Про організацію системи планування та контролю фінансово-господарської діяльності КП «Комунгосп»

Про організацію системи планування та контролю фінансово-господарської діяльності КП «Комунгосп»

РІШЕННЯ

Від 07.03.2013. № 41
м. Долина

Про організацію системи планування та контролю фінансово-господарської діяльності КП «Комунгосп»

З метою вдосконалення системи планування фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Комунгосп» Долинської міської ради, забезпечення високого рівня оперативного контролю за використанням підприємством трудових, матеріальних та фінансових ресурсів з найвищою ефективністю та з максимально раціональним підходом до освоєння бюджетних коштів, а також враховуючи факт відсутності на момент прийняття даного рішення виконавчого комітету чітко визначених цілей, завдань та заходів для КП «Комунгосп» у формі затвердженої Долинською міською радою Програми благоустрою м. Долини на 2013 рік, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Долинської міської ради

в и р і ш и в:

  1. Комунальному підприємству «Комунгосп» Долинської міської ради:

1.1. В термін до 12.03.2013 р. подати до Долинської міської ради з метою перевірки та погодження розроблені та затверджені калькуляції на всі послуги, що надаються підприємством.
1.2. В термін до 15.03.2013 р. надати до Долинської міської ради з метою проведення перевірки всі укладені підприємством станом до 07.03.2013 р. договори з контрагентами.
1.3. Починаючи з 08.03.2013 р. проводити укладення будь-яких договорів з контрагентами (в тому числі, за умови якщо фінансування відбувається за рахунок коштів власних доходів КП «Комунгосп») виключно за умови наявності на це письмового погодження міського голови (секретаря міської ради) або заступника міського голови.
1.4. В 2-х денний термін після затвердження штатного розпису та штатної розстановки КП «Комунгосп» на 2013 рік провести повідомлення всіх працівників про зміну істотних умов праці, у зв’язку з затвердженою рішенням Долинської міської ради новою структурою підприємства.
1.5. Запровадити з 08.03.2013 р. систему подання оперативної звітності по проведених роботах та використаних ресурсах (за попередній день) та планів роботи служб (на поточний день) згідно встановлених форм (додатки 1-4), які подавати щоденно до 11.00 год. в електронному вигляді (скановані копії) на електронну поштову адресу відділу економіки Долинської міської ради r.myhnych@dolyna.info. З метою організації підготовки та своєчасного подання звітності визначити на підприємстві відповідальних осіб (майстри служб, економіст тощо).
1.6. Проводити ліквідацію стихійних сміттєзвалищ виключно за умови наявності на них складеного акту фіксації в присутності компетентних працівників міської ради (відділ інспекції або відділ економіки міської ради), а також при наявному письмовому дозволі на вивіз з боку профільного заступника міського голови або інших компетентних посадових осіб міської ради та розрахованої ресурсної відомості.

  1. Заборонити комунальному підприємству «Комунгосп» Долинської міської ради до прийняття рішення Долинської міської ради про затвердження Програми благоустрою м. Долини на 2013 рік, без наявного на це письмового (або у формі листування з офіційної електронної адреси) погодження міського голови (секретаря міської ради) або заступника міського голови:

2.1. Залучати підрядні організації для виконання робіт, надання послуг.
2.2. Відряджати працівників або транспортні засоби для здійснення робіт за межами м. Долина (крім обслуговування полігону ТПВ та вивезення ТПВ за умови наявності договорів з органами місцевого самоврядування чи юридичними суб’єктами).
2.3. Проводити роботи на замовлення та надавати платні послуги.
2.4. Укладати договори та здійснювати виплати грошових коштів з банківського рахунку, на якому акумулюються власні доходи підприємства.

  1. Заборонити комунальному підприємству «Комунгосп» Долинської міської ради до прийняття рішення Долинської міської ради про затвердження Програми благоустрою м. Долини на 2013 рік проводити прийом на роботу нових працівників на нововведені посади визначені структурою, штатним розписом та штатною розстановкою підприємства.
  1. Починаючи з 08.03.2013 р. до моменту прийняття рішення Долинської міської ради про Програму благоустрою м. Долини на 2013 р. встановити для комунального підприємства «Комунгосп» систему фінансування на основі подання до Долинської міської ради оперативних бюджетних запитів по окремих статтях витрат:

– на виплату авансу та заробітної плати по підприємству – не пізніше як за 3 робочі дні до дня здійснення виплати (форма – додаток 5);
– на придбання паливно-мастильних матеріалів, запасних частин, матеріалів, здійснення інших витрат, використання резервного фонду – щотижнево, не пізніше дня середи тижня, що передує тому, на який подається бюджетний запит (форма – додаток 6);
– в разі виникнення термінової обґрунтованої потреби – невідкладно (в формі листа).

  1. Відділу економіки міської ради:

5.1. Забезпечити ведення постійного контролю за фінансово-господарською діяльністю КП «Комунгосп» шляхом моніторингу та аналізу інформації з оперативних звітів.
5.2. Провести аналіз та перевірку правильності наявних укладених договорів КП «Комунгосп» з контрагентами та розрахунків калькуляції на надання всіх видів послуг підприємством.
5.3. Забезпечити проведення перевірки оперативних бюджетних запитів на фінансування по окремих статтях витрат, що надаватимуться КП «Комунгосп» не пізніше ніж у 2-денний термін з дня надходження останніх з подальшою передачею їх до фінансового відділу для здійснення перерахування бюджетних коштів підприємству.

6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Володимира Смолія.




Міський голова Володимир Гаразд


Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

від 07.03.2013. № 41

ЗВІТ

про виконану роботу служби______________

за _______ 20__року

(дата)

  1. Вид робіт* ________________________________________________________
  1. Обсяг робіт _____________________________________________
  1. Адреса__________________________________________________


4. Використані ресурси
4.1 Трудові

з/п

ПІБ

Посада

Час роботи, люд./год.

1

2

3


4.2 Матеріали

з/п

Найменування матеріалів

Од. виміру

Кількість

1

2

3

4

5

6


4.3 Транспорт

з/п

Марка транспортного засобу

Державний номер

Час роботи

1

2

3

Майстер служби__________ __________________
* Звіти заповнюються на кожен вид робіт окремо

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

від 07.03.2013. № 41




ПЛАН

виконання робіт службою ___________

на ______ 20__року

(дата)

з/п

Вид робіт

Адреса

1

2

3

4

5

6

7



Майстер служби__________ __________________


















Додаток 3

до рішення виконавчого комітету

від 07.03.2013. № 41

ЗВІТ

по експлуатації транспортних засобів

за __________ 20__ року

(дата)

з/п

Марка ТЗ

Державний номер

Показник одометра

Пробіг, км

Вид палива

Спожите пальне, л

На поч.

На кін.

1

2



Механік ____________

Начальник транспортного цеху _______________




Додаток 4

до рішення виконавчого комітету

від 07.03.2013. № 41





ЗВІТ

комунального підприємства «Комунгосп» по витратах

на виконання робіт та послуг підрядними організаціями

за _________ 20_ року

(дата)

з/п

Назва підрядної організації

Вид робіт

Обсяг робіт

Сума, грн.

1

2

3

Всього





Начальник КП «Комунгосп» ____________________



Додаток 5

до рішення виконавчого комітету

від 07.03.2013. № 41



БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ

на фінансування з міського бюджету для проведення виплати заробітної плати / авансу (потрібне підкреслити)

по КП «Комунгосп» за _________ 20_ року

(місяць)

з/п

Прізвище та ініціали працівника

Посада

Відпрацьовано за період, год

Нарахована основна заробітна плата, грн.

Додаткова заробітна плата, грн.

Разом нараховано, грн.

Доплати

Матер. допомоги

Премії*

1

2

3

Всього


* – по кожному конкретному працівнику вказати підстави нарахування премії (мотивація пов’язана з високими результатами та якістю роботи, економію матеріальних та паливних ресурсів, додаткові обсяги виконаних робіт з вказанням місця часу та вимірних показників роботи).

Начальник КП «Комунгосп» ______________________ «___» ________________ 20__ р.

Головний бухгалтер ______________________

Додаток 6

до рішення виконавчого комітету

від 07.03.2013. № 41

БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ

на фінансування з міського бюджету для проведення робіт по Програмі благоустрою м. Долина на 20__ р.

по КП «Комунгосп» на період з _______ по _______ 20_ року

(місяць)

з/п

Назва служби

Заплановані роботи

Перелік необхідних ресурсів

Потреба в коштах, грн.

1. Паливно-мастильні матеріали

1.1

Служба 1

2. Запасні частини

2.1

Транспортний цех

3. Матеріали

3.1

Служба 1

4. Інші витрати

4.1

Служба 1

5. Використання коштів резервного фонду

5.1

Служба 1

ВСЬОГО ПОТРЕБА В ФІНАНСУВАННІ


Начальник КП «Комунгосп» ______________________ «___» ________________ 20__ р.

Документ опубліковано 07 березня 2013
Чинний
Детальніше