Про затвердження реєстру адміністративних послуг

Про затвердження реєстру адміністративних послуг

РІШЕННЯ

Від 14.07.2017. № 129

м. Долина

Про затвердження реєстру

адміністративних послуг

З метою вчасного та якісного надання послуг фізичним та юридичним особам, враховуючи зміни в законодавстві, пропозиції працівників міської ради щодо ефективного надання адміністративних послуг, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити реєстр адміністративних послуг в новій редакції (додається).

2.Працівникам апарату міської ради розробити інформаційні та технологічні картки відповідно до реєстру.

3.Рішення виконавчого комітету міської ради від 26.01.2012. №3 із змінами та доповненнями від 21.05.2013. №109, від 17.06.2013. №128, від 19.09.2013. №204, від 20.10.2014. №208, від 25.04.2016. №81 вважати таким, що втратило чинність.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконкому Світлану Сапетну.

Міський голова Володимир Гаразд

Додаток до рішення виконкому

від 14.07.2017. № 129

Р Е Є С Т Р П О С Л У Г

Відділ
міської ради
№ з/п Код послуги Перелік послуг
Керуюча справами виконкому 1 02/01 Надання дозволу на перепоховання останків.
2 02/02 Надання матеріальної допомоги громадянам м. Долина
3 02/03 Надання одноразової грошової допомоги учаснику АТО (учаснику бойових дій) або членам його сім’ї.
4 02/04 Надання матеріальної допомоги на поховання.
Юридичний відділ 5 06/01 Взяття на квартирний облік громадян за місцем проживання, які потребують поліпшення житлових умов.
6 06/02 Затвердження списків працівників, які перебувають на квартирному обліку за місцем роботи.
7 06/03 Проведення перереєстрації громадян за місцем проживання.
8 06/04 Переведення службового житла у житловий фонд.
9 06/05 Видача ордерів громадянам на житлове приміщення.
10 06/05 Видача довідок про перебування на квартирному обліку.
11 06/07 Надання дозволу неповнолітньому на вчинення правочину стосовно відчуження (продаж, обмін, застава) приватизованої квартири, частина якої йому належить.
12 06/08 Надання дозволу на відчуження (продаж, обмін, застава) приватизованої квартири, частина якої належить малолітньому.
13 06/09 Надання дозволу неповнолітньому на вчинення правочину стосовно відчуження (продаж, обмін, застава) приватизованої земельної ділянки, частина якої йому належить.
14 06/10 Надання дозволу неповнолітньому на вчинення правочину стосовно розпорядження грошовим вкладом, який відкрито на його ім’я.
15 06/11 Призначення опіки над малолітніми (або особами, визнаними судом недієздатними).
16 06/12 Призначення піклування над неповнолітніми (або фізичними особами, цивільна дієздатність яких обмежена).
17 06/13 Надання дозволу на влаштування малолітнього до дитячого будинку.
18 06/14 Бронювання житла та видача охоронних свідоцтв.
19 06/15 Включення до списку осіб, що мають право на доступне житло.
Відділ економіки 20 07/01 Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі (сфери послуг).
21 07/02 Надання дозволу на розміщення тимчасових споруд
22 07/03 Надання дозволу на здійснення разової виїзної (виносної) торгівлі.
23 07/04 Надання дозволу на організацію та проведення гастрольних заходів.
24 07/05 Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
25 07/06 Розрахунок розміру пайової участі у розвитку інфраструктури міста.
26 07/07 Участь у конкурсі з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.
27 07/08 Передача в оренду об’єкта комунальної власності на конкурсній основі.
28 07/09 Передача в оренду об’єкта комунальної власності без проведення конкурсу (бюджетна установа)
29 07/10 Продовження оренди об’єкта комунальної власності на новий термін.
30 07/11 Встановлення річної орендної плати за оренду об’єктів комунальної власності
31 07/12 Видача дубліката свідоцтва про право власності.
32 07/13 Передача квартири (житлових приміщень, кімнат) у власність громадян.
33 07/14 Участь у продажі об’єкта комунальної власності шляхом аукціону.
34 07/15 Надання дозволу на проїзд великогабаритних, великовагових та спец автомобілів вулицями міста
35 07/16 Реєстрація місця проживання/перебування
36 07/17 Зняття з реєстрації місця проживання/перебування
37 07/18 Видача довідок про місце проживання та склад сім’ї
38 07/19 Електронна реєстрація дітей до поступлення в ДНЗ.
39 07/20 Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
40 07/21 Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно.
41 07/22 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
42 07/23 Державної реєстрації створення юридичної особи
43 07/24 Реєстрації змін до відомостей про юридичну особу
44 07/25 Державна реєстрації рішення про припинення юридичної особи
45 07/26 Державна реєстрації припинення юридичної особи
46 07/27 Створення відокремленого підрозділу юридичної особи
47 07/28 Припинення відокремленого підрозділу юридичної особи
48 07/29 Державна реєстрації фізичної особи підприємцем
49 07/30 Державна реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця
50 07/31 Державна реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням
51 07/32 Видача витягу з єдиного державного реєстру
Відділ земельних ресурсів 52 08/02 Надання земельних ділянок у приватну власність із земель комунальної власності.
53 08/03 Надання земельної ділянки в постійне користування (для державної і комунальної власності).
54 08/04 Надання в оренду земельної ділянки.
55 08/05 Поновлення договору оренди земельної ділянки.
56 08/06 Надання згоди на суборенду земельної ділянки.
57 08/07 Припинення права користування земельною ділянкою.
58 08/08 Внесення змін в рішення міської ради стосовно земельних питань.
59 08/09 Продаж земельних ділянок користувачам
60 08/10 Встановлення земельного сервітуту
61 08/11 Видача довідок про земельні ділянки.
Фінансовий відділ 62 09/01 Видача довідок про заробітну плату.
63 09/02 Видача довідок про підтвердження стажу роботи.
Відділ містобудування та архітектури 64 10/01 Надання викопіювання з плану (опорного, генплану).
65 10/02 Надання довідки про наявність планувальних обмежень.
66 10/03 Надання довідки про відсутність будівельна земельній ділянці.
67 10/04 Складання акту обстежень об’єкта містобудування та архітектури про можливість реконструкції житлових квартир для розміщення об’єкта торгівельного, адміністративного або соціального призначення (перевід з житлового в нежитловий фонд або з нежитлового в житловий).
68 10/05 Виготовлення (внесення змін) в будівельний паспорт.
69 10/06 Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єктів будівництва.
70 10/07 Надання висновку по відводу земельної ділянки для містобудівних потреб.
71 10/08 Присвоєння поштової адреси.
72 10/09 Надання довідки про поштову адресу.
73 10/10 Виготовлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
Відділ інспекції 74 11/01 Видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою.
75 11/02 Надання дозволу на видалення зелених насаджень.
76 11/03 Надання дозволу на встановлення дорожніх знаків на дорогах місцевого значення
Загально-організаційний відділ 77 12/01 Видача посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) в гірському населеному пункті.
78 12/02 Представлення до присвоєння почесного звання України «Мати-героїня».
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю 79 13/01 Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт.
80 13/02 Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта.
81 13/03 Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
82 13/04 Подання повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт (право на будівництво передано іншому замовникові; змінено осіб відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду; проведено коригування проектної документації в установленому порядку; виявлено технічну помилку).
83 13/05 Видача (внесення змін, анулювання) дозволу на виконання будівельних робіт (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками).
84 13/06 Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта.
85 13/07 Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
86 13/08 Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду.
87 13/09 Видача сертифіката (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками).
88 13/10 Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта.
89 13/11 Внесення змін до декларація про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
90 13/12 Внесення змін до декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду.

Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна

Документ опубліковано 14 липня 2017
Втратило чинність
Детальніше