РІШЕННЯ
Від 12.04.2013.                               № 72
м. Долина
Про систему планування та контролю фінансово-господарської 
діяльності КП «Комунгосп»
З метою налагодження функціонування системи поточного планування фінансово-господарської діяльності КП «Комунгосп», забезпечення високого рівня оперативного контролю за використанням підприємством трудових, матеріальних та фінансових ресурсів з найвищою ефективністю та з максимально раціональним підходом до освоєння бюджетних коштів в рамках реалізації програми благоустрою м. Долини на 2013 рік, затвердженої рішенням міської ради від 04.04.2013. № 1042-29/2013, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Долинської міської ради
в и р і ш и в:
- КП «Комунгосп» продовжувати практику подання оперативної звітності по проведених роботах та використаних ресурсах згідно встановлених форм (додатки 1-4), які надсилати щоденно до 11.00 год. в електронному вигляді (скановані копії) на електронну поштову адресу відділу економіки Долинської міської ради r.myhnych@dolyna.info.
- З метою забезпечення своєчасного поточного фінансування підприємства в рамках Програми, КП «Комунгосп» подавати до Долинської міської ради оперативні бюджетні запити:
–         на виплату авансу та заробітної плати по підприємству – не пізніше як за 3 робочі дні до дня здійснення виплати (форма – додаток 5);
–         на придбання паливно-мастильних матеріалів, запасних частин, матеріалів, здійснення інших витрат, використання резервного фонду – не рідше двох разів на місяць (форма – додаток 6).
- Рішення виконавчого комітету від 07.03.2013. №41 «Про організацію системи планування та контролю фінансово-господарської діяльності КП «Комунгосп» вважати таким, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Володимира Смолія.
 
Міський голова                                                                    Володимир Гаразд
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
від 12.04.2013. № 72
ЗВІТ
про виконану роботу служби______________
за _______ 20__року
(дата)
- Вид робіт ________________________________________________________
- Обсяг робіт _____________________________________________
- Адреса__________________________________________________
 
4. Використані ресурси
4.1 Трудові
| № з/п | ПІБ | Посада | Час роботи, люд./год. | 
| 1 | 
 | 
 | 
 | 
| 2 | 
 | 
 | 
 | 
| 3 | 
 | 
 | 
 | 
| … | 
 | 
 | 
 | 
 
4.2 Матеріали
| № з/п | Найменування матеріалів | Од. виміру | Кількість | 
| 1 | 
 | 
 | 
 | 
| 2 | 
 | 
 | 
 | 
| 3 | 
 | 
 | 
 | 
| 4 | 
 | 
 | 
 | 
| 5 | 
 | 
 | 
 | 
| 6 | 
 | 
 | 
 | 
| … | 
 | 
 | 
 | 
 
4.3 Транспорт
| № з/п | Марка транспортного засобу | Державний номер | Час роботи | 
| 1 | 
 | 
 | 
 | 
| 2 | 
 | 
 | 
 | 
| 3 | 
 | 
 | 
 | 
| … | 
 | 
 | 
 | 
Майстер служби__________ __________________
! Звіти заповнюються на кожен вид робіт окремо
 
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
від 12.04.2013. № 72
 
ПЛАН
виконання робіт службою ___________
на ______ 20__року
(дата)
| № з/п | Вид робіт | Адреса | 
| 1 | 
 | 
 | 
| 2 | 
 | 
 | 
| 3 | 
 | 
 | 
| 4 | 
 | 
 | 
| 5 | 
 | 
 | 
| 6 | 
 | 
 | 
| 7 | 
 | 
 | 
| … | 
 | 
 | 
 
Майстер служби__________                  __________________
 
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
від 12.04.2013. № 72
ЗВІТ
по експлуатації транспортних засобів
за __________ 20__ року
                                                                (дата)
| №з/п | Марка ТЗ | Державний номер | Показник одометра | Пробіг, км | Вид палива | Спожите пальне, л | |
| На поч. | На кін. | ||||||
| 1 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 2 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| … | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
Механік ____________
Начальник транспортного цеху _______________
Додаток 4
до рішення виконавчого комітету
від 12.04.2013. № 72
 
ЗВІТ
комунального підприємства «Комунгосп» по витратах
на виконання робіт та послуг підрядними організаціями
за _________ 20_ року
                                                                    (дата)
| № з/п | Назва підрядної організації | Вид робіт | Обсяг робіт | Сума, грн. | 
| 1 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 2 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 3 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| … | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Всього | 
 | 
 | 
 | |
 
Начальник КП «Комунгосп»                            ____________________
Додаток 5
до рішення виконавчого комітету
від 12.04.2013. № 72
 
БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ
на фінансування з міського бюджету для проведення виплати заробітної плати / авансу (потрібне підкреслити)
по КП «Комунгосп» за _________ 20_ року
                                                                                            (місяць)
| № з/п | Прізвище та ініціали працівника | Посада | Відпрацьовано за період, год | Нарахована основна заробітна плата, грн. | Додаткова заробітна плата, грн. | Разом нараховано, грн. | ||
| Доплати | Матер. допомоги | Премії* | ||||||
| 1 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 2 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 3 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| … | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Всього | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | |||
 
* – по кожному конкретному працівнику вказати підстави нарахування премії (мотивація пов’язана з високими результатами та якістю роботи, економію матеріальних та паливних ресурсів, додаткові обсяги виконаних робіт з вказанням місця часу та вимірних показників роботи).
Начальник КП «Комунгосп»                  ______________________                               «___» ________________ 20__ р.
Головний бухгалтер                       ______________________
Додаток 6
до рішення виконавчого комітету
від 12.04.2013. № 72
 
БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ
на фінансування з міського бюджету для проведення робіт по Програмі благоустрою м. Долина на 20__ р.
по КП «Комунгосп» на період з _______ по _______ 20_ року
                                                                                            (місяць)
| № з/п | Назва служби | Заплановані роботи | Перелік необхідних ресурсів | Потреба в коштах, грн. | 
| 1. Паливно-мастильні матеріали | ||||
| 1.1 | Служба 1 | 
 | 
 | 
 | 
| … | … | 
 | 
 | 
 | 
| 2. Запасні частини | ||||
| 2.1 | Транспортний цех | 
 | 
 | 
 | 
| 3. Матеріали | ||||
| 3.1 | Служба 1 | 
 | 
 | 
 | 
| … | … | 
 | 
 | 
 | 
| 4. Інші витрати | ||||
| 4.1 | Служба 1 | 
 | 
 | 
 | 
| … | … | 
 | 
 | 
 | 
| 5. Використання коштів резервного фонду | ||||
| 5.1 | Служба 1 | 
 | 
 | 
 | 
| … | … | 
 | 
 | 
 | 
| ВСЬОГО ПОТРЕБА В ФІНАНСУВАННІ | 
 | |||
Начальник КП «Комунгосп» ______________________ «___» ________________ 20__ р.
