»; Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні.

Відомчими документами про діяльність дошкільних навчальних закладів є: Положення «Про дошкільний навчальний заклад»; Положення «Про загальношкільний навчальний заклад»; Наказ МОН України «Про затвердження Примірного статуту дошкільного навчального закладу»; Інструкція «Про ділову документацію в навчальних закладах»; Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних закладів України.

Класні кімнати забезпечені партами та дошками.

Групові приміщення дошкільного закладу забезпечені меблями та ігровим обладнанням.

Розвивальне середовище організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.

Для занять дітей обладнані спеціальні приміщення:

– музична, спортивна зали;

– кабінет психолога та педагога-організатора;

– методичний кабінет ;

– їдальня для школярів;

– прогулянковий майданчик.

РЕЖИМ ДНЯ

в НВК №2 години роботи: з 7.30 до 18.00год.

Старший дошкільний вік

Прийом дітей, огляд, спілкування, ігри, ранкова гімнастика

7.30 – 8.50

Сніданок, ігри

8.50 – 9.30

Заняття

9.30 – 11.00

Підготовка до прогулянки, прогулянка, самостійна діяльність дітей за інтересом, індивідуальні роботи

11.00 – 12.30

Обід

12.30 – 13.20

Підготовка до денного сну. Сон.

13.20 – 15.20

Поступовий підйом, гімнастика після сну, повітряні, водні, загартовуючи процедури,корегуючи гімнастика

15.20 – 15.50

Полуденок,ігри, спілкування, індивідуальні заняття, розваги

15.50 – 16.40

Прогулянка

16.40 – 18.00

Повернення додому

18.00

Розклад дзвінків

№ з/п

1 клас

2-4 кл.

Урок

Перерва

Урок

Перерва

1

8.00 – 8.35

15 хв

8.00 – 8.40

10 хв

2

8.50 – 9.25

25 хв

8.50 – 9.30

20 хв

3

9.50 – 10.25

25 хв

9.50 –10.30

20 хв

4

10.50 – 11.25

10 хв

10.50-11.30

10 хв

5

11.35 – 12.10

11.40-12.20

Графік роботи гуртків

№ з/п

Назва гуртка

День

Година

Хто проводить

1.

Гурток початкового технічного моделювання Понеділок 12.30 – 13.50 Карбівська Н.Б.

2.

Студія образотворчого мистецтва Середа 12.30 – 13.50 Лобурак М.М.

3.

Художня вишивка Четвер 11.40 – 12.50 Мороз А.А.

4.

Театральний Вівторок 12.30 – 13.50 Ягилович С.М.

5.

Вокальний П’ятниця 12.30 – 13. 10 Юрчишин О.Т.

2. Склад вихованців

За проектною потужністю згідно санітарних норм дошкільні групи розраховано на 30 місць для дітей від 2 до 6 років. Групи комплектуються переважно у липні-серпні. У 2013 навчальному році укомплектовано 2 вікові групи:

  • Різновікова ,
  • Група для дітей раннього віку .

У 2013 році середньоспискова кількість дітей становила 46 дітей: раннього віку – 24 чол.; дошкільного віку – 22 чол.; випущено до школи – 14 чол.

За звітний період прийнято – 9 чол.

Склад сімей вихованців: повна – 32 (74%), неповна –11 (25%), багатодітні – 9 (20%).

Інформація про стан дошкільної освіти

у Долинському НВК №2 за 2013 рік

За 1 день

Кількість дітей 7-го віку життя в ДНЗ

4

Кількість дітей, охоплених соціально-педагогічним патронатом

Кількість дітей із малозабезпечених сімей

5

Кількість дітей із багатодітних сімей

5

Пріоритетний напрямок, за яким працює ДНЗ

Гуманітарний

1

Кількість дітей

46

Середня вартість харчування однією дитиною в день

13,28

Середня вартість утримання однієї дитини

Всього:

16223,45

68,45

в тому числі:

харчування

3147,36

13,28

заробітна плата

11435,00

48,25

Комунальні послуги

1615,00

6,80

Медикаменти

26,09

0,12

Інформація

про кадрове забезпечення в НВК №2 за 2013 рік ( дошкільні групи)

Педагогічні працівники

Всього

У тому числі

З вищою освітою

%

З середньою освітою

%

Педагогічні працівники

6

4

66,67

2

33,33

Педагогічні працівники пенсійного віку

1

1

16,7

55-60 років

1

1

16,7

60-65 років

65-70 років

Штатний розпис

педагогічного та обслуговуючого персоналу

№ з/п

2012

2013

Згідно наказу МОН №1055 від 04.11.2011

1

2

3

4

5

1

Директор

1

1

1

2

Заступник директора

1

1

1

3

Практичний психолог

1

1

1

4

Педагог-організатор

1

1

1

5

Вчитель

10,78

10,89

10,89

6

Музичний керівник

0,5

0.5

0,5

7

Керівник гуртка

0,5

0,5

0,5

8

Дієтсестра

0,5

0,5

0,5

9

Вихователь ГПД

1

1

1

10

Вихователь

3,72

3,6

3,6

11

Бібліотекар

0,5

0,5

0,5

12

Завгосп

1

1

1

13

Комірник

1

1

1

14

Помічник вихователя мол.групи

1,15

1,15

1,15

15

Помічник вихователя р/в

1,3

1,3

1,3

16

Прибиральник службових приміщень

1,5

1,5

1,5

17

Кухар

2,5

2,5

2,5

18

Підсобний працівник

1,5

1,5

1,5

19

Машиніст по пранню білизни

0,5

0,5

0,5

20

Двірник

1

1

1

21

Сторож

2

2

2

22

Робітник з комплексного обслуговуванню будівлі

1

1

1

23

Оператор котельні

2,5

2,5

2,5

Всього:

37,95

37,94

37,94

Інформація про учнів

У Долинському НВК №2 функціонує 8 класів, де навчається 156 учнів,група продовженого дня, в якій виховується 30 учнів 1-2 класів.

Навчально-виховний процес забезпечують 15 педагогічних працівників та вихователь групи продовженого дня:

  1. 3. Пріоритетні напрямки діяльності у 2013 році

Методична проблема навчально-виховного комплексу: «Розвиток пізнавальних інтересів у дітей молодшого та дошкільного віку»

завданнями якої є:

  • Збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я вихованців;
  • Створення позитивної атмосфери спілкування для стимулювання мовленнєвої творчої діяльності усіх учасників навчально-виховного процесу;
  • Формування життєвої компетенції у дітей шляхом створення предметно-розвивального середовища.

Проблемне питання методичного об’єднання: « Розвиток пізнавальних інтересів дітей молодшого шкільного віку»

напрямки роботи:

  • Зосередити увагу на практичній спрямованості уроків, впровадженні прийомів диференційованого навчання, сучасних форм групової роботи.
  • Оволодіти нетрадиційними формами проведення уроку, застосовуючи інтерактивні технології.
  • Подолати авторитаризм у спілкуванні з дітьми.
  • Формувати в учнів вміння самостійно виконувати завдання за алгоритмами та інструкціями, відпрацьовувати уміння наукової організації праці.
  • Формувати у школярів науковий світогляд, розуміння людської свідомості й моралі, озброювати їх знаннями закономірностей розвитку природи і суспільства.
  • Набувати знання про природу, екологічну культуру, свій рідний край, бережливе ставлення до всього живого, що нас оточує.
  • Розвивати потреби у здоровому способі життя, фізичному та психічному загартуванні, виробленні культурного і відповідального ставлення до свого здоров’я .

Розвивати потреби в творчій праці, діловитості, виховання дисциплінованості, організованості.

Аналіз стану здоров’я дітей, які виховуються у дошкільному закладі впродовж 2012-2013н.р.

Група здоров’я

2012

2013

І – основна

26

56%

29

72%

ІІ – підготовча

20

44%

11

28%

ІІІ – спецгрупа

Аналіз диспансерного обліку

Діагноз

2010

2011

Хвороби серцево-судинної системи

2

2

Захворювання крові (анемія)

4

4

Захворювання кістково-м’язової системи

1

Розлади зору

1

2

Захворювання ЛОР органів і дихальної системи

5

3

Дерматологічні захворювання

Захворювання ендокринної системи

Захворювання сечостатевої системи

4

Захворювання ШКТ

Часто хворіючи діти

4

4

Неврологічні захворювання

Віраж туб проби Манту

Разом

17

19

Оцінка стану захворюваності дітей

Захворюваність

Показники по роках

2011

2012

2013

У дітоднях на 1 дитину

5,4

5,9

7

Кількість пропущених днів

316

271

322

Загальна захворюваність

48

38

33

Грип

4

Пневмонія

1

2

1

ГРЗ

32

21

21

Лорингіт

Бронхіт

3

6

7

Інші соматичні захворювання

2

8

1

Вітряна віспа

1

3

Кір

Краснуха

Скарлатина

Тонзиліт

Наведені статистичні дані свідчать про позитивну динаміку зниження захворюваності на одну дитину. Але поряд з цим спостерігається ріст простудної захворюваності по причині збільшення кількості дітей ясельного віку та природні часті захворювання у період адаптації. Важливо відмітити, що завдяки професійній діяльності медичної служби та чіткому виконанню санітарних інструкцій у закладі значно зменшено кількість інфекційних захворювань, попереджено їх розповсюдження.

Все це потребує активізації роботи педагогічного, медичного персоналу по впровадженню ефективних здоров’язбережувальних технологій. У НВК впроваджується комплекс спеціальних заходів у період сезонного підйому захворюваності.

Проблемою залишається захворюваність після вихідних днів та свят. Її рівень досить значний.

  1. 4. Якість реалізації освітньої програми

Найважливішим завданням сучасного загальноосвітнього навчального закладу є формування майбутнього країни, виховання вільних, відповідальних людей, гідних громадян своєї держави.

Виходячи з цієї мети, педагогічний колектив навчально-виховного комплексу будував свою роботу. Всі вчителі і вихователі спрямовували свої зусилля на вдосконалення форм і методів навчально-виховного процесу,створення позитивної атмосфери спілкування для стимулювання мовленнєвої і творчої діяльності , зміцнення здоров я та фізичного розвитку малюків і молодших школярів. Аналізуючи рівень навчальних досягнень учнів,слід відзначити,що 82 % учнів 2-4 класів навчались на високому і достатньому рівнях , 13,6% – на середньому рівні, на початковому рівні – 4,4%.

Наші учні приймали участь в 11 етапі Всеукраїнських олімпіад з базових предметів , різноманітних конкурсах. Зокрема, на районному етапі конкурсу Різдвяних дійств учні школи зайняли І місце, в ІІ етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика приймали участь Григорський Мартін (3-А клас) та Лобурак Яна (4-Б клас) – 5 місце , 5 місце на ІІ етапі олімпіади з математики зайняв учень 4-Б класу Чудик Михайло, в районному етапі конкурсу дитячої технічної творчості команда нашої школи зайняла ІІ місце та приймала участь в обласному етапі.

Забезпечення обов’язкової освіти

У 2012 – 2013 н.р. в навчально-виховному комплексі закінчили навчання 159 учнів, з них – 19 вихованців дитячого будинку. На початок навчального року в закладі навчався 161 учень, з них 76 дівчаток , що становить 49 % загальної кількості. Укомплектовано 8 класів із середньою наповнюваністю 20 учнів. Охоплено навчанням 100 % учнів.

З 1 вересня минулого року із закладу вибуло 2 учнів до інших закладів області.

Аналізуючи перехід учнів до інших закладів необхідно відзначити, що вибули діти із дитячого будинку.

Плинність учнів становить 0,01 %.

За звітний період до закладу учнів не прибуло.

Результатом роботи закладу з дошкільнятами став той факт, що 18 дітей стали учнями першого класу нашого закладу. 98 % першокласників мікрорайону зараховано до нашої школи, 2% розпочали навчання в інших закладах.

46 учнів пільгового контингенту перебувають на обліку особливого контролю педагогічного колективу: сиріт 2, напівсиріт 2, дітей-інвалідів 2, дітей з багатодітних сімей 26, виховується в неповних родинах 14.

Результативність навчально-виховного процесу

Порівнюючи якість навчальних досягнень учнів за минулий навчальний рік з попереднім вона збільшилася на 2,3% і становить 89 % від загальної кількості учнів 2—4-х класів

Навчальні досягнення початкового рівня мали 5 учнів, усі з 1 предметау процентному відношенні — 0,4 %, а у порівнянні з попереднім навчальним роком це на 1.% % менше.

Аналіз написання адміністративних контрольних робіт на кінець навчального року свідчить, що у порівнянні з підсумками класних письмових робіт з української мови показники різняться на 10 %.

У закладі протягом декількох років діє єдина загальношкільна система обліку відвідування учнями занять. Кожний педагогічний працівник на кінець дня заповнює відомості, у яких вказує учнів, які були відсутніми на його уроках і протягом двох тижнів відслідковує надання довідок лікарень, батьків та інші документи, що свідчать про причину відсутності учнів:

Класи

Усього пропусків

У відсотках до кількості уроків взагалі

Надано поважних документів

У відсотках до кількості пропущених уроків

1

65 0,8 65 100

2

1204 15 1200 99

3

836 10 786 95

4

1758 22 1700 96

Багато цікавих заходів було проведено в минулому навчальному році, а саме: Свято Осені в дошкільних групах, Тижні здоровя, Тиждень сімї ,Тиждень безпеки життєдіяльності; свято до Дня працівників освіти підготували учні 4 класів під керівництвом вчителів Т.Сови, Я.Штень, педагога-організатора

С. Ягилович.

Змістовно і цікаво в закладі пройшов місячник , посвячений 199 річниці з дня народження Т.Шевченка,під час якого було проведено виставки малюнків до творів поета, вікторини, конкурс на краще виконання пісень на вірші Кобзаря.

На високому методичному та професійному рівні пройшов Тиждень початкової освіти на тему «Поширення ефективних форм роботи, спрямованих на ріст професійної компетентності педагога», під час якого було проведено:

  • КВК у 3-А класі (Мороз А.А.)
  • Морська подорож у 4-А класі (Сова Т.П.)
  • Конкурс «Зоряний час» у 2-А класі (Карбівська Н.Б.)
  1. 5. Управління закладом

Керівництво, підвищення якості та ефективності внутрішньопікільного управління забезпечувалося документами планування роботи: перспективний, річний, семестровий, місячний та тижневий плани. Науково та оптимально організувати працю всього шкільного колективу допомогли такі документи, як: тижневик-органайзер роботи адміністративного та щоденник педагогічного працівників, у яких передбачено проведення усіх заходів на навчальні періоди

Принципи доцільності і оперативності прийняття управлінських рішень адміністрацією закладу: проведення постійних консультацій і спільного розгляду питань з громадськими органами закладу.

  1. 6. Якість виховної роботи

Управління виховною роботою закладу здійснювали заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор, психолог та класні керівники.

Політичні та соціальні процеси, що відбуваються в Україні і спрямовані на утвердження демократичних засад розвитку держави, зумовлюють необхідність відповідних змін у галузі освіти, складовою якої є виховання. Школа має бути державно-громадським загальноосвітнім закладом, який організовує свою діяльність на ґрунті національної культури і національних традицій, а за змістом та формами роботи відповідає національно-культурним потребам України, її становленню і розвитку як суверенної держави.

Успіх виховного процесу залежить від відносин між учителем і учнем, які мають розвиватися на основі співробітництва і ділового партнерства. Учитель і учні рівноправні суб’єкти навчально-виховного процесу.

Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи закладу, педагогічний колектив організовував і проводив

  • День Знань,
  • День здоров’я,
  • Свято вчителя,
  • Огляд-конкурс «Щедрість рідної землі»,
  • День Голодомору,
  • Усний журнал «Навчання-основна праця школяра»,
  • Конкурс малюнків до творів Т.Г.Шевченка,
  • Свято матері ,
  • Свято Останнього дзвоника.
  • Головними завданнями родинного виховання є гармонійний всебічний розвиток дитини, підготовка її до життя, формування моральних цінностей. На наш погляд, заслуговує на увагу робота класних керівників . Кропітка робота їх з батьківською громадськістю дає позитивні результати, робота класних колективів має головне — вихованість учнів, дотримання учнями встановлених закладом правил та вимог.

Значна робота проводилась в організації позакласного дозвілля школярів, зокрема діяльність за інтересами. В минулому навчальному році працювали гуртки:

« Художня вишивка»

«Театральний»

«Студія образотворчого мистецтва»

«Гурток початкового технічного моделювання»

« Хоровий»

«Юний ерудит»

Про їх роботу свідчать виступи гуртківців на творчому звіті художньої самодіяльності ,загальношкільних батьківських зборах ,а також виставки робіт членів гуртків .

  1. 7. Робота з педагогічними кадрами

Кількісний і якісний склад педагогічних працівників:

Назва

показників

Всього

Освіта

Категорія

Звання

Вища

Базова

Вища

І-а

ІІ-а

Ст.

вчитель

Вчительметодист

Вчителі

15

15

11

2

7

1

Вихователі

4

3

1

1

2

Музичний керівник

1

1

Вихователі ГПД

1

1

1

Якісний склад педагогічних кадрів був таким:

За віком:

За педстажем:

20—30 років 4 до 3 років 2
30—40 років 3 до 8 років 2
40—50 років 5 до 13 років
50—60 років 9 до 18 років 3
понад 60 років понад 18 років 14

За категоріями:

За званнями:
Спеціалістів вищої категорії 13 Заслужених вчителів
Спеціалістів І категорії 2 Учителів-методистів 1
Спеціалістів II категорії 2 Старших вчителів 7
Спеціалістів 5
Середній вік колективу: 45 років

Організаційно-методична робота

Добре організована робота з педагогічними кадрами та цілим трудовим колективом. Практикуються наради – блискавки , звіти педагогів про проходження курсової підготовки та звіти педагогів , які атестуються.

На належному рівні пройшла чергова атестація педагогічних працівників. Підтверджено раніше встановлену кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання «Старший вчитель» вчителю Федьків Л.М.,; підтверджено раніше встановлену кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання «вчитель-методист» вчителю Мельник Л.В Підвищили свою кваліфікацію шляхом курсової підготовки Сова Т.П., медична сестра Кушлик Л.М. Зі сторони дирекції здійснювався контроль за виконанням прийнятих рішень. Ефективно працювало шкільне методичне обєднання вчителів початкових класів, керівником якого була Пігут Н.М. та творча група вчителів під керівництвом Штень Я. Й. Слід відзначити роботу вихователів дошкільних груп Г.Романишин та Г.Витивицьку за приведення у відповідність до сучасних вимог групових кімнат, збагачення зон розвивального середовища.

Контрольно-аналітична робота з кадрами

Протягом навчального року адміністрацією закладу вивчався стан викладання предметів: щорічне вивчення стану викладання української мови показало, що викладання української мови ведеться на належному рівні.

При перспективному вивченні стану викладання предметів трудове навчання, музика, фізична культура встановлено, що вчителі, які викладають ці предмети, знають методику та працюють відповідно до вимог.

Під час перевірки стану ведення шкільної документації адміністрація закладу мала зауваження: у роботі з зошитами учнів : при перевірці учнівських робіт вчителі пропускають помилки, але в основному всі роботи перевіряються регулярно; у роботі зі щоденниками зауваження: щоденники нерегулярно підписуються батьками та класними керівниками, у роботі з класними журналами: допускаються виправлення, пропуски дат, тем занять та інше.

Не мали жодного зауваження вчителі Л.Мельник, Н.Пігут, Л.Рафальонт, А.Мороз, Т.Сова та вихователь ГПД Грицан, мала багато виправлень оцінок М.Лобурак, несвоєчасно робили записи про проведення уроків М.Лобурак, Я.Штень, мали затримки у своєчасному оформленні М.Любурак, Л.Федьків.

Взаємовідвідування уроків молодими вчителями не проводилось.

Адміністрація закладу здійснювала постійний контроль за станом виробничої та виконавчої дисципліни. Відвідування загальношкільних педагогічних заходів становило 98 %, учителі мали найбільшу кількість за хворобою, особливо велику кількість днів непрацездатності мали М.Лобурак, А.Мороз, Я Штень.

Мають зауваження у стані виробничої дисципліни М.Лобурак, мали скарги від батьків С.Дроздецька, Л.Федьків, М.Лобурак.

Робота допоміжних служб:

Справжню допомогу педагогічному колективу здійснювала бібліотека закладу у підготовці різних заходів як з учнями, так і з педагогами та батьками .

Загальна кількість фонду підручників на сьогодні 1500 примірників, художнього фонду 500. Забезпеченість підручниками – 100%.

Забезпеченість періодичними виданнями «Директор школи», «Завуч», «Дошкільне виховання», «Початкова освіта», «Інформаційний вісник», «Свіча» на суму майже 2000 грн.

Читацька активність учнів – 125.

Роботу психологічної служби проводили згідно з планом роботи.

Психолог школи постійно організовував зустрічі з дітьми, схильними до правопорушень, та їх батьками. Наприклад, проведено індивідуальну психодіагностику учнів 1-2 класів, установлено, що серед учнів немає схильних правопорушень.

В квітні проходив у закладі Тиждень психології, під час якого було проведено цікаві заходи, а саме:

Семінар-практикум «Особистісне зростання вчителя»,

  • Відкрите заняття «Фантазери»,
  • Години психології,
  • Спільні заняття із педагогічними працівниками,
  • Конкурс малюнків «Мої емоції в школі»,
  • Профілактичні бесіди з учнями «Я не один».

Групові соціально-психологічні дослідження серед (учнів, учителів, батьків) надали можливість для індивідуального консультування (учнів, батьків, педагогічних працівників)

Проведення ділових ігор для учнів, батьків, педагогічних працівників ,

тренінгів.

Для класних керівників підготовлено рекомендації с питань адаптації першокласників до школи, профілактика девіантної поведінки.

Матеріально-технічне забезпечення

Будівля закладу і приміщення відповідають реалізації завдань освітніх програм. У закладі створені умови для роботи і навчання.

Значно покращилась матеріальна база . За цей період було придбано за кошти бюджету:

миючих та господарських засобів – на суму 1500 грн.,

канцтоварів – на суму 1500 грн.

принтер – на суму 700 грн.,

інструментів – на суму 100 грн.

посуд – на суму 500 грн.

Зроблено капітальний ремонт кухонного блоку закладу за кошти міського бюджету на суму 32 тис. грн. Відремонтовано власним коштом сходи до підвалу та кухні. Облаштовано клумби на території закладу.

Проведено заміну вікон та дверей на енергозберігаючі та зроблено утеплення фасаду відповідно до програми Кіотського протоколу.

За кошти благодійного фонду закуплено нові 23 парти, які регулюються відповідно до росту дитини.

Відповідно до нового Державного стандарту початкової освіти учні 2-их класів почали вивчати курс «Основи інформатики». В подарунок від міської ради заклад одержав 2 комп’ютери, за допомогою яких ми можемо забезпечити виконання програмового матеріалу.

У спортивній кімнаті зроблено природне освітлення: встановлено вікна, які можна відкривати для провітрювання приміщення.

Стан класних кімнат потребує: заміни підлоги – 1 класи, заміну та ремонт парт – 3 класи, придбання меблів для класних кімнат – 6 класів.

Дотримання норм техніки безпеки, температурного режиму, санітарно-гігієнічних норм відповідає встановленим нормам.

Соціальний захист, охорона здоров’я

Значна увага протягом навчального року приділялася збереженню взаємозв’язку діяльності закладу і учнівських сімей.

Забезпечення гарячого харчування

Безкоштовним харчуванням за бюджетний кошт було охоплено 140 учнів.

Моральне та матеріальне стимулювання.

За рік оголошено подяк за участь і якість навчально-виховного процесу 6 вчителям, нараховано преміальної виплати на більше 9 тисяч гривень. Грамот для учнів видано 56 .

Найважливішим завданням сучасного загальноосвітнього навчального закладу є формування майбутнього країни, виховання вільних, відповідальних людей, гідних громадян своєї держави.

Виходячи з цієї мети, педагогічний колектив навчально-виховного комплексу будував свою роботу. Всі вчителі і вихователі спрямовували свої зусилля на вдосконалення форм і методів навчально-виховного процесу,створення позитивної атмосфери спілкування для стимулювання мовленнєвої і творчої діяльності , зміцнення здоров я та фізичного розвитку малюків і молодших школярів.

Аналізуючи рівень навчальних досягнень учнів,слід відзначити,що 81 % учнів 2-4 класів навчались на високому і достатньому рівнях , 14,6% – на середньому рівні, на початковому рівні – 4,4%. Нагороджені Похвальним листом « За високі досягнення у навчанні» 29 учнів 2-4 – их класів.

Наші учні приймали участь в 11 етапі Всеукраїнських олімпіад з базових предметів , різноманітних конкурсах. Зокрема, учениця 4-А класу Дутчак Юлія зайняла ІІ місце в ІІ етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика, на районному етапі конкурсу Різдвяних дійств учні школи зайняли І місце, учениця 2-А класу Томків Анастасія – 3 місце у районному конкурсі «Людина і ліс», в обласному конкурсі дитячої технічної творчості команда нашого закладу зайняла ІІ місце .

Адміністрацією складена угода про співпрацю з Долинською гімназією №1 . Після здобуття початкової освіти 36 учнів із 39 вступили на навчання до гімназії №1. Таким чином, у НВК створені всі умови для всебічного розвитку дітей.

8. Організація роботи з сім’ями вихованців

Взаємодія з сім’ями вихованців на протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в управлінні закладом. Заклад підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. Для роботи з батьками в закладі організовуються:

  • Класні та загальношкільні батьківські збори;
  • Звіти – огляди художньої самодіяльності;
  • Показові уроки;
  • Зустрічі з представниками громадських організацій;
  • Бесіди,поради,консультації.

В НВК №2 створено за ініціативи батьків благодійну організацію на базі закладу , яка допоможе вирішувати проблеми педагогічного, учнівського та батьківського колективів.

  1. 9. Соціальна активність закладу

Працівники закладу займають активну соціальну життєву позицію та привчають дітей розуміти соціальну значимість участі у заходах різного рівня.

Впродовж 2013 року колектив приймав участь :

  • у районному конкурсі «Розколяда», І місце;
  • з різдвяними вітаннями учні театрального гуртка під керівництвом педагога-організатора Ягилович Світлани Мирославівни відвідали ряд організацій;
  • у районному конкурсі з технічної творчості;
  • у районному конкурсі малюнків «Людина і ліс». Учениця 2-А класу Томків Анастасія зайняла третє місце. Вона була нагороджена грамотою відділу освіти та грошовою премією в розмірі 50 грн.;
  • гуртківці «Юний художник» приймали участь у районному конкурсі малюнків «Безпека очима дітей». Учениця 3-Б класу Лобурак Яна виконувала роботу на тему «Податки очима дітей», її робота визнана найкращою;
  • вихованці різновікової групи приймали участь у конкурсі малюнків «Збережемо воду для життя», де зайняли призові місця.

Колектив НВК є активним і постійним учасником всіх масових заходів у Долинському районі, а саме:

  • участь у святковій ході, присвяченій Дню міста та Дню незалежності України;
    • у вшануванні пам’яті жертв Голодомору;
    • у святкуванні Дня Перемоги;
    • в урочистій ході до Дня народження Т.Шевченка та багатьох інших заходах.
  1. 10. Організація харчування у ДНЗ

Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року №298/227. У закладі працює досвідчений, висококваліфікований медичний персонал та кухарі. Про їх роботу говорять результати – за цей навчальний рік за результатами перевірок СЕС порушень санітарного стану приміщень та харчоблоку, а також відповідності нормам калорійності харчування дітей не виявлено.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2002 року № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», наказу МОН України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005року «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних і оздоровчих закладах» в НВК №2 всі учні початкових класів отримували безкоштовне харчування на суму 4.50 грн на день та учні пільгових категорій – на суму 5.00 грн.

Виконання натуральних норм харчування за 2011 рік по всіх основних продуктах ( м’ясо, масло, риба, овочі, соки, крупи, цукор) – 100%.

Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі.

У дошкільних групах харчуються діти пільгових категорій: малозабезпечені: 12чол.; багатодітні сім’ї (50% від вартості харчування): 9чол.

  1. 11. Аналіз виконання норм харчування дітей
  2. 12. у Долинському НВК №2 за2013 рік

№ з/п

Назва продукту

Норма на рік

Фактичне споживання за рік

Відхилення від норми в кг

1 М’ясо(кг)

18,96

18,54

-0,42
2 Риба(кг)

7,70

8,52

+0,82

3 Масло вершк.(кг)

3,91

3,90

– 0,01

4 Молоко (л)

88,87

88,75

-0,12

5 Сир кисломолоч.

9,48

9,96

+0,48

6 Яйця (шт.)

88,88

100

+11,12

7 Картопля (кг)

37,92

35,13

-2,79

8 Овочі (кг)

46,21

51,39

+5,18

9 Фрукти свіжі (кг)

17,18

18

+0,82

10 Соки

14,22

12,60

-1,62

  1. 13. Система роботи щодо соціального захисту дитини

Долинський НВК №2 є державним закладом, у якому суворо дотримуються вимог щодо забезпечення прав дитини.

Для ведення цієї роботи у закладі щорічно, на початку року, згідно наказу відділу освіти, загальних зборів трудового колективу, наказом по НВК затверджується інспектор з охорони дитинства на громадських засадах. Впродовж останніх років це вчитель Карбівська Н.Б.

Щорічно, на нараді при директорі (вересень), інспектор з охорони дитинства на громадських засадах звітує про наявність в закладі дітей різних пільгових категорій та про роботу, яка проведена з дітьми даних категорій.

На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 17.12.2008р. №1/9–811 «Про здійснення соціально – педагогічного патронату», інструктивно – методичних листів від 27.08.2000 р. № 1/9- 352, від 04.10.2007 р., № 1/9 – 583 «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади» адміністрацією розроблені заходи, які включають:

– надання методичної і консультативної допомоги сім’ї, включення батьків у процес виховання, навчання та реабілітації дитини;

– формування соціально – педагогічної компетенції сім’ї у вирішенні її психолого-педагогічних та соціальних проблем.

В закладі навчаються 13 вихованців дитячого будинку «Теплий дім».

  1. 14. Система роботи закладу щодо попередження травматизму

Належна увага приділяється організації роботи з персоналом та вихованцями з цивільного захисту, по забезпеченню готовності сил і засобів до дій у надзвичайних ситуаціях. Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально–виховного процесу якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навиків безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.

У 2013 році на обласному конкурсі з охорони праці серед загальношкільних навчальних закладів ми зайняли ІІ місце.

За звітний період випадків виробничого травмування дітей та працівників не зафіксовано. Серед працівників сталось 5 випадків побутового травматизму. Причинами їх є особиста необережність.

  1. 15. Робота по зміцненню матеріально – технічної бази закладу

Навчальний заклад є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні.

  1. a. Проведені ремонтні роботи у закладі

За батьківські кошти зроблено ремонт у всіх восьми класних кімнатах. Власними силами: ремонт медичного кабінету, ізолятора, коридорів, сходової клітки, музичної зали, сходів до підвалу, зацементовано ями на подвір’ї.

За кошти міського бюджету зроблено капітальний ремонт сходів до закладу, пожежних виходів та встановлено дашки над ними.

Однак , в роботі є багато проблем. В незадовільному стані доріжки на території. Заміни потребують парти в класах, ліжечка в дошкільних групах. Огорожа навколо закладу у вкрай незадовільному стані. Потребує заміни підлога в 1 класах. Вирішення цих проблем потребує значних матеріальних затрат.

Виходячи з вищевикладеного, педагогічний колектив продовжує працювати над обраною проблемою «Розвиток пізнавальних інтересів дітей молодшого шкільного та дошкільного віку», ставлячи перед собою наступні завдання :

– збереження та зміцнення фізичного,психічного і духовного здоров я вихованців;

– покращення матеріальної бази;

– створення позитивної атмосфери спілкування для стимулювання мовленнєвої і творчої діяльності усіх учасників навчально-виховного процесу ;

– виховання культури мови дітей молодшого шкільного та дошкільного віку у контексті загального розвитку особистості

Директор НВК №2 Оксана Слюсарчук

Документ опубліковано 24 жовтня 2013
Чинний
Детальніше