Про стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян в міській раді

Про стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян в міській раді

РІШЕННЯ

Від 07.02.2020. №3
м. Долина
Про стан виконавської дисципліни
по роботі із зверненнями громадян
в міській раді

Заслухавши інформацію про стан виконавської дисципліни, організацію та підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік, відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 07.02.2008 року за №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись статтями 38, 52, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію начальниці відділу діловодства та організаційної роботи управління технічного та інформаційного забезпечення міської ради М.Коновальчук про стан виконавської дисципліни, організацію та підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік взяти до відома (додається).

2.Визнати виконавську дисципліну в міській раді по роботі із зверненнями громадян задовільною.

3.Керівникам структурних підрозділів міської ради:

3.1.Постійно вживати заходи, направлені на неухильне дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» (зі змінами), інших законодавчих актів щодо розгляду звернень громадян.

3.2.Не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, порушення строків їх розгляду, установлених чинним законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, або посадовим особам.

3.3.При проведенні у 2020 році щорічної оцінки, обов’язково враховувати результати роботи посадових осіб місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, рівень відповідальності за їх своєчасне і належне виконання.

3.4.Не допускати виникнення підстав для повторних звернень при вирішенні порушених у них питань.

3.5.Забезпечити своєчасне надання до відділу діловодства та організаційної роботи матеріалів, що підтверджують факти виконання контрольних завдань, їх якість та змістовність, дотримуючись регламенту роботи виконавчого комітету міської ради.

3.6.Продовжувати роботу щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та на особистий прийом. Посилити персональну відповідальність за станом роботи із зверненнями громадян. Тримати на постійному контролі питання своєчасності розгляду звернень громадян.

3.7.З метою зменшення кількості надходження скарг та заяв на адресу органів місцевого самоврядування, органів влади вищого рівня та на телефонну «гарячу лінію» Урядового контактного центру, вживати заходів щодо вирішення питань, порушених у зверненнях, на місцях, оперативно забезпечувати своєчасний та всебічний їх розгляд, активізувати роз’яснювальну роботу та усувати причини, що спонукають громадян до повторних звернень.

4.Заступникам міського голови, секретарям міської ради та виконавчого комітету міської ради посилити вимогливість до працівників за своєчасне та якісне виконання контрольних завдань. Показник стану виконавської дисципліни обов’язково враховувати під час прийняття рішень щодо преміювання працівників.

Міський голова Володимир Гаразд

Додаток до рішення виконавчого комітету
міської ради від 07.02.2020. №3

Інформація
про стан виконавської дисципліни по роботі із
зверненнями громадян в міській раді за 2019 рік

У 2019 році робота із зверненнями громадян у міській раді була спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті та знаходиться на постійному контролі у міській раді.

За 2019 рік до міської ради надійшло 354 звернення громадян. Всі документи були направлені виконавцям і розглядалися у відповідності з вимогами чинного законодавства.

Найбільш актуальними за тематичними групами питання, що порушувалися громадянами у своїх зверненнях, є питання:

  • соціального захисту – 4;
  • комунального господарства – 154;
  • аграрної політики і земельних відносин – 47;
  • житлової політики – 12;
  • транспорту і зв’язку – 8;
  • охорони здоров’я – 1;
  • фінансової, податкової та митної політики – 3;
  • економічної та інвестиційної політики – 4;
  • діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 3;
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 13;
  • інші – 95.

За результати розгляду 54 звернення вирішено позитивно, 86 – надано роз’яснення, 214 задоволено частково.

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до розпорядження міського голови від 14.05.2018. № 61 «Про затвердження положення про організацію усного прийому громадян з особистих питань» керівництвом Долинської міської ради продовжується робота з організації прийомів громадян. Протягом 2019 року міським головою проведено 12 особистих прийомів громадян, на яких прийнято 79 жителів Долинської ОТГ. В результаті прийомів розглянуто 98 питань, з яких позитивно вирішено – 48, надано відповідні роз’яснення – 50.

У відповідності до Закону України «Про доступ до публічної інформації» у 2019 році опрацьовано у встановленому порядку 64 інформаційних запити, з них: 2 – несвоєчасно було надано відповіді.

Найкраще приділялась увага дотриманню виконавської дисципліни у роботі зі зверненнями громадян в управлінні освіти, фінансовому відділі, відділ архітектурно-будівельного контролю.

Поряд з цим, продовжують мати місце факти поверхневого відпрацювання звернень громадян, вирішення питань частково та факти порушення термінів розгляду звернень громадян.

З метою якомога ширшого інформування населення про діяльність міської ради та комунальних підприємств міста у Віснику міської ради газети «Добра справа», офіційному веб-сайті міської ради, офіційній сторінці в Facebook висвітлюється інформація щодо вирішення актуальних питань, які викликають звернення громадян щодо забезпечення життєдіяльності громади.

Марія Коновальчук
Начальниця відділу діловодства та
організаційної роботи
управління технічного та інформаційного
забезпечення міської ради

Документ опубліковано 07 лютого 2020
Чинний
Детальніше