Про затвердження зразка та опису іменної печатки адміністратора Центру надання адміністративних послуг Долинської міської ради

Про затвердження зразка та опису іменної печатки адміністратора Центру надання адміністративних послуг Долинської міської ради

РІШЕННЯ

Від 07.02.2020. №18
м. Долина
Про затвердження зразка та опису іменної
печатки адміністратора Центру надання
адміністративних послуг Долинської міської ради

Враховуючи п. 3 ст. 13 Закону України “Про адміністративні послуги”, з метою належної організації роботи адміністраторів у центрі надання адміністративних послуг Долинської міської ради, керуючись підпунктом 4 пункту «б» ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити зразок іменної печатки адміністратора центру надання адміністративних послуг Долинської міської ради (додаток 1).

2.Затвердити опис іменної печатки адміністратора центру надання адміністративних послуг Долинської міської ради (додаток 2).

3.Управлінню технічного та інформаційного забезпечення (Н.Попович) забезпечити виготовлення іменних печаток адміністраторів центру надання адміністративних послуг.

4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами виконкому міської ради С.Сапетну.

Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 07 лютого 2020
Чинний
Детальніше