Про стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян в міській раді та її комунальних підприємствах

Про стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян в міській раді та її комунальних підприємствах

РІШЕННЯ


Від 28.01.2014. № 2
м. Долина

Про стан виконавської дисципліни

по роботі із зверненнями громадян в міській раді

та її комунальних підприємствах

Однією із ділянок роботи загально-організаційного відділу є реєстрацію звернень громадян, що надійшло до міської ради та контроль за їх виконанням.

Зручним для громадян, які звертаються в міську раду є робота Громадської приймальні, яка працює четвертий рік. До послуг громадян є стенди з інформаційними картками та переліком необхідних документів, а також бланки заяв. З 2010 року почала працювати програми реєстрації звернень громадян, вхідної та вихідної кореспонденції, а з жовтня 2012 року запроваджено електронний документообіг, що дає змогу оперативно вести контроль за розглядом звернень, проводити аналіз та звітність.

Протягом 2013 року до міської ради надійшло 881 звернення громадян, що на 34 менше ніж за 2012 рік з них: 860 письмових та 21 усне.

Перелік питань, за вирішенням яких громадяни зверталися до міської ради протягом двох останніх років трохи змінився. В 2013 році більшість звернень становили питання містобудування та архітектури (301), зменшилась в порівнянні з минулими роками звернення з питань земельних відносин (223 проти 251 в 2012 році ), житлових (65 проти 189 в минулому році), комунального та дорожнього господарства і благоустрою (113 проти 122 в минулому році), на рівні залишились звернення з питань соціального захисту (105) та інші.

У 2013 році до міської ради надійшло 41 колективне звернення. Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців міста з питань комунального господарства, транспорту. Набагато зменшилась кількість повторних звернень в порівнянні з минулим роком. Повторні звернення, як правило, надходять від одних і тих громадян, які не погоджуються з результатами розгляду своїх звернень, хоча їм надавались обґрунтовані, вичерпні відповіді по суті.

Збільшилась кількість звернень, що надходять від соціально незахищеної категорії громадян (інвалідів, пенсіонерів, учасників війни, багатодітних сімей та інших, так в 2013 році таких звернень було 37 проти 27 в 2012 році) Більшість громадян піднімають питання надання матеріальної допомоги на лікування та покращення житлових умов.

Через органи влади вищого рівня в міську раду надійшло 19 звернень.

Значна кількість звернень розглядаються на засіданні постійних комісій, або тимчасових, спеціально створених для вирішення спірних питань.

Як результат розгляду більшості звернень є прийняті рішення міської ради, виконавчого комітету та розпорядження міського голови.

Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян свідчить, що з впровадженням електронного документообігу скоротилися терміни розгляду звернень, покращилась виконавська дисципліна. Покращився контроль за розглядом звернень, якому сприяло впровадження в 2013 році формування звітності в системі електронного документообігу.

Потребою для оперативного розгляду та контролю за зверненнями на даний час є розширення електронного документообігу на комунальні підприємства та установи міста.

Проте в роботі зі зверненнями є ряд зауважень: проблемою для своєчасного вирішення багатьох звернень є відсутність необхідних коштів, техніки, матеріалів, тому вирішення звернень доводиться переносити на довші терміни, ставити їх на контроль. Так зараз на контролі знаходиться 9 звернень громадян з питань комунального та дорожнього господарства. Це колективні звернення жителів вул. Хмельницького – про будівництво водопроводу, жителів вул. Технічної про ремонт дороги, жителів будинку №16,18 по вул. Чорновола про ремонт пішохідних доріжок та жителів вул. Оболонської про розчищення потічка з берегоукріпленням.

Також є ряд звернень із земельних питань, термін розгляду яких перевищує 45 днів (хоч на них було дано проміжну відповідь ) чим порушено п. І ст. 20 Закону України “Про звернення громадян” Порушуються терміни розгляду звернень з питань землекористування із причини невчасного їх розгляду на профільній комісії.

Протягом 2013року в КП “Управління комунального майна” надійшло 127 звернень від громадян міста, що стосувалися створення комісій для обстеження квартир внаслідок затоплення сусідами, ремонту під”їздів, дахів будинків, порізки дерев та інші.

Найбільше звернень в КП “УКМ” зареєстровано з питань створення комісій для обстеження квартир – 40, 27 звернень про видачу доручень громадян для представлення їх інтересів в суді та інші.

Перевіркою встановлено, що форма реєстрації звернень громадян журнальна. Журнали реєстрації звернень та особистого прийому громадян ведуться з дотриманням вимог, відповіді на звернення даються своєчасно. Особистий прийом громадян керівником підприємства проводиться згідно з графіком. Відповіді на звернення підшиваються в окрему папку. Та належно зберігаються.

В КП “Комунгосп” в 2013 році зареєстровано 32 звернення з питань розірвання договору на вивіз сміття, видалення зелених насаджень та з питань водовідведення.

Звернення реєструються у журналі та розглянуті звернення підшиваються в окрему папку разом з відповідями.

Питання роботи із зверненнями громадян є на постійному контролі, постійно аналізується і обговорюється на щотижневій апаратній нараді.

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, підвищення ефективності роботи із зверненнями, керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в України», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян взяти до уваги.

2. Керівникам структурних підрозділів та керівникам комунальних підприємств міської ради:

– забезпечити кваліфікований, об”єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян ;

– проводити щоквартальний аналіз звернень та вивчення причин, що породжують скарги;

– особливу увагу звертати на розгляд звернень громадян взятих на контроль, своєчасно інформувати заявника та керівництво міської ради.

3. Загально-організаційному відділу міської ради (А.Сащак) впродовж 2014 року організувати та провести дослідження рівня задоволеності громадян наданими адміністративними послугами.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконкому Світлану Сапетну.


Міський голова Володимир Гаразд


Документ опубліковано 28 січня 2014
Чинний
Детальніше